Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tir4elis 2010-07-14 17:31
Gariau šiek tiek vėliau nei niekad .
Šiaip nesakyčiau kad jie labai pavėlavo. Konkurentų klaidas ir geras įdėjas mato, bendradarbiauja irgi rimti specialistai. Turėtu gautis kažkas gero .
technologas 2010-07-14 17:40
Keletas faktų iš stebuklingojo Tesla Roadsterio
Li-Ion baterijų pakas sveria 450kg, pilnai pakrautas sutalpina 53kWh. Sako variliklis eknomiškas, pakanka keliolikos kilovatų, bet aišku jis tik idealiu režimu numins 300km jei nespaust gazo. Švininių akumuliatorių dėti nenori, per sunkūs. O ličio gamyba ribota, pasaulyje per metus pagaminama 27400 tonų. Aišku ne visą baterijos svorį sudaro litis, bet jei iš 450kg reikia bent 50kg ličio tai 27400000/50 pakaktų 548000 baterijų komplektams. Tik tada visam kitam ličio nebeliktų, mobiliuose tektų prie nikelio baterijų grįžt, medicina, chemija, optika, raketų pramonė ličio nebegautų. Arba didinti ličio išsiurbimą iš Žemės arba liks neplataus vartojimo žaisliuku. Arba sugalvoti naujoviškus akumuliatorius.
Palyginimui - plieno per metus išlydoma maždaug ~1300000000 tonų, nei ličio, todėl ir važinėjame tomis geležinėmis mašinomis. Būtu idealu geležinis akumuliatorius, kol kas tokio nėra.
TofC 2010-07-15 10:05
^^^
Tesla Roadster nuvaziuoja vidutiniskai 400km.
O Tesla model S beveik 500km
Taip kad iki Klaipedos laisvai butu galima nuvaziuot is vilniaus, ir nereiktu nei karto uzsukti i kolonele. (Nebent gamtiniu reikalu )
Be to, baterijos nuolat tobulinamos, taigi toyota su tesla turetu pasiulyti tikrai gera gamini tiek kainos, tiek kokybes atzvilgiu.
vyckas 2010-07-15 11:03
Baterijos tobulinamos, bet kaip buvo licio jonu taip ir liko licio jonu Mano nuomone, reikia visiskai nauju elektros saugojimo budu, kad elektromobiliai padarytu perversma. Nes dabartiniai akumuliatoriai man atrodo lygiai tokie pat archajiski kaip ir vidaus degimo varikliai.
kionig 2010-07-15 12:21
Tam tesla stebuklingas tik akumas, kadangi tokio kaina tai afigiena gaunasi. Daugiau visa kita grasius kainuoja.
Tu lycio gavyba lygink ne su plieno gavyba, o su vario. Pats juk zinai, kad plienas reikalingas daug kur ir pramoneje, o kiek dar visokiu plieno rusiu yra.
Gelezinis akumuliatorius yra, praktiskai dvieju skirtingu metalu galvaninis elementas, turintis atitinkamus tu elektrodu druskas. Bet puikiai zinome jo pliusus ir minusus, del ko jie seniai pamirsti.
Del svininiu butu paprasciau, jei kas sugalvotu gaminti lengvai issimamus ir idedamus elektrodus. Kadangi svininiams akumams kirvis yra sulfatacija, del ko dideja akumo vidine varza ir taip jie atiduoda maziau energijos. Taip atitinkamai turi mazesni ciklu skaiciu ir mazesni energijos tanki pagal mase.
Kadangi visuose siuose dalykuose yra svarbus mazas svoris tai atkrenta is karto jie. O, be to, i tesla nebutu kur sukisti tu svininiu akumu tiek, kad atiktu pagal talpa liciui.
Kęstutis 2010-07-17 12:49
technologas, to ličio yra, tik, kad jis ten neišgaunamas ten kur jo yra daug. Ir čia ne tik dėl to, kad per maža ličio paklausa?
Dvigubas nulis 2010-07-19 15:51
Na, Kinija stengiasi sukurti ličio monopoliją — bene 99proc. ličio atsargų priklauso jai. Tiesa, neseniai patvirtinta, jog Afganistane gausu naudingų iškasenų (tarp jų ir ličio), tai šis įvykis gali kiek pataisyti padėtį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla Motors“ patvirtino kurianti prototipą su „Toyota“