Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
DariusWh 2023-04-13 12:11
Gal kas žino, gal kur klaidą darau? Nes nesuprantu, kodėl reikėtu pirkti naują automobilį? Mano akimis, tai pati blogiausia investicija kokia tik gali būti. Naujas pvz. VW passat kainuoja nuo 30k€ iki turbūt kokiu 50k€. Imkime vidurki 40k€. Pasiimi 5 metams lizinga. moki apie 800 eur/mėn. Ir galutiniame variante tau mašina kainuoja apie 48k€. Po 5 metų, tau tas passat'as vertas autopliuse 15k€. Geriausiu atveju 20k€. Vėl vidurki paimam 18k€. Tai tu per 5 metus tiesiog praradai 30000 €.
Tai už tuos 40000 blogiausiu atveju butą 1-2k. nusipirk Kaune ar Klaipėdoje. Po 20 metų žiurėk jau turėsi 4 butus. Gausi iš nuomos 1200 eur/mėn pasyviu pajamų Ir sulaukus 45 metų galėsi išeiti į išankstinę pensija. Galėsite išskristi į Indonezijos sąlą ar pusiasalį ir mėgaukis gyvenimu.
immortallt 2023-04-13 12:34
Buto už tokią kainą nenupirksi, bendrabutį galbūt, ir tuo labiau, tokių pajamų už tokią kainą nupirkus NT - negausi. Tu čia 15% grąžą rašai, kai yra realiai 3-4%.
Naujo automobilio eksploataciją palyginti reikėtų su seno. Įtraukti ne tik remontų sąnaudas, bet ir pakaitinio automobilio sąnaudas bei sugaištą laiką. Pvz. vieno automobilio remontui, seno, pernai išleidau apie 2000€, ir nieko rimto nebuvo. Tai patvarkyti rūdis, pasikeisti stabdžių diskus, parestauruoti vairo kolonėlę. Nu dar va pavarų dėžė sugedo. Ir čia automobiliui berods 13 metų, vieno savininko.
mixed 2023-04-13 12:35
Su matematika viskas gerai. Tik pradziai ne visi gali leistu lizui 800 todel perka visokius krepsus kurie antrineje rinkoje taip pat po 5m ne kazka beverti. Su butais persistengta
HDi 2023-04-13 12:57
Aš pradėčiau palyginimą išvis daryti nuo nuvažiuojamų km kiekio. Kuo mažiau važiuoji, tuo mažiau prasmės naują imt.
Pas mus dabar vienas apynaujis sukt kilometrus ir vienas senas ūkiškas didelis visureigis parsivežt spintai, patempt priekabą prie statybų ar nulėkt su šuniu į mišką, ar tą vieną kartą išvažiuoti kai labai prisnigta ar užklasinėm veiklom po miškus važinėt.
Antrą apynaujį turėt būtų nesamonė, o naują su lizingu dar didesnė nesąmonė kai prasuka duok dieve 5k per metus. Faktiškai gyvenom su viena mašina metus ir beveik nebuvo problemų, tai paimtas labiau dėl patogumo nei dėl reikalingumo.
DariusWh 2023-04-13 13:14
Nu jo, gal su butais persistengiau. Rašiau, kad blogiausiu atveju. Gali ir kitur pasukęs galvą investuoti nuo 350 eur iki 800 eur į mėnesį. Vistiek po 20 metų protingai investavęs galėsi minimum sukaupti 200k iki 300k. O gal ir daugiau su šiandieninę krize.
Manau šeimoje jeigu abu dirba, tai gal apie mėn surenka 2000eur min. Jeigu abu turi gerus darbus su lietuvos vidutine alga. Ir ieško mašinos su lizingu už 800 eur mėn. tai manau įmanoma tiek atsidėti. O gal ir daugiau.
Naujos mašinos važiuoklė manau irgi reikia remontuoti. Manau važiuoklės problemų niekas į garantinį nepriima? O pirkti turgines detales niekas neleis. O senesnės mašinos žiurėk ir remontas pigesnis. Kad ir variklis turbūt seno passato kainuoja 500 eur. šrote. ( čia iš lempos šoviau, nežinau iš tikro) Aišku pakeitimas brangiau bus negu pats variklis.
Turėjau 5 bmw. 2000 metų, varikliai neužmušami. detalės nėbuvo brangios. Jokiu išvis bėdų nebuvo. Keičiau nes surudijo visas. Autopilotas buvo, Airbag turėjo, AC turėjo, antipraslydima turėjo, abs turėjo, Galine vaizdo kamera turėjo net. Tai kokiu dar ten saugumų ar komforto pridėta naujose mašinose kad reikėtu pirkti už 48k€. Dabar turiu 2008 metų VW nuvažiavau per du metus apie 40-50k. Tikrai daug. Viskas veikia kuo puikiausiai, remontuoju tik važiuoklę ir tepalus. Saugumai tie patys kaip ir navarotai tie patys kaip bmw senam.
DariusWh 2023-04-13 13:37
O galima ir 30 metų atsidejinėti. 55 metų išeiti į pensija butų pasaką, kai pensijinis amžius bus 65 o gal daugiau . Turiu draugu kuriems 50 ir jie dar pilni jėgų ir noro kažka veikti ir pamatyti. Ir žmonės taptu laimingesni. Netaptu visi tie žmonės pensininkais kuriems valstybė kažko neduoda ar per mažai duoda.
immortallt 2023-04-13 15:34
Tai vat kad pirma, nemoki lizingui 800€, pradinis įnašas ir likutinė yra.
Garantija dengia važiuoklę iki 100-200k km, priklauso nuo automobilio, nu ir aišku ką turi omeny važiuoklę. Spyruoklėms bus mažiau aišku.
Bet va irgi, kaimynų pavyzdys, subyrėjo autobusiukas 1988 metų. Mažai važinėtas realiai, nes paskutinius 25 metus priklausė vienam savininkui. Kišo vis po 200-400€ į remontą, nes vis kažkas sugedo, vos ne kiekvieną mėnesį ir taip 1,5 metų. Per tą laiką sukišo apie 5k€, ir po to vis tiek sugedo. Per tą laiką sugaišo krūvą laiko važinėjant į servisus, nutempiant autobusiuką į servisą ir t.t. Kas mažai uždirba, tas vargsta. Kas uždirba daugiau, jie taupydami nervus ir savo laiką, daugiau uždirbs, nei kad sumokės už naują automobilį. O ką jau kalbėti apie saugumą.
Asmeninis automobilis yra prabangos prekė, Lietuvoje, tai trūkt plyšt kiekvienas turi turėti. Ir ne ekonominės klasės naujesnį, o geriau seną, bet prabangų. Tada tų prabangių remontas kainuoja ne 200€ apsilankymas. Neturėjimas automobilio daugiausia leidžia sutaupyti.
Ir variklio už 400€ nenupirksi. Iš daužtos mašinos man pavarų dėžė-robotas kainavo 700€. Aišku būtų mechaninė ar paprasta, būtų 200-300€.
O šiaip daug kas gyvenime neapsimoka. Pvz. gyventi erdviame būste ar iš viso būstą remontuoti, jei dar negriūva. Net šiltinti neapsimokės niekaip, jei šilumą palaikai viduje ne komfortabilią 20-22, o 16 laipsnių. Neapsimoka ir valgyti gero kepsnio, daug pigiau kruopų su kiaušiniu pavalgyti. Net druska neapsimoka, organizmui jos nereikia. Čia jei jau labai matematiškai norime prieiti.
Kyborg 2023-04-13 19:29
"Reikia" ir "naudojančių" yra du skirtingi dalykai. Pats esu gyvenęs Alytuje, pėstute iki bet kurios vietos max 15-20min. Realaus kasdieninio automobilio poreikio gyvenant tokiame mieste tikrai nėra. Naudojimas didesnis nei Vilniuje labiau susijęs su tuo, kad nėra kamščių ir problemų su parkingu (centre), atstumai maži, mėnesinės išlaidos kurui minimalios.
Siguas 2023-04-13 19:49
Aš kadangi jau 6 - tus metus važiuoju su lizinginiu nauju auto galiu pasidalinti įspūdžiais. Paskaičiau komentarus ir standartinis lietuvio įsivaizduojamas svajonių automobilis pasatas už kokius 40K. Man net ne juokinga. Na važiuoju su japonišku Pulsar ( Qashqai analogas, tik hečbekas ) Kaina buvo 15K. Turbo benzinas, automatas,
autostop, autopilotas, lieti diskai ir viskas kas būtina. Salonas erdvus. Nebuvo ne vieno gedimo. Sakysit silpnas variklis ? Na 85KW ir su benzinu dinamika kita nei su standartiniu lietuvio džiaugsmu dyzeliu pasatu. Kažkdada išsikrovė akumas, neužsivedė. Paskambinau į servisą, tai be klausimų pakeitė. Viskas. 5 metus mokėjau po 160€. Likutį virš 5K sumokėjau po 5 metų. Pradinis įnašas buvo 10% Per tuos 5 metus pinigai nuvertėjo, lengva buvo atiduoti. Lizingo palūkanos buvo apie 2%. Dabar aišku kai euribor toks lizingo imti neapsimoka, bet kai sumažės tik naujas ir lizinginis bus mano sekantis auto, greičiausiai hibridas, o gal ir eletrinis. Malonu važiuoti su auto kur vos ne100% užtikrintas, kad nebus jokio gedimo.
kukulis4 2023-04-14 09:16
Visu pirma, pries perkant nauja ar naudota automobili, yra sveika isivertint savo galimybes. Gal but tie 800 ne pagal kisene, ir galbut reiketu ziuret ne i passat'a, o i jetta ar polo. Be to, skirtingi zmones skirtingai vertina kaina, kuria reikia moket uz tam tikras prekes ar paslaugas, tame tarpe ir automobili. Man, kai mano seimos pajamos yra apie 8k eur i rankas, moket 800eur uz automobili atrodo per daug, taciau kazkam kitam, su panasiom ar net mazesnem pajamom gali atrodyt visai ok. Taip sakant, prioritetai.
Antra. 800 eur menesine imoka - cia labiau imoka uz du vidutinius passatus, arba daugmaz masina uz ±65k eur ivertinant dabartini euribor, 15% pradini inasa, ir lizinga be likutines vertes 7 metu laikotarpiui, kas yra visai logiskas laiko tarpas, nes 65k yra ne passato, bet visai neblogai sukomplektuoto a6 avant kaina.
Trecia, problemu atsiranda tiek su naujais, tiek su senais automobiliais. Tiesiog su jaunu autombiliu tu problemu yra maziau, o garantiniu laikotarpiu visos jos yra ne savininko, o pardavejo problemos ir tai yra tiesiog patogu.
Ketvirta - gyvenant didmiestyje, tikrai verta pagalvot ar nuosavas automobilis tikrai reikalingas. Nes automobilio kaina lizingu nesibaigia. Netgi paskaiciavus divobaiminga kokiu 200eur per menesi lizingo kaina, prisideda tech aptarnavimai, kuras, draudimai, gedimu salinimas, etc... ir per menesi gali susidaryti jau ir 300-400 eur. O tiek isleisti per menesi net naudojantis visokiais car sharingais ir pavezejais, paspirtukais, dviraciais ir tt - sudetinga.
HDi 2023-04-14 11:00
Tik viena bėda. Prieš tuos 6 metus kai Pulsaras prasidėdavo nuo 15k tai ir passato kaina prasidėdavo nuo kokių 25k. Dabar kaip suprantu Pulsaro nebėra jau, bet Juke prasideda nuo 19k. Net kibirinis Yaris prasideda nuo 18k. Corolla hečbekas, kas turbūt artimiausias konkurentas Pulsarui prasideda nuo 28k.
immortallt 2023-04-14 11:06
Kibirinis yaris... dauguma tik tokiu ir įperka važiuoti. Mūsų šeimos pajamos vidutines šeimos pajamas viršija kartais, bet kažkaip užtenka tokio kibiriuko. O kiti perka 3x brangesnius ir brangiau išlaikomus, o po to verkia, kad algos mažos. Išduosiu paslaptį, algos niekada nebus pakankamos. Dėl algų verkia ir norvegai, ir šveicarai, ir amerikiečiai, ir kas tik nori.
kukulis4 2023-04-14 13:14
Na bet ir atlyginimai gerokai kilo per 6 metus. Ne?
IceBullet 2023-04-14 16:18
Jau apie metus laiko vazineju su challenger V8 5.7l 280kW. Paemiau 5 metu senumo uz 24k vietoj kokio nors naujo kibiro. Ryja 16l benzo, taciau uztat niekas negenda nes nelabai yra kam sugesti ir auto dziugina Galvojau ziema bus ne kazka, bet nieko, tik su akseleratorium svelniai elgtis reikia.
Kirtiklis 2023-04-15 17:31
Na turiu 2008 A6 automatą, nusipirkus reikėjo investuoti : padangos, guolis, kondiške užildyti ir spyruoklė buvo lužusi. Viso 400, per 9 mėn. O mašina tik laisvalaikui, be darbas 5 min nueiti. Tai nlb suprantu , dėl ko reiktų man naujos, kai viskas kas būtina yra. Nebent bandai pasirodyti ir ego neleidžia kitaip.
immortallt 2023-04-15 17:57
Niekas, niekada ir nesakė, kad visiems reikia naujo automobilio. Daugumai automobilio iš viso nereikia.
HDi 2023-04-16 00:00
Nesuprantu ar šituo postu norėjai pasigirti pajamomis, ar skauda kad Yaris kibiru pavadinau. Kitą kart sakysiu kibirinis Mazda 2 jei jau taip tamstą triggerina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįtikėtina automobilių statistika: Estijoje turi 40 proc. gyventojų, Latvijoje – 21 proc., o Lietuvoje – tik 18 proc.