Pavarų dėžės - ir elektromobiliams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zfroidas 2010-08-24 08:48
jau dziaugiaus kad tie mechanikai be darbo liks nes pavaru deze kainuoja 30 proc masinos kainos ir yra didziausias minusas dabartinese masinose! bet matai priesinasi brudai net elktromobiliam tikrai nepirksiu tokio su begiais... idijotizmas kam begiai spaudi gaza ir greiteja atleidi leteja + stabdis...
simukis 2010-08-24 09:35
Taigi rašo kad mech. su sankaba nedės - labai daug vietos užema... Beto tiems kurie naudoja tuos automobilius tie 30% per vidutinį jų tarnavimo laikotarpį atsipirks su energijos santaupom, rečiau perkamomis baterijomis, o pats laikotarpis bus prailgintas, nes bus sulėtintas el. variklio susidevėjimo tempas.
Ar_as? 2010-08-24 09:40
Kažkaip panašu, kad kalba žmogus labai prastai vairuojantis arba visai nemokantis vairuoti mechanine pavarų dėže ir labai to bijantis. Žinok kai išmoksi - nieko baisaus. O ir į tuos elektromobilius sankabos gi dėti nežada - bus kažkas paprastesnio. Kitas klausimas dėl kainos: per automobilio tarnavimo laiką kuro sanaudų ir variklio tarnavimo trukmės prasme tie tavo proc (nežinau, iš kokių lubų tai išpešei) atsiperka su kaupu. Panašu, kad tas pats bus ir su elektros varikliu: proc. degalų per metus yra daug.
Strong_Bad 2010-08-24 09:58
Matosi koks supratimo lygis slepiasi uz tokio komentaro. http://www.youtube.com/watch?v=VpjKaFvk ... re=related arba paprastesnis http://www.youtube.com/watch?v=O_jbUTQy ... re=related
Pihas 2010-08-24 10:28
Kad ir koks ten variklis būtų vistiek reikės greičio dėžės, kurios pagalba stumdysi krumpleračius, nuo to didės arba mažės variklio apkrovimas ir mažės arba didės jėga. Neužtenka reguliuoti pačio elektrinio variklio apsukas, kaip kad ir benzininiame variklyje neužtenka riebinti kuro mišinį. Norint išlošt jėgos, reikia greičio dėžės.
cNduo 2010-08-24 12:25
Niekada nemėgau automatinės pavarų dėžės, ką jau kalbėt apie mašinas išvis be pavarų dėžės. Nors ir paprasčiau automobilis vairuojamas su ja, tačiau nesijaučia tokia automobilio judėjimo kontrolė kaip su mechanine. Kitas niuansas, jeigu sugenda kas joje, tai remontas smarkiai muša per kišenes, su mechanine mažiau bėdų.
Linas000 2010-08-24 13:06
Siaip, egzistuoja nerasyta tendencija, kad masinose su priekiniais varomaisiais ratais automatines greiciu dezes greitai devisi. Tokiuose automobiliuose tikrai geriau jau mechanine. Ar daug matet Golf-u su automatais? as tik viena Bet kur masina stumia galiniai ratai, tai automatui yra daugiau vietos, todel jis gali buti ir masyvesnis ir del to tvirtesnis. Tarkim pas bmw automatai gaminami isvis "life-time". Jei neprakirtai ar kazkaip kitaip nepazeidei mechanizmo, tai jis tarnaus iki pat automobilio eksplotacijos galo. Zinoma, Lietuvoj egzistuoja kai kurios isimtys, nes pas mus is kazkur atsiranda 20m senumo automobiliu su 150k kilometrazu, kai toks pats atstumas nuvaziuojamas per 5m. Tai tokiam automobilyje ne tik variklis, bet ir automatas nebelaikys. Vienok, pas bumeri automatas 400k atlaiko, patikrinta. Bet pati masina po tiek km pavirto i siaudu vezima - viskas is visu galu byra ir krenta
immortallt 2010-08-24 14:02
Toyota corola 2001 metu 2x dauzta priekis. Pavaru deze jokiu problemu niekad. (automatas) O seip tas isitikinimas kad mechanine geriau uz automata, tai tas pats kas sakyt kad mersai geriau uz bmw... Reikia imti konkreciai modeli ir tada gali lyginti. Pvz pavaros su svirtelemis dauguma atveju geriau uz mechanine ir uz automata. Kai kuriom paskirtim mechanine geriau. O golf su automatais nera, nes tai priskiriama prie pigesnes klases. Kiek tu matei ziguliu su automatu ? Ir kiek tu matei 7 klases bmw be automato ? (naujesni nei 10 metu)
Strong_Bad 2010-08-24 14:07
Nesupratau kodel citavai mane, kai tavo atsakymas nieko bendro su tuo neturi. Ir, jei tavo atsakymas pateiktas sarkazmo forma, tai ka su tokiu ir gincytis. Greiciu dezes visada reikejo ir reikes, nes optimalus apsuku ir galios diapazonas siauras, taip yra vidaus degimo varikliuose, ir kuo daugiau pavaru, tuo daugiau kartu tu ta diapazona isnaudosi begedamasis, bet viskas proto ribose ir 20 pavarru nedesi. Elektrinis variklis velgi esant mazom apsukom ir dideliai aprkrovai labai kais ir netures daug galios ir stipriai kerta per elektros sanaudas tuo paciu ir per baterijas. Kodel visi peikia automatine pavaru deze ir aukstina "manual", gal vis dar tebekamuoja nusistovejusi 20-15 metu seenumo sudaryta nuomone? Viskas tobuleja ir naujesnese automatinese greiciu dezese nera kam gesti ir gali tarnaut "liftime", bet tik tinkamai eksplotuojant, ty, priziurint tepalo lygi. O dabar dar tik kuriamos greiciu dezes, oi kiek bus geresnes ir mazesnes, ir pavaros junginesis net nepastebimai, o jus jau piktinates koks tai blogis. Net ir arklys turi 3 pavaros: ejimas, risnojimas, suoliavimas. Dabar dar paklauskit, o kam jam 3 pavaros DD
kaizoku 2010-08-24 17:27
tiesa sakant del gedimo tiek automatas, tiek mechanine pavaru deze yra panasios, aisku priklauso ir nuo masinos stipriai. o siaip mano manymu pavaru deze automatas yra reikalingas tiems zmonems, kurie nemegsta vairuoti. nes tiesa sakant, daugumai zmoniu, kurie megsta vairuoti masinas, jei yra automatas, jiems pradingsta visas malonumas, nes bereikia tik vaira sukineti ir pedalus mintyti. man asmeniskai tik mechanine pavaru deze
bla0 2010-08-24 19:46
Elektriniam varikliui nereikalinga greičių dėžė, bet didžioji dauguma elektromobilių galią perduoda per vienos pavaros "greičių dėže" fiksuotu perdavimo koeficientu arba elektrinis variklis tiesiogiai suka ratus. Ir varikliui neproblema pradėti sukti nuo pat 0 rpm ;] Taigi prie EV pridėjus pavarų dėžę iškart gaunam energijos nuostolius joje, bei padidėjusį sudėtingumą, svorį, kritusį patikimumą... Gal susilaikykim nuo kovų tarp jūsų automobilių automatinių ir rankinių PD, juk ne apie tai čia.
zfroidas 2010-08-25 11:01
va pagaliau vienas protingas komentaras pritariantis mano minciai. Jei be kazko galima apseiti reikia be to apseiti nes visa pasaulio pramone sukurta kad gamintu nereikalingus (daugeliu atveju) daigtus ir tai stabdo progresa. Gal dragsterio elektrinio nieks nematet? kas kalba apie galia kazkia esant begiams? o jei eilinis kaimietis su elektromobiliu ir begiais varys antru ant 70km/h tai kur tas efektyvumas galia ir taupumas sueis? zmogus netobulas reiskia ir begius netobulai jungia 99 proc. o elektrine masina yra idealas ir turi buti to siekiama atsisakant bereikalingu dalyku... kas pirkot masina deveta puikiai zino kad jei masinoj negerai su motoru nepirk nes dar tiek sukisi remontui, jei pavaru dezei -nepirk.. o visa kita galima pamatys ir pataisyt. Kiek merso pavaru deze kainuoja? pvz: pavarų perjungimo dėžė G210-16 MERCEDES BENZ Actros EPS-Halbautomatik-Getriebe (G210-16), 2002 m. - 4000 EUR. O jei elektromobilis naujas 50k Lt kainuoja kiek pabrangs ir kiek nepirks jo zmones del kainos ir kiek technologijos naudojimas suletes del kainos? ir kiek tai stabdys tolimesnius tobulinimus? paskaiciuokit pirma "vairuotojai" .
Simplicity 2010-08-26 12:22
Ir cia kaina is Krasta Auto, o ne is kokio lauzyno. Lauzyne paimsi uz puse kainos ar dar pigiau. Ar sugebesi paimt naudota ir gera akumuliatoriu LEAF'ui? Del to ir bus reikalinga greiciu deze. Jos pagalba sumazes baterijos ikrovimo ciklu, automatiskai padides baterijos gyvenimo trukme. Sutinku, kad galbut dabar, kai elektromobiliu technologija delioja pirmuosius zingsnius ji ir nelabai reikalinga, bet ateityje jos tikrai prireiks. Dides greiciai, taps opesne bateriju problema, atsiras sunkiasvore technika, viesasis transportas. Ta pati elektros energija neatsiranda is oro (is oro jos atsiranda nelabai daug ir ne visur), o isaugusi paklausa padidins pasiulos kaina. Nujausdamas kontrargumentu gausa, kad jau dabar su viena pavara elektromobiliai pasiekia 200km/h greiti, pateiksiu savu klausimu. Isivaizduok situacija, kai yra du identiski elektromobiliai. Abieju galia ir mazgai identiski, vienintelis skirtumas- greiciu deze. Nereikia isivaizduoti 5-6 pavaru dezes, sutinkamos ipastuose automobiliuose. Sakykim, pirmasis turi 1 pavara, o antrasis- 2. Paleiskim juos abu is tasko A i taska B 130km/h greiciu (vasara Kaunas-Klaipeda). Sakykim, kad pirmojo automobilio motoras turi suktis 8000RPM, o kito- 5000RPM greiciu. 1. Kuris automobilis siai kelionei sunaudos daugiau elektros energijos ir tures pirmas stabteleti, kad pasikrautu? 2. Kuris variklis patirs didesnes apkrovas? BONUS. Kuris is vairuotoju gales drasiau jaustis nuklydes i Vokietijos greitkelius ir leis sau vaziuoti antra juosta nebijodamas, kad tures 4 valandoms stabteleti kas 50 kilometru? Ta pati Tesla motors neatsisake idejos apie automobili su keliomis pavaromis. Tiesiog siuo metu tai per didelis issukis tokiai mazai kompanijai. Jie pasirinko daryt pinigus dabar, o jau technologijas reikalui esant nusipirks. Su technologiju inovacijom atkeliaus ir greiciu dezes. Tu to neisvengsi niekaip. Ir bus taip, kad mieste vazinet tau pakaks pirmos pavaros, antra, kad nepadarytum lemtingos klaidos, uz tave imes kompiuteris kai pasieksi 70km/h greiti, o trecia isijungs prie kokio 140km/h. Super automobiliai tures ir 4 ar net 5 pavaras.
Simplicity 2010-08-26 12:34
)
bla0 2010-08-26 19:10
kionig 2010-08-26 19:17
Del ko zmones elektromobiliuose neatisako pavaru dezes tai galite suzinoti perskaite cia: http://www.elektronika.lt/forum/viewtop ... c&start=60
zfroidas 2010-08-27 13:48
kam gincinates jei nepasitikrinat ka rasau? del kainos-"2011 Nissan Leaf US pricing officially announced: as low as $25,280*" del sustodinet kas 50km- "When full charged, the Nissan Leaf can travel up to 100 MILES -- more than most people drive in a single day." seip yra akumai kur ir 400km laikys kai mes lietuvoj pradesim pirkt, plius masine gamyba atpigina. Aisku visi sukciai ir apgavikai kitaip atveztu Tatu is indijos po 5000 lt ir dar galetume pakentet be elektriniu masinu kokius 10 meteliu ramiai. Gi daugumai reikia i darba kasdien trynt pigiai iki 100km atstumu... kas ten apie ta greiti gi sakau dragsteriai be pavaru lekia greiciau uz benzininius monstrus jau. O savaitgaliui as rinkciaus koki lietuviskesni varianta kaip BMW X5 "Tačiau kompanijos „Zeroshift“ specialistai tvirtina, kad jų sukurta transmisija leis gerokai praplėsti elektromobilių galimybes. " - tai aisku kad sako ka dar jiem sakyt jei 30 proc pasaulio mechaniku tik ir gyvena is greicio deziu kokia rinka kokie pinigai ... zmones nemegsta persikvalifikuot kai ju profesija isnyksta Beto nereik tu galimybiu niekam uztenka kad iskeisim benzininius oro tersalus ir burzgalus ir vaziuosim tyliai greitai, pakankamai toli, neprakaituosim junginedami begius milijona kartu, plius integravus kompiuterius su automatiniu vairavimu beliks atsigult ir muzikos klausyt kol masina nuves i darba plius elektros musiskiai ir namuose is saules bateriju energijos pasikraut akumus ismoks uz dyka su laiku kas nuosava nama turi ir nereik rodyt linku i elektroniku forumus as pats elektronika univere baigiau. netame esme tiesiog.
Simplicity 2010-08-27 14:39
Nepyk zfrodai, bet vaikiskos tos tavo kalbos... Ir apie elektromobilius, ir apie greiciu dezes, ir apie procentus, ir apie prakaita ir apie mokslus universitete. Galima akis uzmerkt prie svepla teksta, bet bent siokios tokios skyrybos reiketu pasimokyt ir mintis destyt NUOSEKLIAI ir SAKINIAIS su aiskia pradzia ir pabaiga. Pasiskaityk ka parasei: p.s. Kuris Lietuvos universitetas tokius inzinierius i gatve paleidzia dorai lietuviu kalbos nepamokes?
zfroidas 2010-08-27 15:06
Kas ne dirba tas neklysta be to dauguma proto bokstu smulkmenom (kaip rasyba ir tt.) reiksmes nesuteikia (pvz. Ensteinas susiveles). Tikiuosi man tai irgi i gera ta tavo citata be sypseneliu ir nauju eiluciu nesamoningai atrodo, nes sugrudai viska, pas mane visai normaliai uzrasyta buvo, dar galejai i xml konvertuot visai butum kietas
Simplicity 2010-08-27 15:34
Einsteine, tu Einsteine... Tau iki jo kaip man pesciam iki JAV... Vienas dalykas yra ne visada tvarkingai susukuoti plaukai, bet nemokejimas destyt minciu- visai kas kita. Manau, kad persudei su aukstuoju mokslu ir realiai sedi 6-8 klasej:)