Kompensacijoms už sunaikintą taršų automobilį ir įsigytas mažiau taršias judumo priemones – 13 mln. eurų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2024-01-10 17:58
Tai pridaves sena auto turi galimybę gauti kompensaciją už 1000€, bet daiktai tik du pvz du paspirtukai, ar du dviračiai tik 600€ kompensuos like 400€ į balą? Ar aš gerai supratau? Gerai kad nepardaviau perekūpams savo seno laužo už 250€ (tikėjausi kad pratęs šitą akciją vėl) dabar gausiu 1k€ praktiškai tiek kiek buvau mokėjes 9 metus atgal už savo kledarą. Kaip man patinka ES su savo tokiom iniciatyvom, jau ir už SE gavau 3+k€. Juk vis dar galioja parama 5k€ už naują EV lygtai iki 2026 arba kol baigsis 35mln € skirtų paramai, čia kita programa. Dabar laukiu recesijos, kad kristu vartojimas ir prasidėtu kainų karas tarp EV gamintojų, tikiuosi pataikyti į kainų minimumą ir gauti kompensaciją. Nu aš kaip visada savo stiliuje "didysis našarnikas" Pinigus dykai gauna tie kurie turi pradžiai pinigų įsigyti visokių žaisliukų, nu argi ne antisocializmas, Trampas ir GB premjeras turėtu didžiuotis tokiom iniciatyvom, kai lupami mokesčiai tik iš neturtingų, US turtingi beveik nemoka mokesčių. Ištikro aš noriu matyti Lietuvą kaip gerovės valstybę, gaila kad prezidentas mažai dirba dėl to ką visada garsiai deklaravo.
Pumper 2024-01-10 18:13
Tai kad metalo laužui pridavęs tą kledarą būtum turbūt gavęs daugiau nei 250€.
bahuriux 2024-01-10 18:25
Domėjausi ir alternatyvom, bet autolaužynai siūlė 150€, o į metalo laužą 180-200€ na būčiau pasiėmes pažymą iš metalo laužo dėl visa ko net jei ir nebuvo tos akcijos. Gaila tos mašinos tik kad jos variklis nuvažiaves 450kkm, be problemų dar važiuotu iki 1mln km nes tai vw 1,9tdi, valgo tik 4-5,5l 100km, nedūmija nei kiek 0.25 dūmingumas iš 3% leidžiamų 1500kg tuščia mašina. Remontas važiuoklės ir kėbulo kainuotu virš 500€, tai ir nebenoriu prikelinėti to surudijusio kibiro. Biški ne į temą, prie to pačio atsiminiau dėl ko dar aš didysis našarnikas, telike reklamas praskipinu, YT žiūriu be reklamų ir be premium, internete tik su adblockeriais, elektrą man gamina SE niekas nekainuoja nei elektra nei šiluma. Nu vienu žodžiu jei visi būtu tokie kaip aš nežinau kaip verslai išgyventu. ne aš nesu skūpas ar taupus, tik žinaukad geriausi dalykai gyvenime yra nemokami, o jei ne tai biiški legaliai, ar pusiau legaliai galima pačytinti.
gytis13 2024-01-11 18:54
Nuo mokesčių nepabėgsi, negyvenk iliuzijomis. Geriau prisipažink kad negeri ir nerūkai, ba akcizai už šias gėrybės yra dovanos valdžiai. O tavo elektrinė nemokama tik todėl kad geroji valdžia tau tai leidžia.
immortallt 2024-01-12 09:24
Na kaip pažiūrėsi. Senais kledarais važinėjančius valstybė remia netiesiogiai - už taršą mokame sveikata, sumažėjusiu darbingumu, daugiau reikia skirti keliams. Tada visi daugiabučiai seni, kurių, iš esmės, parkavimo vietoms buvo skiriama ~80mln. Eur per metus iki COVID. Neturiu naujesnių skaičių, bet bus tikrai daugiau. Ir dabar ant nosies kabo baudos už nepasiektus rodiklius transporte ~300 mln. Eur per metus. 380 mln. Eur tiesioginės subsidijos iš 1,4 mln. automobilių yra beveik 300€/metus. Čia neskaitant poveikio prekybos balansui ir dar krūvos faktorių, tai atsiperka 5000€ subsidija per 17 metų tiesiogiai. O dar jei EV perkamas naujas, kai VDV naujo nebūtų perkama, tai subsidija per PVM atsiperka iškart.
HardAxe 2024-01-12 09:53
galima butu per mokescius senus kledarus iskrapstyti, bet didesni mokesciai naujiem kledaram, kad ir kaip butu keista...
bahuriux 2024-01-12 11:09
Už kurą yra akcizas ir ant jo viršaus dar pvm uždėtas, tai tegu valdžia ir pasidenginėja baudas už visokias green wash iniciatyvas sugalvotas ES žaliadurnių iš tų pačių kuro akcizo ir kuro pvm pinigų ir dar liks keliams. O konkrečiai dėl to 1k€ už seno kibiro sunaikinimą pati suma dviratis paspirtukas 300 ir koks elektrinis motoroleris/mopedas 500€ gerai, bet biški neteisybė kad neleidžia prisipirkti elektrinių žaislų krūvos už visa 1k€, na manau imsiu du elektrinius mopedus, kad gaučiau dvi po 500€ kompensacijas Dar nesugalvojau. Aišku geriau būtu jei leistu dasidurti prie EV kaip būdavo anksčiau 5+1k€, bet reikia išnaudoti ir tai ką duoda.
immortallt 2024-01-12 12:51
Seni kledarai nepraeitų technikinės, jei rimtai į ją būtų žiūrima. Dabar jei kas pasižiūri griežčiau, tai aiškina, kad korupcija ar "prisipisinėja". Pvz. ar tikrinamas katalizatorius ne tik ar yra vietoje, bet ir ar tinkamai veikia? O DPF? Tavo pasiūlymas dėl akcizo panaudojimo: Iš alkoholio akcizo statome alkoholio gamyklas ir barus, kur subsidijuojame dar ir pačio alkoholio kainą bei iš baro iki namų taksą apmokame, nu kad girti nevažinėtų. Tiek kad alkoholio akcizo neužtenka padengti sveikatai keliamos žalos. Daug yra kliurkų padaryta, pvz. katilų keitimo programa yra sukurta siekiant didesnio energinio efektyvumo tikslo, na ir palanku kartu ir mažinant iškastinio kuro naudojimą pritaikyti, bet situacija tokia, kad jei šildai gryna elektra, tai šilumos siurblys oras-vanduo nekompensuojamas, nes tu nei šildaisi neefektyviu biokuro katilu, nei iškastiniu kuru (o čia būtų galima pasiginčyti, nes priklausomai nuo metų, Lietuvos elektros CO2 pėdsakas atmetus žalią elektrą yra per 400g/kWh). Realiai, tai efektyvumas didėja ~70%, daugiau nei keičiant biokuro katilą, kur max gali padidinti kokiais 40%, bet čia dar ir energija yra vertingesnės formos - jau elektros, o ne pirminio kuro formoje - biokuras, dujos, kinetinė ar cheminė. Kodėl taip yra? Nes ministrų patarėjai ir atsakingi asmenys uždirba vos daugiau nei kasininkai. Arba neįperka normalių žmonių, arba sudaromas susitarimas, kad dirba mažiau laiko, nei ant popieriaus ir tada tiesiog nespėjama.
kestutisz 2024-01-12 16:05
Tai čia reikia išmušti iš tų kurie sugebėjo pasirašyt ant tokių rodiklių, net nebandė užginčyti, paslėpti ir pan.