Naujų automobilių kontrolės sistemos: geriau fiziniai mygtukai ar lietimui jautrus ekranas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2023-10-24 11:56
Žmonės telefonais be mygtukų naudojasi - ir nieko, visi priprato, tubūt net nonorėtų grižti prie mygtukinių dabar.
HardAxe 2023-10-24 12:10
palyginai... telefonas be mygtukų irgi kompromisas. Tiesiog ekranas žmogui savarbesnis už fizinius mygtukus. kodėl laptopo nėra su jutimine klaviatūra? O automobilyje naudotis telefonu draudžiama. Idealiu atveju ir multimedijos ekranai užgestų kol mašina nestovi.
Debesys 2023-10-24 16:32
negalima lyginti auto ir telefono. Tikrai nervina, kai važiuojant bandai pataikyti į "mygtuką" ekrane, ypač, kai kelias nelygus ir tai LABAI atitraukia dėmesį nuo kelio
kestutisz 2023-10-24 16:45
TIk fiziniai. Bet kurioj naujoj mašinoj pasigendu to mygtukų pasaulio kaip Alfa Romeo 164. Maigymas tai dar maigymas, bet fziniai mygtukai kurie stovi kaip buvo įspausti ir laiko kažkokį režimą tai yra fantastika. Jokių ten nesąmonių kaip po kiekvieno užkūrimo išjungnėt kokį debilišką start stop'ą (kuris pvz pežo meniu yra tarp parkingo sensorių ir šviesų ir perjunginėjimas važiuojant atitraukia dėmesį labiau nei telefonas)...
Nerkus 2023-10-24 16:52
Pirmajame Toyota CHR modelyje buvo jutiminiai mygtukai, o paskui jau atsirado fiziniai. Turbūt labai daug pirkėjų pareiškė, kad tai nepatogu.
Benediktas 2023-10-24 16:55
Palyginai laptop klaviatūrą, kuri skirta ergonomiškam rašmui, su pavienių mygtukų nuspaudimu vienu pirštu panelėje. Taip lyginti - irgi neteisinga. Bankomatuose, paštomatuose, maisto parduotuvių automatuose mėra fizikinių mygtukų - ir nieko. Tuoj nereikės į kelią žiūrėt - tada jau tikrai mechaniniu mygtukų poreikį bus galima laikyti tik pripratimo klausimu.
immortallt 2023-10-24 17:05
Na mygtukas mygtukui nelygu. Pvz. automobilyje su klimato kontrole, uždėjai pavasarį ir vėlyvą rudenį nustatymus, ir nieko keisti nebereikia. Nu nebent nupūtimo mygtuko reikia, bet dabar ir patys automobiliai sureaguoja bei nusipučia. Toliau kas, muziką junginėti ir pagarsinti yra pagrindinis mygtukas kurio reikia. Na dar autopilotas, bet čia įprastai svirtelės. Šildomos sėdynės, stiklų šildymas, durų užrakinimas - viskas ant automatikos gali eiti, t.y. gali būti ekrane. Kitaip sakant, jei ant vairo paliktume kokius 8 mygtukus - 4 muzika, 4 programuojamus - manau 90% vairuotojų poreikio patenkintume.
donatasv 2023-10-24 17:09
Kai vairuot nereiks tada ir knopkės nelabai svarbu bus, o kol vairuoju pats knopkė yra didelis pliusas kuri leidžia koncentruotis į kelią, o ne į ekraną. Musko išradimai, kad pigiau prastumt mašiną galėtų ir daugiau iš to uždirbt nelabai domina. Saugumui pirmenybė.
Pumper 2023-10-24 18:56
VW irgi fizinius mygtukus vėl pradės naudoti naujuose modeliuose. Naujas Passat lygtais paskutinis modelis su vien jutiminiu interfeisu.