Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2023-12-12 15:54
Geriausi sprendimai galų gale atkeliaus į visas platformas. Visi ardo konkurentų automobilius. Su programinę įranga sunkiausia, nes ji uždara.
immortallt 2023-12-12 16:34
Tik reikia dar išlikti ir spėti tuos geriausius sprendimus sudiegti, kol nebankrutuosi. Kai tai patobulinimai, kurie kardinalių skirtumų nelemia, tol pasivijimas nebaisus.
Benediktas 2023-12-12 17:06
Tas tiesa. Tesla visus spaus su kaina ir galimu FSD bonusu, kai jis jau veiks gerai. Model 2 - berods jau eis ant pigumo ir konkurentų dusinimo pigiausių EV kategorijoje.
immortallt 2023-12-12 17:38
Tai jau nesakyčiau, kad Model 3 baisiai brangus. 48k€.
Passat'as VDV artimas pagal dydį, tai neimant visai pliko bus 35k€, bet mažesnė galia, mažiau saugumo sistemų ir didesnės išlaidos už kurą.
Jei žiūrėti +- pilną komplektaciją pasato, tai jau 46-48 k€. Tik su Tesla per metus ant kuro taupysi bent 2k€ (nu neperki tokios mašinos važiuoti 10k km per metus, bent jau 20k km).
Dar jei vertinti, kad gauni 5k€ subsidiją, arba jei perki ant įmonės, gali naudoti PVM išskaitą, tai jau 40k€ vs 46-48k€ jei nori artimiau pagal galią, 35k€, jei paprastesnės užtektų. Dar įmonėms būna išmeta 4k€ subsidiją, tai jau 36k€ vs 35k€. Atsipirkimas per pusmetį. Čia skaičiuojant tik Lietuvoje ir tik iš vartotojo perspektyvos dabar.
donatasv 2023-12-12 19:06
Tesla pranašesnis gal tik softu ir hardwaru skirtu softui visa kita nėra jau tokio didelio atotrūkio. Bagažinė priekyje? Nepasigendu jos tikrai ir tai ne prioritetas perkant, tuščias salonas taipogi nevilioja jau geriau mechaninės knopkės dažnai valdomiems nustatymams bent jau man. Įdėjo plančetę, kad galėtum žaidimą pažaist? Išsitrauk telefoną ir žaisk... vienas dalykas kuris tesloj patinka tai, kad kameros kaupe vaizdo įrašus nvre. Nesuprantu kodėl iki šiol to nepadarė nei viens gamintojas.
Teslos didžiausias pranašumas yra gamybinis procesas, trumpa tiekimo grandinė, musko vardas ir jo triukai dirba geriau nei bet kuri reklamos įmonė. Problemas su surinkimo kokybe, dažais ir t.t. jau seniai išsprendė. Nėra susikaustymo keičiant daviklius. Muskas galima sakyt įvedė naują standartą gamybos ir pardavimo procesams. Šitoje vietoje kiti gamintojai turės pasistengti, kad pasivyti.
Teslos fsd tipo gerai veikia? Tarkim parkavimo testai kiti gimitojai lenkia, auto valytuvai, lempos taipogi. Dėl fsd lenkia vien dėl to, kad kiti gamintojai bando ant kažko sutaupyti, kad galėtų prilygti teslos kainai arba nenori dėti neišdirbto produkto. 3 lvl fsd mersas gavo pirmiau už teslą bet jo nematom merse...
Labiau išpūstas burbulas kaip ir apple telefonai kur geriau yra ginčytinas dalykas.
Benediktas 2023-12-12 19:22
Teslos pranašumas prieš kitus gamintojus, kad jie optimizuoja gamybą (naudoja liejimo mašinas, kurios per mažiau nei minutę išlieja vieną dalį, kurią kiti gamintoijai štampuoja ir virina iš kokios 40 dalių. Perėjo prie 48V sistemos - del to sumažėjus srovei, sumažino vario. Berods daviklių signalus ir audio/video iš galo perduoda vienu interneto kabeliu, tai dar sumažina vario kiekį. Stear by wire sistema - kaip lektuvuose - nera tiosiogines mechanines jungties tarp vairo ir ratų - dėl to velgi sumažėjo metalo ir mazgų kiekis. Čia Cybertruck taip, bet viską paskui taip darys ir kituose modeliuose. Niekas nesako, kad FSD gerai veikia, bet veiks gerai vis tiek po tam tikro laiko. Buvo kažkur video su merso FSD, tai visi žvengė iš tokio FSD. Ten kaip ir nieko panašaus.
donatasv 2023-12-12 20:55
Be tiesioginės jungities vairas nėra tik tesla tai taiko ir kiti gamintojai. Merso fsd mačiau vokietijoje kur realus išdirbinėjimo procesas vyksta JAV ir 3 lvl FSD pirma gavo JAV. Šeip nesu nusistatęs prieš teslą mašina kaip mašina. Man tik nepatinka muskas. Jei galės apgaut tai ir apgaus ir padarys taip, kad avinų banda už tą apgaulę susimokėtų. FSD aplamai muskas turėtų mokėt žmonėms, kad jie testuoja ir padeda tobulint, o tas už tai dar 15k $ nulupa... apkniso visus su autopilotu ir nusispjovė į savo pažadus kai suprato kokio š prišnekėjo. Visiem bruka valdymą ekranu ir sako koks gėris. Nors daugumai tai toli gražu nuo gėrio. Tai tik leidžia muskui sutapyt bapkių ir daugiau uždirbt. Dabar bando visiem įrodyti koks gėris posūkis su knopke...
mixed 2023-12-13 14:38
kaip suprasti, be tiesiogine jungties vairas? pilnai elekra perduodamas vairavimas?
Benediktas 2023-12-13 14:45
Taip. Lektuvuose irgi nėra tiesioginės mechaninės jungties tarp vairalazdės ir sparnų.
HardAxe 2023-12-14 10:01
posukiai su knopke? Tipo kaip pirmuke ziguly? Negirdejau dar sito... Tuoj i ekrana posukius ides
Kas keista ir dar nepadaryta - kodel vaziuojant su navigacija tesla pati neijungia posukio. Butu smagus papildymas.
immortallt 2023-12-14 12:49
Ne vienas automobilis yra steer by wire, man rodos ir mersas turi. Ir pagal ką nelegalu?
Pvz. gazas jau senai nebėra fiziškai sujungtas su varikliu, tik per elektroniką. Jau 50 metų kai kuriems modeliams.
HardAxe 2023-12-14 13:08
Kaip ir yra, kaip ir nėra, turbūt tik greit atsiras keliuose?
Benediktas 2023-12-14 13:13
Lėktuvuose irgi yra steer by wire - ir žaibai tranko.
immortallt 2023-12-14 13:24
O žaibui trenkiant į mašiną elektronikai kažkas atsitinka?
Jei dėl gedimo - redundancy sistemos yra. Sugedus pagrindinei, pakaitinė leidžia saugiai sustoti. Bet ar dažnai gazas sugenda?
HardAxe 2023-12-14 17:57
lėktuve viskas valdoma dubliuota hidraulika, jeigu nukala visus variklius ir elektronines sustemas, iššoka generatorius ir valdymas lieka.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ram_air_turbine
žodžiu modernus lėktuvas gali nusileisti visiškai atkirstas nuo elektros sistemų. O ranka ten taip ar taip nepavaldytum tokio griozdo.
Lygiai taip pat furų/traukinių stabdžiai veikia išleidžiant orą, nereikia su koja pedalo laužyt.
dėl žaibo,
iš video atrodo, kad elektronika užsilenkė:
https://www.youtube.com/watch?v=TA_zrvBctH8
Ar realiai vairuotųsi nedrįstu spėti.
Benediktas 2023-12-14 18:02
Cybertruck, kur stear by wire - taip pat dubliuoti jegos aparatai, jei vienas nudus, veiks kitas. Nuo 48:30 min.
donatasv 2023-12-14 19:45
1 ir 3 knopkės posūkio signalai susuka vairą ir pasiklysta. Ieškai važiuodamas kur posūkį įjungti. Jei persėdi iš bmw tai gal ir nieko...
immortallt 2023-12-15 09:26
Posūkį rodyti turi prieš sukant varą, ne įpusėjus manevrui
Bet taip, mygtukai - neįprasta.
HardAxe 2023-12-15 10:13
Lėktuvo atveju tai būtų hidraulinė dubliuota sistema, jeigu nulūžtų visi trys slėgį sukeliantys siurbliai mašinoj, tada generuotų atsarginis siurblys varomas nuo rato sūkimo.
Mašinai tiek patikimumo nereikia, nenukris. Elektra+elektra gali sustoti žaibo atveju. Jeigu nuo žaibo iškeps koks 1/20 automobilių vairavimo sistemų, tai greit rezultato nepamatysim
donatasv 2023-12-15 12:47
Posūkį reikia rodyt prieš keičiant kryptį. Koks tai patogumas pasireiškia mažuose žieduose arba jei posūkis išsijungia peranksti. Iš pradžių padarė liečiamas knopkes tada suprato kokį š padarė tai bent šiek tiek ištaisė ir man rodos įdėjo paprastas mechanines. Jei vairas valdomas laidu tai ratų susukimą reguliuoja kompas tai kažkur apie 120 ar 150 laipsnių vairas susisuka max. Tada nereikia keisti rankų pozicijos ant vairo. Tokiu atveju gal dar dar bet paleidus knopkes šios funkcijos neįdėjo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobilių pramonės senbuviai kurdami elektromobilius bijo pradėti nuo balto lapo – kada laukti proveržio?