Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sigun 2024-01-04 19:47
Mitas: "Nepaisant to, jog rekomenduojamas optimalus baterijos lygio naudojimo intervalas susiaurėja, dažnai, bet trumpai, įkrauti elektromobilį nėra sveikintina praktika. Tokiu atveju gerokai padidės baterijos įkrovimo ciklų skaičius"
Realybė: papildant akumuliatorių pvz 10% ciklų kiekis siekia dešimtis tūkstančių. Kuo mažesniu kiekiu įkraunama, tuo energijos sukaupimas/atidavimas ilgėja. Gal būt galima galvoti apie kontaktoriaus tarnavimo laiko sutrumpėjimą, bet ir tai...
Mitas: "o nutraukti esant 80 proc. Žinoma, nieko bloga, jeigu kartais baterija yra visiškai įkraunama, tačiau tą rekomenduojama daryti tik prireikus nuvažiuoti ilgesnius atstumus"
Gal taip ir buvo su pirmaisiais akumuliatoriais. Ar gal su kiniškais... Mano kasnakt iki 100% įkraunamas Leaf per 2,5 metų prarado gal 3% talpos. Nuo 2013m gaminti Leaf vartotojui prieinamose opcijose net nebeturi punkto "įkrauti iki 80%".
Vat kas tikrai kenksminga baterijoms, tai krovimas didele srove, jei EV neturi baterijos aušinimo vasarai ir pašildymo žiemai. Pirmas mano Leaf šeimininkas per 4 metus sugebėjo prarast 16%. Priežastis - praktiškai vien greiti krovimai. Palyginimui mes praradom ~3% per 2,5metų, nors nuvažiuotas atstumas jau beveik pasiekė pirmo šeimininko per 4 metus nuvažiuotą atstumą.
bahuriux 2024-01-04 22:36
Gana normaliai viską aprašė straipsnyje.
Visas ličio baterijas žudo:
1. iškrovimas iki realaus 0, (nes vartotojam rodomas 0 gali būti ir 15-20% realiai palei celės įtampos saugias ribas.)
2. realus perkrovimas palei celės įtampą.
3. aukšta baterijos temperatūra.
4. patartina nekrauti iki (realių) 100%. Kadangi paprasatas EV vartotojas nemato realios įtampos per celę, visada yra paliktas gamintojo rezervas, kuris apsaugo akumą, arba kitaip sakant yra palikta saugi riba, sakykim matot 100% ikrovimą, bet realiai palei celės įtampą tai bus kokia 80-95%. Su iškrovimu tas pats yra saugi riba kad nesugadinti akumo. Atsakingi gamintojai visada deklaruoja mažesnę talpą nei baterijos reali talpa, o softas per laiką didina tas ribas, kad vartotojas nepatirtu šoko matydamas, kad per pirmus metus baterijos talpa realiai krito 15-20% ypač nuo greito krovimo dar daugiau, o per vėlesnius metus nusidėvėjimas mažėja. Galiausiai kai nebėra rezervo akume dėl ciklų ar piktnaudžiavimo pasiekiama reali baterijos talpa ir senam EV jau gali būti tikrai nesaugu iškrauti iki 0 ir krauti iki 100%.
Man pyktis ima, dėl tlf gamintojų, nes deda talpias HV ir galingas palei srovę lipo baterijas ir leidžia pakrauti iškrauti 100-0%, tik samsunge A52 mačiau funkciją nekrauti virš realių 85% ir pasirinktinai sumažnti krovimo galią, huawei irgi buvo funkcija 80-20%, xiaomi px kraukit ant 67W per 15 minučių, px kad akumas įkaista iki 60 laipsnių, tai samoningai kraunu su silpnu krovikliu per 2 val.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žiemą padarius šias klaidas elektromobilio gyvenimas sutrumpėja: ekspertai pataria, kaip jų išvengti