Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Hencia 2023-12-25 17:19
O ar ne pigiau b8tų ne lėktuvai, ne vakuminis vamzdis, o pakilti 100km, tada nuskrieti 10000km, tada nusileisti 100km?
Benediktas 2023-12-25 17:57
Lektyvu labai ilgos proceduros. Cia turejo turbut panasios proceduros, kaip i traukini ilipti. Lektuvai optimalus tolimoms kelionems.
immortallt 2024-01-03 08:20
šimtų kilometrų per valandą greičiu per vakuuminę sferą
Šimtus kilometrų ir greitieji traukiniai pasiekia.
Vakuuminę sferą? SFERĄ? Geometrijos kažkas nesimokė.
Net greitieji traukiniai realiai atperka savo kaštus tik ten, kur yra labai didelis gyventojų tankis. Tokių vietų ES net nelabai yra. Japonijoje, Kinijoje ir pan., tokių vietų jau yra gan daug. Kaip Japonijoje vienoje greitųjų traukinių trasoje berods 300 mln. keleivių per metus. Bet ne spangti apie greitąjį traukinį Lietuvoje, tokiu pačiu atstumu, kai jei autostratada taptų nebenaudojama kelionėms Vilnius-Kaunas-Klaipėda (be tarpinių stotelių, nes tada greitojo traukinio prasmės nelieka), geriausiu atveju kokius 5-10 milijonų keleivių per metus ištemptum. O apie kaštų padengimą kalbėti reikia arčiau 100 milijonų keleivių per metus...
Kas dėl poveikio aplinkai, tai vėlgi, didelio skirtumo jei lyginti su elektriniu traukiniu nėra. Energijos efektyvumo prasme eksploatacijai gal ir mažiau reikėtų energijos, priklausomai irgi matyt nuo pervežamo keleivių skaičiaus, bet statyboms reikėtų daug daugiau visko, nes milimetro paklaida reiškia sandarumo praradimą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[ŽT] „1127 km/h greičiu...“ Visiškas žlugimas. Užsidaro „Hyperloop One“