Rekordinis „Subaru“ pardavimų šuolis Baltijos šalyse (2)
Šiemet rugsėjį Lietuvoje parduota dvigubai daugiau naujų „Subaru“ automobilių lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Per pirmus 9 mėnesius „Subaru“ pardavimai Baltijos šalyse padidėjo 50%. Naujų automobilių rinka Baltijos šalyse augo 9% lyginant su 2022 metų duomenimis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Prastėjant orams bei artėjant žiemos vairavimo sezonui, tradiciškai stebime augančius „Subaru“ pardavimus. „Subaru“ populiarumas rodo, kad Lietuvos - kaip ir kitų šalių vairuotojai - yra itin patenkinti mūsų automobiliais. Dėl visų varomųjų ratų pavaros, pirmaujančių saugos sistemų bei patikimumo, „Subaru“ yra puikus pasirinkimas mūsų klimato sąlygoms”, - pasakojo „Subaru Nordic“ pardavimų vadovas Ringo Rahumelis.
Šiemet didžiausias „Subaru“ pardavimų augimas fiksuotas Estijos rinkoje. Joje „Subaru“ pardavė 52% daugiau automobilių nei pernai. Lietuvoje „Subaru“ pardavimai augo 47%, Latvijoje šis skaičius siekė 50%.
Pagal automobilių modelius, didžiausią pardavimų pažangą fiksavo „Subaru Forester“. Šio modelio pardavimai augo beveik trigubai - 275%.
Pagal parduotų modelių skaičių, populiariausiu regione išlieka „Subaru Outback“. Baltijos ir Šiaurės regione parduodama daugiausia „Outback“ modelių tarp visų Europos rinkų.
Įdomu pastebėti, jog šiemet augo verslo klientams parduodamų „Subaru“ automobilių dalis.
„Matome, jog „Subaru“ vis dažniau tampa įmonių automobilių pasirinkimu. Verslo keliones sunkiau atidėti ar derinti prie oro sąlygų. „Subaru“ saugumo savybes leidžia ir šaltuoju metų laiku saugiai pasiekti kelionės tikslą“, - teigė R. Rahumelis.
Tarp verslui patrauklių „Subaru“ savybių vadovas akcentavo gamintojų automobilių patikimumą ir išlaikomą automobilių vertę. „Subaru“ duomenimis - 96% automobilių vis dar dalyvauja eisme po 10 metų, nors dažnai yra eksploatuojami sudėtingesnėmis sąlygomis nei kitų gamintojų modeliai.
Prie pardavimų augimo Lietuvoje prisidėjo ir naujo „Subaru“ atstovo šalyje atsiradimas. Balandžio mėnesį „Autoerdvė“ tapo nauju oficialiu „Subaru“ atstovu Lietuvoje. „Subaru“ automobiliais taip pat prekiauja „JMA centras“, turinti atstovybes Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje.