Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2010-09-29 10:12
Priekis ir masinos formos labai panasios i Nissan GTR naujaji modeli bei nissan g35 coupe. Zinant prancuzijos masinu gamintoju didziausia beda "elektrine dalis" dziaugiuosi,kad varikliai bus vokiski. Siaip modelis vertas demesio.
buzas69 2010-09-29 10:38
In your face prius. va koks turi but elektromobilis, 3,5s iki 100.. cia jau laabai geri rezultatai,
machas 2010-09-29 12:01
isvaizda manau gera, nes yra elektromobiliu i kuriuos nesinori ziureti, tad jis gal ir neiskirtinis, bet tinkamas ..beje 400 km nuvaziuojamas atstumas jau gana padorus
T 2010-09-29 12:45
Gal kas žino kiek kW naudoja automobilis kai startuoja ir tolygiai važiuoja? Priminsiu, kad visokių automobilių variklių galia gana ženkliai svyruoja apie 100 kW, senų troleibusų 125 kW, naujų 250 kW. Kaip supratau paprasto automobilinio akumuliatoriaus galia 70 A (20 h) ir 12 V, tada sudauginęs gavau 840 W. Bet jei jis veiktu ne 20 h, o tik 1 h ar galima sudauginti 840 W iš 20, tada gautum 16,8 kW? Mano skaičiavimai, kad įsivaizduotum kiek reikėtu akumuliatorių elektromobiliui.
blizzard 2010-09-29 12:53
Jei neklystu tas KW panaudojimas starto metu priklauso nuo sukimo momento, o tai priklauso nuo transmisijos ir kitų mazgų skirtų galiai į ratus perduot. Akumuliatorius dar ne viskas
T 2010-09-29 13:42
to blizzard
Automobiliuose kurie greitai rodo kiek sunaudojama benzino 100 km startuojant rodo, kad naudoja net apie 30 l/100 km, o riedant tik apie 2 l/100 km. Vidurkis gali būti artimas 6 - 11 l/100 km.
bahuriux 2010-09-29 13:47
Sitas aparatas tiesiog tobulas is dizaino (tik vidus slamstas) ir is parametru, stai tokie turi buti ateities/dabarties elektromobiliai. Atrodo, kad tik firmeles is undergroundo zino kokie turi buti elektromobiliai, o visokie priusai, lexusai ir hondos hibridai tai tik svieta juokina. Beja sita masina teisinga ir del savo tipo, ne tik del dizaino ir parametru, tai yra sportinis kupe As laikau tokias masinas saugiomis nes su jomis papulti i avarija beveik neimanoma, del stabilumo ir valdomumo, viskas priklauso tik nuo tarpines tarp sedynes ir vairo, o masina klaidu nedaro.
tai yra tik teorinis skaicius. Bet nereikia pergyventi, cia yra sukauptas energijos kiekis, bet galia galima gauti labai didele. Ant akumu buna parasya startine srove 700A, tai reiskia, kad gausi 10 kartu didesne galia, bet iskrausi akuma irgi 10 kartu greiciau, akumu sukaupta energija del to teoriskai nepakinta, praktikoj iskarusi 20 kartu greiciau, o ne 10, tingiu dabar plestis kodel, akumo vidine varza, jei salta ir tt. Gerai dabar padauginam 700A X 12V X 20vnt= 168kW "a vam slabo?" O ten juk licio akumai tai skaiciai zymiai ispudingesni, gal net 4-8 kartu, tiek del talpos tiek del galios.
2 andriulis nepergyvenk, el variklis, kad ir kieno gamybos jis butu turi tik viena judancia dali rotoriu ir yra pati patikimiausia dalis is visos masinos, el variklis pergyvens net ir pacia masina, net ir pati vairuotuoja. Kitas reikalas kontroleriai, bet jie gudrus siais laikais su apsaugom nuo perkaitimu ir tt. Ir zinoma silpniausia ir brangiausia vieta akumas. Beja ir kaina sito aparato tokia didele del akumo.
T 2010-09-29 14:11
to bahuriux
Tai sakykim koks akumuliatorius tuos 840 W gali palaikyti kokią valandą, bet jei iš jo elektrą "išimti" daug greičiau, sakykim per 1 min. tai gal būtu galima gauti 840 W x 60 min. lygu 50,4 kW? Šiaip tai žinau, kad žmonės yra ant „starterio“ pravažiavę.
Gal hibridiniai automobiliai geri stovėti kamščiuose, nes nereikia klausytis variklio birbino. Šiaip tai skaičiau, kad su dabartinėmis technologijomis paprasčiausiai elektromobiliams neužteks žaliavų.
bahuriux 2010-09-29 14:26
Taip galima gauti teoriskai kad ir 60 kartu didesne galia, praktika sako ka kita, bet galia vistiek galima gauti didele. Galia ir talpa reikia suprasti, kaip atskirus dalykus,i o ne kaip viena ir tapati. Na kad butu vaizdziau paprastas kondensatorius yra labai mazos talpos lyginant su akumu (itampa imkim vienoda, o kondensatoriu kokia 100 kartu mazesnes talpos nei akumas), bet jei uztrumpintume skirtumas butu akivaizdus, kondensatorius drioksteletu zymiai stipriau, nors ir isikrautu zymiai greiciau.
Zaliavu uztektu jei tyrejai neitu klystkeliais, o uzsiimtu anglies ir kitu medziagu nano technologijom, arba bario titanato ultracapais. Vien licio zinoma neuztenka.
AirDog 2010-09-29 14:41
Tikiuosi bahuriux nukreips tyrėjus tinkama linkme ir netolimoje ateityje visi bus patenkinti.
Wolfy 2010-09-29 16:59
Dizainas geras,bet masina yra per zema, bent musu keliams, tai tikrai.Aisku cia tiks sportine,o masiskai bus vistiek kitokios gaminamos.
Evaldas 2010-09-29 18:24
Tokia kazin ar greitai musu keliais pradetu riedet is viso : )
tomas898 2010-10-07 12:32
Esminis dalykas, kurį dar reikią išspręst, kalbant apie elektromobilių ateities perspektyvas yra tai, kad elektromobilius gaminančios kompanijos prisidėtų ir prie tokių automobilių utelizavimo, po jų susidėvėjimo.
O šiaip, aš pilnai už elektromobilius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paryžiuje bus pristatytas naujas elektromobilis „Exagon Furtive e–GT“ (Video)