„Nėra nei bilieto, nei konduktoriaus, nei maitinimo.“ Tokio dar nematėte. Vienas ilgiausių ir sunkiausių traukinių pasaulyje (Foto, Video)  ()

Jis nėra susietas su jokiu tvarkaraščiu ir gali išvykti anksčiau arba vėliau nei įprastu išvykimo laiku. Tai taip pat reiškia, kad atvykimo laikas nėra fiksuotas ir viena kelionė gali užtrukti nuo 11 iki 15 valandų saulėje esant vidutinei 40 °C temperatūrai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tokio dar nematėte. Mauritanijos geležies rūdos traukinys yra vienas ilgiausių ir sunkiausių traukinių pasaulyje.

Apie tai rašo soc. tinklo „X“ vartotojas @Rainmaker1973.

Traukinys yra iki 3 km ilgio, važiuoja 704 kilometrų ilgio bėgiais. Traukinys gabena 200–300 krovininių vagonų.

Vienintelis traukinio tikslas yra eksportuoti geležies rūdą iš kasybos miesto Zuerato į Nuadibu uostą Mauritanijoje, Šiaurės Vakarų Afrikoje.

 

Tačiau valstybinė agentūra „Société Nationale Industrielle et Minière“ (Mauritanijos nacionalinės kasybos ir industrijos kompanija, SNIM) leidžia vietos gyventojams ir turistams įlipti į traukinį ir naudotis juo kaip susisiekimo priemone tarp šalies vidaus ir pakrantės.

Tačiau negalima tikėtis tokio komforto lygio, kurį rastumėte kituose keleiviniuose traukiniuose visame pasaulyje. Šiame traukinyje nėra nei bilieto, nei konduktoriaus, nei maitinimo.

 

Jis nėra susietas su jokiu tvarkaraščiu ir gali išvykti anksčiau arba vėliau nei įprastu išvykimo laiku. Tai taip pat reiškia, kad atvykimo laikas nėra fiksuotas ir viena kelionė gali užtrukti nuo 11 iki 15 valandų saulėje esant vidutinei 40 °C temperatūrai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(27)
(0)
(27)

Komentarai ()