JAV sparčiai populiarėja dyzeliniai automobiliai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mhm 2010-08-08 11:29
Yra ir tų benzininių su turbokompresoriais, pvz audi 1.8T, 2.2T, 2.7T. Iš naujų BMW 3.0 N53, N54, N55, o dar ir VW TSI serija. Yra ir dyzelinių N/A, pvz seni merso 2.0, 2.4, 3.0. Palyginkit su tuometiniais benzininiais. Dėl LPG kainos, tai mano maršrutai yra Kaunas, Vilnius, Panevėžys. Nei karto už 2.30 nesu pylęs (čia gal užsieny?). Pastaruoju metu 1.99-2.03 ir dar reikia nepamiršt kad visada būna nuolaida ne mažiau nei 7ct. Mano transportas mieste naudoja 12-14 dujų, pavertus į dyzelį - 6-7, tai ganėtinai normalu, turint omeny, kad e39 530d mieste ~9 naudoja. Vadinasi man pigiau nei dyzeliu.
bahuriux 2010-08-08 17:47
Su viena is masinu (bulka 2l+lpg) vaziuoju 10 metu, nupirkau buvo 215kkm, dabar yra 400+kkm. Kompresija matuoju, mazdaug karta per du metus, visada taspats nuo nupirkimo 15-15,5 bar. Yra varikliu kurie bijo 1-3kartos(slanginiu) LPG sprogimo, nes gali susigadinti isiurbimo kolektoriu ir oro srauto matuokle, bet IV karta lpg isprende visus nesklandumus. Dar yra niuansas del lpg negalima ju deti jei variklis yra be hidrauliniu kompensatoriu, bet beveik vis siuolaikiniai varikliai yra su jais, tai problemu nebelieka, nes del letesnio lpg degimo pasidaro karstesnis ismetimo voztuvas, del to gali "uzsitempti" voztuvai, ta prasme sumazeja temperaturinis tarpelis, tarp skirstymo veleno ir voztuvo "lekstes" ir netgi kartais paspaudus gaza nebeuzsidaro pilnai ismetimo voztuvai, del to gali pradegti. Padarius didesni tarpeli tas neatsitiktu. O tie mitai, kad lpg yra sausas kuras, cia yra vejai, nes benzas yra slapias, bet ir labai geras skiediklis tuo paciu kuris nuplauna tepalus nuo cilindru sieneliu, ko nepadaro dujos, o del voztuvu tepimo, tai paaiskinkit man kaip benzas sutepa ismetimo voztuva. Siais laikais voztuvai daromi is itin kietu metalu, o ju ivores irgi itin kieto metalo, jau nebe bronzines, kaip buvo 25-30 metu atgal. Taigi voztuvu kotelius tepa per tarpiklius mazais kiekiais patekes tepalas tarp ivores ir kotelio, o voztuvu susilietimo vietos su galva jau nebetepa niekas nei benzas nei dujos, nes benzas kai pradejo eiti besvinis jis jau nebeturi tokiu geru tepimo savybiu kokias turejo tetraetilsvinas, tiesa deda calcio pagrindu padarytu priedu, bet jie jau nebera reiukalingi del varikliu patobulinimu. Dyzeliai yra gerai, bet tas ju ipurskimas (purkstukai, elektronika, pompos, filtrai, pakaitinimo zvakes) ir turbinu nepatikimumas varo i nevilti. Beja beveik visi 6 cil dyz varikliai yra ir konstrukciskai nepatvarus, pvz OPEL 2,5 ir BMW 2,5, audi 2,5tdi visi jie yra labai prasti. Bet audi 1,9 geri net jei ir paforsuotas truputi. Taip pat neblogi opel 1,7 (isuzu) ne ecotec varikliai.
mhm 2010-08-08 18:22
Norėčiau pakomentuot, kad nėra tokio dalyko kaip tepa arba netepa. Yra prastas, geras, labai geras tepimas. Kitaip tariant, jis turi būt įvertinamas kažkokiu tai "tepimo kokybės koeficientu". Tai iš to seka, kad tas "tepimo koeficientas" dujoms turėtų būt mažesnis nei benzinui. O kaip šitą paaiškint, tai, atsiprašau, tačiau neturiu kompetencijos tam. Tačiau iš gyvenimo du pavyzdžius turiu. Realiai matytose galvose su LPG sistema vožtuvai yra akivaizdžiai susėdę lyginant su panašaus kilometražo galvom, kurios nematė dujų. Lietuvoj vadinamos V (kiek žinau normaliose šalyse tai yra III kartos) kartos dujų įrangos siurbliai yra ligotas dalykas. O reikalas tame, kad tie siurbliukai yra identiški benzino siurbliams. Tačiau ar benzino siurbliai yra dažna liga? O gi ne. Dar ką norėčiau pridėt, kad kai kurie tokie LPG siurbliukai turi papildomą "divaisą", kuris skirtas jiems tepti.
bahuriux 2010-08-08 19:49
Niekas cia nenaudoja V kartos duju irangos, nes ji sufailino, del savo kainos, nepatikimumo ir neekonomiskumo, neekonomiskumas pasireiskia tame kad ipurskus skystoj fazej lpg jos stipriai atsaldo deguji misini ir taip nukrenta lpg/oro slegis VRT kai suspaudzia degimo kameroj, tas gal netgi dadeda galios bet ekonomiskumas smarkiai nukencia, taigi IV karta veza geriausiai is visu, kiek tik pridaryta ju. Lietuvoj tos kartos turbut skirstomos teisingai, nes gana objektyviai eina suprasti apie ka kalba eina. I karta, slangines dujos, vakuuminiai voztuvai ir plius solenoidai uzdaryti skystas lpg vamzdziuose. (rusiska ir baltarusiska irangos) II karta turbut panasiai kaip ir pirma tik visi voztuvai elektromagnetiniai. (slangines dujos, pigu ir greitai atsiperka) kas nededa IV kartos tas deda slangines. III karta tai II karta bet riebumas reguliuojamas su elektronikos pagalba signalas imamas is lamda zondo. (nebeturi jokios prasmes kai atsirado IV karta, nei del kainos, nei del ekonomijos.) IV karta tai tos ipurskimines kur lietuvoj dabar beveik visi dedasi. puikiai pasiteisino ir ekonomiskai vartoja LPG. V karta lpg ipurskimo sistema beveik identiska benzino ipurskimui, dujos purskiamos skystos fazes. Purkstukai beveik identiski benzo purkstukams. (Niekam nereikalinga, nes niekom nera geresne uz IV karta)
Nmz 2010-08-09 23:28
na pas mane yra bronzines ivores. Taip mano motoras senas. O tai jei as perku keliu metu senumo auto ir iskart dujas taisaus? Cia taip visi lietuvoje ?
blizzard 2010-08-10 10:01
Girdėjau kad net yra žmonių kurie su dujom driftina
bahuriux 2010-08-10 12:48
Jei ivores bronzines tada dujas geriau pamirsti, nors bronzines ir pacios issiplaka nuo benzo, bet visties dujos greiciau sues, nebent variklis labai pigus 0-100lt. Kiek zinau i naujas niekas nededa kol gamykline garantija yra, bet po garantijos iskarto galima detis lpg IV kartos, jei zinoma pats zadi vaziuoti su ta auto tiek kad atsipirktu iranga.
Nmz 2010-08-10 21:11
Gali but, bet pas mane dyzelis. Del ivoriu uzkeliau klausim, kad ne pas visus tikriausiai ju nera. Kiti tokiais dalykais net nesidomi.