Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Darius995 2023-10-22 00:10
Visai gera idėja.
gytis13 2023-10-22 09:38
Greičiausia kitų ratlankių reiks, nes rate ne kažin kiek vietos yra viską stabdžiai užima. O su sertifikavimu tai gali būti didžiausios problemos, per tą laiką VDV kiekis gali tiek sumažėti kad tokie priedai bus neaktualūs. Liks idėjų lygyje visa tai.
HardAxe 2023-10-24 12:15
kaip su stabdymu, ABS, stabilumo kontrolėm? Juk šitas daiktas pakeičia/apeina stabdžius.
Stabdžiai nuspausti, o nuhakintas appsas spaudžia pilną gazą...
ir dar viena bėda - tai neamortizuojamas svoris, labai labai negerai automobilio stabilumui.
Jeigu jau nori kažką žaisti, tegu ima automobilį turinti 4x2 ir 4x4 versijas, į 4x2 gali įdėti 4x4 galinę ašį ir vietoj diferencialo įmontuoti variklį.
Tas bent jau fiziškai normaliai veiktų.
Dar lieka integruoti į automobilio valdymą - gazo pedalą, bėgius, greičio sinchronizaciją su VDV varikliu ir t.t.
Darius995 2023-10-24 13:20
Stabdžiai - tik bailiams.
Jei rimčiau, tai nematau kliūčių, kodėl šis daiktas negalėtų veikti kaip stabdis kartu su ABS ir stabilumo kontrolėm. Ar jis veikia taip - kitas klausimas, žinoma.
Neamortizuojamas svoris - taip, bet jis neatrodo didelis, todėl 95% vairuotojų savo kasdieniame vairavime to pablogėjimo net nepajus.
4x2 - taip, geras sprendimas, bet jis būtų sudėtingesnis ir brangesnis, mažiau standartizuotas ir nebetiktų didžiąjai daliai automobilių, kurie nėra 4x2. Šiuo atveju didžiausias privalumas - lengvas ir pigus pritaikymas daugumai jau esančių automobilių. Norint tobulesnio varianto kaina išaugs tiek, kad turbūt labiau apsimokės tiesiog pirkti elektrinį ar hibridinį automobilį.
HardAxe 2023-10-24 14:23
Šitas nėra stabdis. Čia lieka tik stabdymas varikliu.
Važiuosi autostrada, trenks žaibas, sudegs visa elektronika - stabdis ir vairas turi veikti.
kišant nagus prie stabdžių turėsi pereiti kryžiaus kelius, norėdamas patvirtinti savo pakeitimą. Jokia TA niekada nepraleis su gamintojo nenumatytais stabdžiais, tebūnie jie geresni (pvz pakeisk iš būgno į diskus, jei nebuvo numatyti diskai tokiam modeliui, sėkmės).
šiaip kinai seniai tokį daiktą gamina, jie dar paprasčiau padarė-sumontavo variklį į ratą - kaip dviratyje:
https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... 9685375%21
kestutisz 2023-10-24 16:41
heh, primena miesto legendą apie pirmą sovietų elektromobilį, tiksliau sukvežimį kur jo, perdarė panašiai kaip čia, davė testuot ir neperspėjo kad nu į vandenį tai nevažiuot :)
O šiaip, realiai užtektų vos ne kaip to dar lietuviško elektrinio dviračio, kur per padangą suka ratą. Nu ok, gal eefektyvu - papildomą dantratį disko vidinėje dalyje ar pan. Na, bet aišku įdomiausia kaip jis ruošiasi susitarti su kokio VDV ECU, kai jam pagal variklio/oro įsiurbimo paremtrus rodys vienaip, o greitis kažkoks netoks.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nebrangiu REVR moduliu vidaus degimo varikliu varomą automobilį galima greitai paversti hibridu (Video)