Pristatyta antrosios kartos automobilių "Stop-Start" sistema

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2010-06-13 17:58
10 metu senumo ir ~200kkm, jei ekspluatuota mieste, bus visiskas lavonas, cia ir taip aisku. As vaziuoju su dujom, mano mieste yra kelios sankryzos prie kuriu reikia laukti zalio signalo, po ~3 minutes, tai kartais net ir pats isjungiu varikli, o del minutes tikrai neverta. O.T. Man keista, kad daugumos markiu inzinieriai, ir konstruktoriai uzsiima tokiu slamstu kaip stop start, kai GM jau 1992 metais padare stai ka: "The General Motors Ultralite was a 1992 low emission vehicle concept car intended to demonstrate the benefits of advanced materials and low fuel consumption. Its 3 cylinder 1.5 L 2-stroke engine could produce 111 hp (83 kW), which made a speed of 135 mph (217 km/h) possible. The car could accelerate from 0 to 60 mph in less than 8 seconds. The goal was to make a four passenger show car capable of 100 miles per US gallon (2.4 L/100 km; 120 mpg-imp). It was rated at 88 miles per US gallon (2.7 L/100 km; 106 mpg-imp) by the EPA, but could achieve 100 miles per US gallon (2.4 L/100 km; 120 mpg-imp) at a cruising speed of 50 mph"
Nerkashis 2010-06-13 18:09
Tai čia užmiesčio mašina. Miete naudotų dvigubai ar daugiau. Pagalvojus - vistiek ne daug. Mieste tik elektryčkos ir nereikės tokių pornografijų kaip tas stop/start.
Evaldas 2010-06-13 18:26
Geriau elektros laukiu : )
bahuriux 2010-06-13 18:28
Jo stop start geriausiai atlieka elektros variklis, be jokio lago isvis, maza to dar ir sugrazina energija stabdant. Tas GM man atrodo ir mieste nedaug ryja gal netgi telpa i tuos pacius tris litrus, nes yra lengvas ir su nedideliu ir efektyviu varikliu.
Belzebubas 2010-06-13 20:16
Mieste 3 cilindru 1.5 l variklis yra per silpnas todėl naudos daugiau savo resursu ( ir atitinkamai daugiau degalu) nei galingesnis variklis kuris "nesikamuodamas" nepilnu pajėgumu susidoros su vaziavimu mieste. Todėl degins kura taip kaip ir galingesnis automobilis, skirtumas pasireiskia tik užmiesty. Todėl net neapsimoka ir duju dėti į negalinga motora nes duju gali naudoti net ir daugiau nei kad su galingesniu
HardAxe 2010-06-14 14:41
tas start/stop ir yra tik mašinose su regeneraciniais stabdžiais. Turbūt jose yra koks tai elektrinis variklis, galintis iš sukauptos energijos bent iki 10km/h įsibėgėt, o tuo metu jau pagrindinis variklis įsijungia. Akumas, turbūt, irgi stovės didesnis. O jį kraus ta pati regeneracinė stabdžių sistema. Dabartinės (mūsų naudojamos) mašinos tikrai labai dėvisi užvedimo metu. Dėl šaltesnių kuro mišinių, didesnių užvedimo telpalo/mišinio slėgių ir panašių aplinkybių. Tačiau mašinas ne durniai gamina, turbūt išspręs šitas problemas. Pastovaus on/off dabartinėse (naudojamose) mašinose nei akumas, nei starteris nei variklis neatlaikytų. Mano manymu dabarties mašina yra ekonomiškas vidaus degimo hibridas. Jis galingas mieste, ekonomiškas kamščiuose, taupus užmiestyje. Jį galima (turėtų būti galima) pasikrauti iš rozetės ir nuvažiuoti iki darbo (15km) elektra, žiemos metu šilumą gamins vidaus degimo variklis (ne elektra). Jei 1,9TDI šiuo metu valgo 5-6l/100, tai 1.0TDI + elektra galėtų įsitekti į.. hm 2l/100 miesto sąlygomis naktį kraunant rozetėj, nuvažiuojant 50km/dieną?
bahuriux 2010-06-14 21:30
Perskaityk dar karta, gal suprasi, nebent neturi atitinkamu ziniu sitoj srity, tada nesuprasi.Tas 1,5 3 cilindru variklis variklis yra dvitaktis tai reiskia, kad per viena apsisukima sudirba, 3 X 0,5 L o tai palei sukimo momenta atitinka 3L sesiu cilindru keturtakti varikli jei imam tas pacias apsukas , + auto labai lengvas tas atsispindi ir isibegejime 8s iki 100km/h. Blyn as su 150 AG ir 1300kg auto isibegeju per 8,5s.
sufas 2010-06-15 19:19
Turbūt tavo komentaras yra arčiausiai šios sitemos esmės. Aš manau panašiai, kad automobiliui pajudant kažkokį atstumą automobilio variklis net neįsijungs, tačiau pirmosios kartos stop-start sistema daro būtent taip - sustojus automobiliui iškarto išjungiamas variklis
AirDog 2010-06-16 02:49
http://en.wikipedia.org/wiki/Stop-start