Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zamzungas 2010-09-01 11:34
visgi nedaug per tiek laiko patobulejom
beje fisker karma tai geriausias siuolaikinis hibridis, nors pagal tokias pat technologijas jau seniau buvo pagamintas hibridas
Edmundas 2010-09-01 11:36
Jei GM nebūtų palaidoję EV1, šiandien visi važinėtume elektromobiliais. Būtų švaresnė aplinka, bet būtų biednesni keli milijardieriai...
AP0323 2010-09-01 12:16
po karo irake jav pamate, kad naftos nera tiek daug, kiek tiketasi ir pradejo remt elektromobilius. taigi viskas nuo 2008...
SaliamonXP 2010-09-01 12:45
Ciuju, kad visai galimas variantas.
Tir4elis 2010-09-01 13:01
Pritariu. Per daug sutapimų visgi. Turbūt keikėsi dėl sužlugdyto EV1..
ligonis 2010-09-01 14:52
per 30metu, velniai zino kiek pasikeitusias akumuliatoriu technologijs gaunam ~200% prieaugi nuvaziuotam atsumui. O_O
kazkas uzmigo prie braizymo lentos matomai.net neitikejau, kad jau 1975m buvo elektromobilis galintis pakrovimu nuvaziuot 130km.
Wolfy 2010-09-01 16:29
Tesla geriausiai atrodo ir kartu greitas.
pazystamas 2010-09-01 22:20
Taip, akumai keitesi, bet ir didejo automobiliu svoris del saugumo reikalavimu.
enternald 2010-09-01 23:36
Bet jis neišlaiko įkrovos, o mažas standartinis 1 namui malūnėlis akumuliatorių įkrauna per 20+ valandų (iš nafta kūrenamų jegainių tinklo 6 valandas). Kol nebus cheminio nešėjo elektromobiliai bus tik žaliųjų pirkinys. Be to nemanau, kad efektyvu krauti n valandų krauti akumuliatorių, kai būtų galimą keisti įkrautą pigų elektrolitą, kurį įkrauna pramoniniu būdu ir galima naudotui kaip kurą. Tai net atpirktų kelioliką-keliasdešimt procentų efektyvumo.
O dėl EV-1 tai čia jis nebuvo efektyvesnis, jis buvo pasmerktas žlugti, kompanijos vadovai matė kad bus fail. Šiaip žinant prius (nepelnytą) sėkmę lupant didesnę sumą EV-1 gal būtų atsipirkęs, bet prašant standartinės sumos už benzininį automobilį nieko neišeitų. O turint galvoje kad neišeina konvertuoti į vėjo jegaines esamų energijos poreikių, dar pridėjus elektromobilius lieka dvi išeitys: 1) ir toliau centralizuotai gaminti elektrą iš naftos ar bio-degalų šaltinių 2) plėtoti atomine energetiką. Antras variantas nerealus, kol kas žinant žaliųjų nusistatymą prieš atominę energetiką. Lieka: tas pats š, arba naudoti biokurą (tai reiškia spjauti ant trečio pasaulio šalių).Elektromobiliai būtų naudingi jei būtų įvykdyta termobranduolinė energetika, bet kol kas tai tėra svajuko dramblionės. (P.S Prius nelabai ką sutaupo ir kainuoja daug brangiau nei standartiniai toyota modeliai).
nazijew 2010-09-02 18:22
Kieno problema kad kai kurios valstybes nesugeba sukurti jokio produkto apart naftos pumpavimo? O kitos gaudamos labdaros maisto, is neturejimo ka veikti eina pasidaryti 10 vaiku?
SaliamonXP 2010-09-02 19:05
Pries tai daug maz i tema, bet sita, tai tu geriau gerai pergalvok.
mental1ty 2010-09-03 21:12
Šito nesupratau. Čia kaip amžinas variklis gaunasi ar kaip?
SaliamonXP 2010-09-07 13:02
Tipo degindamas benza stirlingo variklis greiciau kraudavo akuma, nei tie spedavo issieikvot. Ce kaip zaidimas mobiliaku laikant ijungta i tinkla, vartoji energija, bet krauna greiciau negu speji varto, tai ir pasikrauna.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobiliai – nuo 1916 iki dabar (Foto)