Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2010-07-05 21:59
jei naudoja 1,4l varikli - negali but visiskai netersiantis gamtos. elektra gi nesugeria ismetamuju duju
buzas69 2010-07-05 22:09
nebutu gm
kionig 2010-07-05 22:15
Nu tai nieks ir nekalba apie visiska eleminavima, kalba eina apie sumazinima.
vyckas 2010-07-05 22:20
Ir kiek daznai tuo generatorium teks pasinaudot? Jei tarkim 5 dienas per savaite vazineja namai-darbas-parduotuve-namai ir tam uztenka tu 60km, o savaitgali jei nori nuvaziuot kurnors toliau riedes ant to 1.4 varikliuko. Man vistiek atrodo svariau nei visalaika sedet ant degalu ar to pacio hibrido.
kionig 2010-07-05 23:06
Tiek kiek spausi arti maksmalaus greicio. Tai tokie automobiliai pasitarnautu gerai mieste, o ten kur uzmiesti ir toliau, kur daugiausiai misku ten galima vaziuoti ir naudojant kura.
bahuriux 2010-07-05 23:06
Kas pasake kad i hibridus butinai reikia deti benzininius variklius ir dyz netinka sitam reikalui. Isvis galetu turbogeneratorius deti sutaupytu vietos svorio ir pinigu.
Nerkashis 2010-07-05 23:43
Brač, kaip jiem (GM) nedašunta, kad hibridas yra pornografija? Kam mieste tampytis tą 1,4l variklį??? Jis gi sveria kaip papildomas keleivis, o dar generatorius, elektronika, šlangos, aušinimo skystis, kuro bakas, tepalai....
Tai gal tegu kuria mobiliaką su maža batarke ir rankiniu generatorium.
O kas dėl užmiesčio, tegul vysto akūmų "degalinių" tinklus. Papildomi pinigai už "kurą".
immortallt 2010-07-06 00:06
Taip ir nesupratau, ka jie siulo ? Nes is straipsnio nieko naujo ir nepasiule...
kionig 2010-07-06 00:08
Toks ten vystimas, pastatai trifazi ar vienazi galingesni ir pakaks, aisku akumai turetu buti geresni, o kas jau zymiai kaina kelia, bet tarkim jei nuvaziuojamas atstumas 100 km tai uztenka rasti pakeleje degaline ir joje pasikrauti. Toliau vel keliauji iki degalines.
Nerkashis 2010-07-06 00:14
Tai tą ir sakau. Pigi degalinė be jokių super duper saugumo reikalavimų. Atvarai, numeti savo išsikvėpūsį, o pasiimi šviežią akūmą. Paprasčiau ir nesugalvosi.
technologas 2010-07-06 00:36
Pereiti daugumai mašinų į maitinimą iš rozetės nelengva.
1. Reikėtų daugybės elektrinių, geriausia atominių, joms pastatyti būtų sunaudota nemažai kuro visko transportavimui, dar vienas dalykas - urano ištekliai ne begaliniai. Kol tų mašinų nedaug galima pažaisti, jei padaugėtų būtų problemų.
2. Deja paklausa dėl negailestingų ekonomikos dėsnių akumuliatorių neatpigintų o tik dar brangintų jų gavybai naudojamas medžiagas - jų resursai nėra begaliniai kad ir kaip to norėtųsi sąmokslo teorijų apie piktus naftos magnatus šalininkams, slepiančius be galo didelius išteklius ir visokius laisvos energijos patentus.
Akumuliatorių brangumas verčia rinktis iš dviejų alternatyvų - rizikuoti ir pirkinėtis juos už savus $$$ arba kaip neretai daro mokėti akumuliatorių draudimą, kokį šimtą eurų per mėnesį, tada firma apsiima jį prižiūrėti ir keisti nesklandumų atveju.
Kiek žmonės bekalbėtų apie šviesų ekologišką rytojų civilizacija artėja link savotiško kolapso, postindustrinės ponaftinės eros visuomenės. Žmogus greičiausiai išliks, bet žmonija turėtų gerokai apmažėti. Visa šiandieninė ekonomika stovi ant naftos pastolių, visas žmonių vystymasis orientuotas į augimą, vartojimo, žmonių skaičiaus, kiekviena valstybė stengiasi kad joje būtų daugiau gyventojų ir jų vartojimas būtų kuo didesnis. Didžiausia krizė prasidės kai bus pasiektas naftos gavybos pikas ir gavyba pradės mažėti. Deja didžiausi lengvai prieinami naftos telkiniai atrasti ir senka.
Be naftos, dyzelio nebus įmanoma išauginti tiek maisto, palaikyti vartojimo augimą. Deja čia ne gasdinimai o netolima ateitis.
Nerkashis 2010-07-06 00:52
Vat ims ir visi iškart puls pirkt elektryčkas. O "gerieji" auto gamintojai nebežais menedžerio ir pradės masiškai elektromobilius gamint.
Kaip manai, kam reikalinga KHAE? Akūmus galima kraut ir naktim (dieną vos kelis). Viską galima suderint.
kionig 2010-07-06 01:04
O labai idomu, kada bus ta netolima ateitis ? 2012 ?
Nors ir atrodo, kad dabartine zmonija sedi ant vartotojiskumo, juk pasaulis vietoje vien del to nesedi. Ne vien elektromobiliai bus ir kazin kada bus tas ju masinis paplitimas, o dar salia to stovi vandeniline energetika. Ateities kartoms reiks tik patobulinti jau sukurtus daiktus ir laisvai naudotis.
technologas 2010-07-06 01:13
O kaip pačiam atrodo? Nežinau kam reikalinga, bet jos galia tik 225MW, ne stebuklas. Milijonui mašinų pabarstytų kiekvienai po 225W, per 10 valandų pakrautų 2,25 kWh, nuostolių neskaičiuoju. Mažyte automobilio galia 10kW važiuoti 1 valandą reikėtų krauti 50 val. Tiek pakaktų tik tokiu atveju jei automobilis būtų baisiai lengvas. Skaičiavimai labai apytiksliai neįvertinant nuostolių, bet atrodo Kruonių reikėtų daug jei norima ne tik lengvąsias elektra maitinti. Normalaus dydžio komfortiškas mašinas išmaitinti būtų sunkiau, pakaktų kad kokį 50000 pajungtų ir Kruonis paspringtų.
Nerkashis 2010-07-06 01:26
Kruonis šiuo metu atlieka įtampos reguliatoriaus darbą. Naktį kai sumažėja el. suvartojimas, užkyla įtampa. Tada kruonis jungiamas siurblio rėžimu ir pumpuoja vandenį į viršutines talpyklas. Dieną el. piko metu, kai reikia galios, paleidžia Kruonį generatoriaus rėžimu.
Dabar kai bus milijonas elektryčkų, kruonio vaidmenį atliks tos degalinės. Aišku reikia jų su protu, paskaičiuot kiek jų reikia ir kokios galios.
Šiaip kitos elektrinės "nemėgsta" dažnai mažinti galios. Tai brangiai kainuoja.
Be to, norinčių mums parduot el. netrūksta. Taip kad watų nepritrūksim.
pinkiss 2010-07-06 01:38
gerai kad bent benzinini varikli ymes,nes kitu atveju su tokia masina kazi ar eitu ir tuos 50km nuvaziuot.beje jusu manymu is kur elektra pas mus atsirand,jei visi pradetu kraut is rozeciu kaip dabar benza pilas turbut ora uzterstums butu 10 kartu didesnis nes elektriniu reiketu kaip pas kiniecius pristatyt,ir kainas elektras su laiku daeitu iki benzina kainu
buzas69 2010-07-06 10:00
Nereiketu tu elektriniu tiek kaip cia kaikas sako,ir smogo tiek miestu centruose tikrai nebutu , nes niekas ten elektriniu nestatytu, o dabar archajiskos krosneles ant ratu vien vazineja..
lgtech 2010-07-06 10:53
scientifis american buvo straipsnis apie elektromobilius. Rašė, kad jie ne tikoe ir gamtos tausotojai, nes jiems reikia elektors energijos, o elektra gaunama deginant dujas arba anglis. Taip, kad važiuodami gal ir neteršiam gamtos, bet gamindami elektrą šiems elektromobiliams visgi kenkiam gamtai.
technologas 2010-07-06 11:03
Turint omeny kaip pas mus kruta tos išsvajotos naujos atominės pasiruošimas statyboms jos gali nebūti ir iki 2050, arba išvis nebūti. Todėl šviesią elektrinių automobilių ateitį kol kas tenka atidėti.
Evaldas 2010-07-06 11:27
Nebutinai dujas ir anglis... Yra atominis kuras, yra atsinaujinantys energijos saltiniai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„General Motors“ planas – 40 tūkst. elektromobilių