Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darius995 2023-10-10 18:52
Vienintelis vertas dėmesio argumentas - prasta įkrovimo infrastruktūra. Visi kiti - niekiniai. Ypač tas, kur aukštas svorio centras pateikiamas kaip pliusas.
mixed 2023-10-10 20:27
kas tas Watsonas?
pirma karta girdziu
Benediktas 2023-10-10 20:38
Galvojau, kad geriau - kuo svorio centras zemiau.
P69 2023-10-10 21:54
Toks ten ir ekspertas jeigu aukštesnis svorio centras yra geriau...
immortallt 2023-10-11 08:04
Nu gal jis mėgsta vartytis, tada taip, ne kažką žemas svorio centras.
Prasta krovimo infrastruktūra jei būtų argumentas, VDV automobilių iš viso nebūtų, nes automobilių pradžioje kurą pirkdavai vaistinėse ar ūkio prekių parduotuvėse, talpomis.
HardAxe 2023-10-11 09:20
čia gal eilinė vertimo klaida? Aukštas svorio centras - šūdas, bet aukšta mašina ir sėdynė - labai patogu.
immortallt 2023-10-11 11:03
P.S. Tesla per metus laiko jau 4-tą kartą mažina kainas. Tesla Model 3 perkant naują su PVM kainuoja kažkur 45k €, po subsidijos 40k€. Kiti gamintojai irgi bus prispausti pradėti mažinti kainas. Čia kai VDV gamintojai kainas tai didino. Benzininis pasatas, dar ne tokios komplektacijos ir iš tolo ne tokios galios kainuoja 39k€, dyzelinis 40-46k€.
Tikrai, elektromobiliai neverti ažiotažo, jie jau įvyko. Dabar tik turi išsivynioti įvykio pasekmės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Elektromobiliai neverti ažiotažo.“ Ekspertas atskleidžia priežastis