„Xiaomi“ nejuokauja. Būsimas elektromobilis iškart „dės Tesla į pavėsį“ (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Darius995 2023-09-14 12:26
Soriukas, o kur 0-100 km/h įsibėgėjimas? Kol šiuo parametru neaplenks ar bent nepriartės prie Teslos, tol apie jokį monstriškai drebinantį socialinius tinklus pavėsį nėra net kalbos. Kas vyksta?
Stebėtojas 2023-09-14 13:12
O kam tau tas 0-100 km/h? Bene drageris būsi, kuriam šlapimas pro ausis tykšta, jei negali užsidegus žaliam šviesoforo signalui pedalo iki dugno nuspausti? Žinoma, tai nereiškia, kad šis automobilis yra kažkas tokio, kad jau lėkti pirkti. Keistokai atrodo baterijų energijos tankis, kai Tesla deklaruoja 272-296 Wh/kg. Bet savo nišą tikrai ras, kam aktualus atsumas ir elektromobilio kaina.
Benediktas 2023-09-14 13:19
Kol nebus autonominis vairavimas Teslos lygio - nekonkurentas. Čia naujas kriterijus. Bet teslai vis tiek teks mažinti kainas.
Stebėtojas 2023-09-14 13:22
O jei man patinka vairuoti? Tai kriterijus netenka prasmės tada.
Benediktas 2023-09-14 13:26
Tai reikia pažiūrėti, koks procentas yra, kurie patys nori vairuot ir kiek yra tų, kurie norėtų, kad vairuotų už juos. Aš kalbu apie konkurentą Teslai, pačios Teslos atžvilgiu, o ne iš individualaus vartotojo pusės, kas jam konkuoja. Nes čia pagal skonį. Su dabartine FSD, aš aišku nenorėčiau, kad mane vežtų , bet čia kelių metų reikalas su dabartiniu DI, nu gerai už 5-10 metų.
immortallt 2023-09-14 15:12
FSD jei ir bus, tai turbūt arčiau 10 metų, ir tada nematau prasmės, kam nuosavas automobilis. Visokie Uber'iai ir Bolt'ai labai greitai plėstųsi su tokiais automobiliais ir greitai išstumtų laukan visus savo vairuotojus, o po to ir stumtų asmeninius automobilius. Asmeninį pirktų tik tie, kurie važinėja labai daug, daugiau nei kokie 90-95% populiacijos.
Darius995 2023-09-14 22:05
Stebėtojas> pirmas ir išskirtinis Teslos bruožas - superautomobilis šeimyninio sedano kailyje už įperkamą kainą. Na, ir kaip minėjo Benediktas - autonominis vairavimas. Sutinku, kad daugumai vairuotojų sėdėjimas aukštai yra svarbiau už akseleraciją - visi skirtingi su skirtingais poreikiais. Mano komentaras skirtas dedančiai į pavėsį antraštei. Ironiška, bet tokio žargono vartotojai, lygindami automobilius, pirmiausia lygina būtent akseleraciją.
qrad 2023-09-15 00:14
Toks čia ir Xiaomi elektromobilis, bus gaminamas kokio kito gamintojo fabrike ir užklijuotas Xiaomi logotipas, taip pat, kaip ir rusiškos elektrinės Lada. Jeigu šitie Xiaomi elektromobilai bus tokie, kaip ir jų smartphon'ai, tai užjaučiu tuos žmonės, kurie nusipirko. Nes po software atnaujimų pradės nebeveikti basic features ir reikės kankintis su bugais. Tikriausiai reikės įrašinėti custom rom'us ant šitų Xujomi elektromobilių. Dar klausymas ant kiek bus ilgamžiai tokie elektromobilai. Po 5 metų, kaip bus lengva remontuoti ir gauti dalis? Nebus taip, kad nebebus gaminamos dalys ir tokį elektromobilį reikės išmesti į metalo laužą?
immortallt 2023-09-15 07:55
Xiaomi didelė dalis produkcijos yra kitų gamintojų.
donatasv 2023-09-15 12:52
Niekur neišstumas taksas nuosavos mašinos. Pagal tave 95% populiacijos gyvena su kostiumais ir viskas ko reikia tai nuvažiuot iš taško a į tašką b? Kur pasikraut parsivešti rimtesnius daigtus? Kur įrankius susidėt kokiam santechnikui? Kelionės? Mamoms su vaikais ir kėdutėmis? Sakau pilna galva musko nesamonių pas tave... tavo poreikiai nėra 95% populiacijos. Norėčiau pamatyt kas iš to takso liktų kai aš į vidų sukiščiau savo vokiečių dogą ir šveicarų aviganį
donatasv 2023-09-15 12:55
Turėjau xiaomi telefoną nei kart neužstrigo. Po 5 metų naudojimo pakeičiau į samsungą flipą vien dėl to, kad užsinorėjo atsinaujinti. Nu ir baterija nelabai tenkino.
immortallt 2023-09-15 14:54
Jei mašina ne darbinė, pasikrauti pasirinksi, kad atvažiuotų didesnė mašina, kad ir autobusiukas ar net jau sunkvežimis su keltuvu. Darbinės mašinos kita tema, bet vaiką nuvežti į darželį, tai ne darbas. Nuvažiuoti iki darbo, irgi. Reikia su kėdute? Pasižymėsi, kad reikia su kėdute, arba sėdynes patobulins, kad labiau pritaikyti pagal žmogų būtų galima (o šiaip likus tik autopilotui ir eismo įvykiams tapus retenybe, tai ir kėdutėms reikalavimai keisis) ir nereikės atskirai kėdutės automobilyje laikyti. Norėsi su gyvūnu važiuoti - atvažiuos atitinkama auto. Ko neparašiau, kad turėjau omeny miestų gyventojus. Jei tau naudotis tokiu auto kainuos 60-70% pigiau, nei pirkti nuosavą, o centre parkavimo vietų sumažins 90% ir realiai neturėsi kur pasiparkuoti atvažiavęs ir kad ir nuosavą auto turėsi siųsti vos ne namo, tai daug prasmės nuosavą auto turėti neliks. Čia su sąlyga, kad autopilotas išsivysto iki tiek, kad transporto priemonėje nelieka nei vairo, nei pedalų iš viso.
donatasv 2023-09-15 15:10
10% sudaro kelionės ir visa kita. Visi verkia dėl mažo EV atstumo tai ne šeip, kad tik paverkt. Susikraunam šunis, vaikus pvz mes su šeima ir lekiam prie ežero, į parodas, į mišką. Šunys kaip velniai būna po dumblus išsivolioją... Tą patį daro ir miesto žmonės. Kaip pavyzdys išvažinėja visus miškus grybaudami po visą Lietuvą. Mieste kam nereik turi autobus ir kitą viešajį transportą daug efektyviau nei su mašina. Tai autopilotas bus tik ponų transporto priemonė, kurie nenori viešajame transporte sėdėti. Visiem kitiem kurie po darbų meta kostiumus į kampą ir kažką veikia tai nebus išeitis ir nesvarbu ar tu žvejys, ar tu medžiotojas, ar šeip eilinis miesto gyventojas mėgstantis keliones. Tokie ex spertai gatavi sukišt žmones tarp 4 sienų ir gyvenkit...
immortallt 2023-09-15 16:07
Em, viešuoju transportu miestuose duok die 10-15% asmenų naudojasi. Dėl mažo EV atstumo verkia hater'iai. Užsienyje, kur žmonės daugiau perka naujus auto, EV eina pilnu tempu į trąsą. Tai po to kai šunys dumble išsivolioję būna, sodini ant sėdynių juos ir automobilio neplauni, ar kaip? Taip, daugelis tikrai auto perka tam, kad į žvejybą nuvažiuoti, daugiau niekam nenaudoja. Reikės į žvejybą ar pan. ir nenorėsi automobilio paleisti, nes jame norėsi daiktus laikyti - pasiliksi ir sumokėsi už savaitgalį. Gausis pigiau, nei nuosavas vis tiek. Jei pritrūks elektros, išsiųsi nuvažiuoti pasikrauti, kol nereikės. Jei reikės važiuoti offroad, kviesis tokį auto, kuris atitiks tavo poreikius, t.y. turės vairą, kuris miestų ribose ir valstybinės reikšmės keliuose neveiks. Prie ko čia ekspertas? Nesu ekspertas savavaldžių, bendrauju daug su darbuotojais įmonės, kurie prisideda prie autonominių sistemų kūrimo Lietuvoje, įskaitant autopilotu. Tai tu čia apie keturis ratus nori gyventi, aš piešiu ateitį, kur automobilis yra įrankis, apie kurį nereikia šokinėti, nereikia gyvenamosios aplinkos pritaikyti prie automobilių, kai žmonės tuščiai nežūsta gatvėse ar nereikia stovėti kamščiuose, nes žmonės nesugeba kartu pajudėti užsidegus žaliam signalui. Tada ir dings pasiteisinimai, kad perka autobusiuką, nes maža kada reikės persikraustyti (dažniausiai neprireikia per visą eksploatacijos periodą ar prireikia porąkart), nes pasiimsi automobilį pagal poreikius kaskart. Nereikės vargti parkuojant. Nereikės važinėti į servisą, rūpintis po eismo įvykio, ir visa tai už mažesnę kainą bus nei vidutinio amžiaus automobilis. Aišku, senas kibiras liktų pigiau, bet senus kibirus be autopiloto (ir ne EV) uždraus miestuose dėl saugumo. Ir čia ne 10-ties metų prognozė, o greičiau turbūt 30-ies metų.
donatasv 2023-09-15 16:53
Išlysk iš savo kiauto ir pabandyk gyvenime nuo asfalto nulipt. Žmonės 4x4 susiperka, kemperius, žvejot važiuoja keliom dienom ir vargo nemato, o gyvena mieste... kas bus kitaip su auto pilotu? Tipo musko pasaka auto kainuos 2 lemus ir įpirks tik firmos? Lolllllll numuš tą jo kainą greičiau nei jis spės mirktelti konkurencija... jei žmogui nereiks autopiloto ir nedės, o kai bus privaloma norėsiu pažiūrėt kaip jis rangysis miške kur nėra nei linijų, nei kelio aplamai kur turi jausti auto, kad nepastrigtum atsižvelgti į dangą ir panašiai. Čia pieši 22 amžių kurio dar reik sulaukt. Pasakoja žmogus kaip gyvensim kuris mašiną iš garažo išvaro kieme pasisukina ir atgal pastato...
Benediktas 2023-09-15 17:00
Kam jiem džipai ir šeimyninės mašinos? Daliai taip, bet ne daugumai. Ir net tie kur su šeimomis, dauk kas galės išsiversti su nuomuojamomis mašinomis. Bet aš galvojų, kad čia ne per prievartą taip bus, o kad žmonės pasiskaičiuos, kad jiem apsimoka nuomuot, jei mažai važinėja. O jei keli single susimeta kelionei, tai dar pigiau, nei pačiam išlaikyt mašiną.
donatasv 2023-09-15 18:48
Čia amerikos problema kur labai konkurencinga visuomenė. Mano namas, mašina turi būt didesni už kaimyno, pieva lygesnė tiesesnė per laiką suformavo žalingus įpročius. Kiek tokių pasiskaičiuos? Mašinos kainos smarkiai kilt negali, nes visi sulėks į vilnių ir dusinsim vienas kitą dar labiau. Išvesk iš balanso ir bus šūdas. Žmonės gyvena ir už Vilniaus kamščių, mažesniuose miestuose. Greičiau kels kokius mokesčius dideliuose miestuose tiems kas turi mašinas, kad pradėtų skaičiuoti.
xilix 2023-10-06 10:50
Perskaičiau visus komentarus.puiki argumentuota diskusija. Įdomiau ir naudingiau nei pats straipsnis. Ačiū