Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MarijonasM 2010-05-18 13:08
Kol nebus tokių daugiau pavedėtų, tol kainos bus gan didelės, kad ir už paprastą modelį.
Jomajo 2010-05-18 13:38
kaip naujos kaina tikrai nera didele, po kokiu 5 metu pasipils ir padevetu po visa europa, atsidarys srotai, elektromobiliu servisai taip sakant ysivaziuos rinka todel atpigs ir bus prieinama daugumai.
pinkiss 2010-05-18 17:06
Net juoks nejim pamacius tokias kainas.Uz tokia kaina gali pasiimt siuometine masina nuo naujausias vw golf iki bet kokios japoniskas ar vokiskas masinas.ant elektras gal iseis sutaupyt kam nors kelis centus bet as isivaizduoju kai garantinis pasibaigs 3-5m laikotarpi ir reikes batareikas ar koki elektrini varikli keist,tai islaidas bus didesnes uz pacia masina.O seip viskas bus matyt kas is sita blyna gausis po keliu metu.
TofC 2010-05-18 18:26
Elektrinis variklis gali ir 100 metu tarnauti, jeigu gerai priziurimas, o siuolaikiniu gal net priziureti nereikia, svarbiausia baterijos, kol jos neatpigs, tol nelabai apsimokės tą elektromobilį pirkti. Bet sito dizainas tikrai neblogas, o ir kainuoja jis tikrai nebrangiai, bent jau anglams, jiems 30k doleriu, kaip mums 30k litu. Vat kai pas mus kainuos 30k litu tai nieks tikrai nebepirks tu su "siluminiais" varikliais.
DnT 2010-05-18 18:45
Esmė ne taupyme, o ekologijoj. Idealus miesto automobilis: beveik jokio triukšmo, dūmų, net maloniau būtų gyvent. O dabar pravažiuoja koks debilas be dusliarkės ar užsimetęs tą kur baubia, tai apkurst gali, dar plius smirda dūmais pastoviai.
Urbshis 2010-05-18 19:53
Tikrai sveikintina ir as pritarsiu jog kaip naujos masinos kaina tikrai nera kosmine, ir tai tik kaip naujienai, o po keliu metu kai isvaziuos nauja elektromobiliu rinka tai ir kainos bus konkurencingos, manau viskas tik i gera, svarbu kad Lietuvoje pradetu stoteles statyti
Evaldas 2010-05-18 20:04
Reikalai tik i gera, ateiti ir pats noreciau elektromobilio : )
Simplicity 2010-08-26 12:44
Retorinis klausimas. Ar pasaulyje yra bent viena preke, kurios paklausai augant mazetu jos kaina? Daugiau elektromobiliui= didesnis elektros energijos poreikis. Kiekvienas po maluna prie namo ar ant daugiabucio stogo nepasistatysit, teks is kazko ta energija pirkt. Atmeskim utopinius, per artimiausius 50 metu nerealizuotinus projektus ir pamatysit, kad pigiausia ir ekologiskiausia ta energija traukt is atominiu elektriniu. Kiek kainuoja elektrines statyba numanom visi. Kiek zmoniu nori salia tokio objekto gyvent- irgi zinoma. Kiek vietu, tinkamu tokiu objektu statybai, irgi zinom. Kas buna per avarijas atominiu elektriniu reaktoriuose- irgi zinoma.
Sigshius 2010-08-27 01:23
O kas būna per avarijas naftos gavybos platformose-irgi žinoma
Simplicity 2010-08-27 10:21
O prie ko cia naftos platformos? Gi kalbam apie elektromobilius. As nieko pries elektromobilius neturiu, bet manyti jog jie atpigs ir bus visiems prieinami... Cia tas pats kas tiketis, kad naujesnes kartos procesorius bus pigesnis nei jo pirmtakas:) Dalis vazines elektromobiliais, kita dalis vazines iprastais automobiliais, nes paprasciausiai neipirks naujo elektromobilio. Siuo metu kai kurie kompaktines klases automobiliai kainuoja 10-12 tukstanciu euru. Ir cia ne kokie kinietiski no name'ai, o VW, Renault ir pan.
Sigshius 2010-08-28 00:27
Na,elektra varomi automobiliai su laiku visgi išstums nafta varomus "primusus",kaip kad skaitmeninė video-foto technika išstūmė juostinius fotoaparatus.Dabar galima labai nebrangiai nusipirkti gerą juostinį fotoaparatą,bet didžioji dauguma perka skaitmeninius...O skaitmenine foto technika iš pradžių kainavo labai brangiai...Pasaulines naftos atsargos senka labai sparčiai ir anksčiau ar vėliau teks atsisakyti nafta varomo transporto.Kanados kompanija ZENN(Zero Emission No Noise) ir JAV kompanija EEStor bando elektromobilį,kuriame energijos kaupiklio funkciją atlieka ultrakondensatoriai.Jie pigesni.Jų talpumui beveik neturi įtakos aplinkos temperatūra.Jie lengvesni,negu ličio akumuliatoriai.Pilno pakrovimo laikas apie 3-6min.
Monteiro 2010-08-28 01:18
Simplicity nežinau, kuria tu skyle mastai, bet savaime suprantama, kad šio elektromobilio kaina per 5 metus sumažes kone dvigubai.
šakės 2010-08-29 13:55
Turėk omenyje, kad nuo 1986 metų visam pasaulyje nebuvo nė vienos rimtos AE avarijos. Iki tol buvusios avarijos kilo dėl blogai suprojektuotų reaktorių, nes tai buvo ganėtinai naujas ir neišbandytas dalykas. Šiais laikais taip nebūna, reaktoriai yra tikrai saugūs. Blogiausias dalykas yra prietarai žmonių galvose
Smėlis 2010-08-29 18:09
nu blin, MAŽAI. mano reikmėms mažai. kol nebus bent 300 km smaugiant kiek negaila ir pasikrovimas kol kavinėj picą suryji, tol labai e-mobiliai bus labai riboto panaudojimo.
beje, per kažkokią laidą ar tik ne Leaf bandė realiomis sąlygomis. tai net nurodyti skaičiai nei iš tolo neatitiko realybės. nebent mieste nebūtų įkalnių, pūstų palankus vėjas ir t.t.
immortallt 2010-08-29 21:01
Simplicity, atomine energija nera tokia jau pigi... Statyba kainuoja pasakiskus pinigus...
Beje, ta pacia elektra galima gaminti is naftos produktu, kuriu paklausa sumazetu. Zalumas ir ekonomija bei ekologija tame, kad elektrines su tuo paciu kiekiu kuro pagamina daugiau energijos nei vidaus degimo varikliai. O skaiciuot cia ziuriu dauguma nemokat...
Labiausiai atsiperka ir greiciausiai turbut nyderlanduose imonems, kur iskart puse mokesciu sutaupai. Toliau, jei tai pvz taksi, tai sutaupai kruvas pinigu ant kuro.
Beje tu automobiliu po 10.000-12.000 euru gal nekiskit cia... Visi zinom kokie jie "geri" ir kaip su jais malonu vaziuoti... Geriau jau pasiimsiu 5m senumo BMW, passat'a normalu, toyota normalia ar dar ka...
Simplicity 2010-08-30 09:51
Tokiu pigiu 10-12 tukstanciu euru tekainuojanciu (ar net dar pigesniu) pilna Vakaru Europa. Mazi ir pigus hatchback'ai- miesto automobiliukai. Ju 0.9-1.2l varikliuku pilnai pakanka nardyti uzkimstom miesto gatvem, o mazi gabaritai leidzia prisiparkuoti bet kaip ir bet kur:) http://images.travelpod.com/users/scoot ... rt_car.jpg
Neneigsiu, kad dideli automobiliai yra geris (pats su malonumu vairuociau koki BMW 530d), bet tokiems butu labai sunku surast vietos parkavimui. Tenkinuosi Seat Ibiza:)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nissan“ atskleidė „Leaf“ kainas Europos rinkai