Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
GrynasOras 2010-04-06 13:59
Pagaliau pasirode pati pirma normaliausia elektra varoma mašina,kurios ir specifikacijos priimtinos ir išvaizda graži ( taip gal kiek išskirtina,bet viskas keista kas nauja).
Eurodinamiška,lengva mašina,labai stabilei stovinti ant kelio,nepaisant 3 ratu,stabilumu prilyksta net sportinėms 4 ratu mašinoms (del placiu priekiniu ratu).
Įkrovimo laikas (110v 15A) - 8 val (arba greičiau 220 v )
160 km nuvažiuoja su pilna baterija , maksimalu greitis 140 km/h.(Aptera2h nuvaziuoja -970km)
Aptera2e(2h) skirta 2 žmonėms + bagažas.
Aptera yra dviejų tipų :
Aptera 2e - elektrinis motoras
Aptera 2h - benzininis generątorius + elektrinis motoras
Apteros ismatavimai yra tokie :
* Priekiniu ratų plotis : 282 cm
* Įlgis : 439 cm
* Aukštis : 135 cm
* Svoris : 680 kg
Tai iš visu šitu duomenu tikrai galima spresti, kad šitas naujas modelis susilauks didelės sekmes mašinų rinkoje,kaip praktiškas taupus varijantas.
feed73 2010-04-06 23:02
Dizainas nors ir futuristinis, bet man jis priimtinas, ne taip kai dviejų prieš tai publikuotų elektobomilių. Šis elektomobilis manau turi keleta privalumų prieš kitus. Labai lengva konstrukcija, naujoviškas dizainas, ir manau jog trys ratai sukuria mažiau trinties nei keturi, nors ir keistai žiūris lietuvio akimis
kionig 2010-04-06 23:14
Koks skirtumas tas stabilumas, juk bekele nevazinesi su juo Nors tas triratis kaip ir isprendzia nemazai mechaniniu problemu, o cia lyg suprantu, kad netgi galas varomas.
Kas del grozio, tai del skonio nesigincyjama, taip kad galime ji ismest.
Isvis as nesuprantu, nafig tas maksimalus greitis nurodytas automobiliuose, kitaip jis netenka savo prasmes, jei tuo maksimaliu greiciu galesi vaziuoti kokias 10 min, kol akumai nusibaigs ar kas kita.
O as pasigedau, koks deklaruojamas akumu talpos praradimas % metams ir kiek galima tiketis akumu eksploatacijos. Priedo elektromobilis ziema - klizma, taigi vel tektu sesti prie kokio kito automobilio.
Siaip tai dar nieks kaip ziuriu neatsizvelge i kaina. "Teigiama, kad šių modelių kainos svyruotų nuo 25 iki 40 tūkst. JAV dolerių (nuo 64 iki 102 tūkst. litų)" Burzujam irgi nepergeriausi laikai, bet jiems ikandama. Jei galvoti apie lietuvius.. em net kazi ar tokiu atsirastu Visi piniguociai vazinejasi su 7 BMW ir lexus.
Pvz turint nagingas rankas, o ir siaip yra tokiu, kurie perdarineja eilines masinas i elektromobilius tai galima sutilpti i perpus mazesne kaina. Bet pakolkas elektromobilis tera mada, kol taps kasdienybe dar ilgai reikes palaukti.
Nerkashis 2010-04-07 11:11
Na, trys ratai ne vien dėl trinties, manau. Varantysis greičiausiai galinis. Jei ten būtų du ratai, reiktų tilto su reduktorium. O tai svoris. Svajonė būtų tokį apturėt.
Tir4elis 2010-04-26 14:47
Viskas kaip ir neblogai, bet pasakymas, kad gaminamas bus Kinijoje mane kažkaip neramina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Triratis elektromobilis „Aptera 2e“ gali būti gaminamas Kinijoje (Video)