Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AirDog 2010-10-28 13:56
Tokio elektromobilio ir aš noriu.
sufas 2010-10-28 14:15
Geri rezultatai, mieste tokio jau tikrai pakaktų
T 2010-10-28 14:15
Įsivaizduoju tokio automobilio akumuliatorių. Gal vis dėlto vandenilis geresnis energijos nešėjas, nors gal ir brangesnis?
Aklas 2010-10-28 14:19
tai vistik kiek vidutiniskai kWh sunaudojama 100 km?
ligonis 2010-10-28 14:20
mieste jau pakanka elektromobiliu kurie nuvaziuoja 150km. o toks jau gali pretenduoti i vieninteli automobili su kuriuo ir i kita miesta gali nuvaziuot.
Simplicity 2010-10-28 14:37
Matuojasi kieno ilgesnis
Nuvažiuotas kelias dar ne rodiklis. Yra ir kitų faktorių, kuriuos sąmoningai nutyli...
Progresas šiuo atveju yra gerai, bet kaip elektromobilį padaryt paklausiu? Kas jį įpirks? (Dabar, o ne po 20 metų).
RiMuSaS 2010-10-28 14:49
Aisku yra trukumu dar, bet tai sulaiku bus pasalinta.
Kaip kas pirks ? Jug remia tokius pirkimus valstybes. Skatines zmones issigyt tokius automobilius prades irenginet degalinese elektrai pasikraut. Nenorek iskart visko taip.
Aklas 2010-10-28 14:52
Butu geriau kad nereiketu skatinti tokiu dalyku, o tiesiog butu ekonomiskiau tiek energijos suvartojimo tiek eksploatacijos atzvilgiu.
edgarasl 2010-10-28 14:58
O, Va čia tai suprantu - įkrovei ir važiuoji! Beliko gerokai sutrumpinti įkrovos laiką
feed73 2010-10-28 15:21
Kitame šaltinyje apie šį a2 rašo:
Ne toks jau ir ilgas tas įkrovos laikas, tik iš kur paimti tokį kiekį elektros energijos per tokį trumpą laiką, štai kur problema.
Simplicity 2010-10-28 15:23
Kodėl mokesčių mokėtojų pinigais turi būti remiami norai turėti elektromobilį? Man tokia iniciatyva nelabai patinka, nes elektromobilis kainuos kaip naujas penktos klasės BMW. Ar paprasta darbo liaudis perka BMW? Paprasta darbo liaudis tokių pinigų nemato ir apie tokius naujus automobilius tik svajoja. Taigi, kam kompensuoti išlaidas žmonėms, kurie jau ir taip gyvena geriau už kitus?
immortallt 2010-10-28 15:26
feed73, paimti yra is kur, tik reikia infrastrukturos, kad butu galima paimti.
Taip yra trukumu, bet taip yra su visom naujausiom technologijom.
Ekonomiskai manau jau dabar apsimoka kai kuriose srityse, bet dar ne tiek drastiskai, kad butu masine psichoze, kaip del iPhone. Tiesiog truksta ir infrastrukturos, o seip tai elektromobilio net nenusipirktumete dabar, nes eiles ilgiausios prie ju... Tad yra dar neisvystyta gamyba is tikruju.
Aklas, jei ieskai ekonomiskumo, tai namuose ar pasikeitei kaitrines lemputes i ka nors efektyvesnio ? Ar lauki kol taupiuju lempuciu kaina bus lygi kaitrinems ? (neuzsipuolu, o noriu paziureti kaip ir kiek pats skaiciuoji).
Aklas 2010-10-28 15:42
tavo manymu toks klausimas gali kilti kai neskaiciuoji? Kaitrines lemputes? jos dar pardavinejamos?
andriulis 2010-10-28 16:05
Simplicity - parama yra reikalinga tam, kad po kazkiek laiko galetu ipirkti ir kiti pilieciai, nes didesnis kiekis gatvese siu automobiliuku tuo greiciau vystys visa infrastruktura bei daug imoniu stengsis gaminti baterijas kurios bus kur kas pazangesnes nei siuolaikines.
RiMuSaS 2010-10-28 16:36
Na esme kad tiesiog apmokestinimus sumazina elektromobiliu issigijumui ir panasiai o ne kad duoda pinigu kad issigytum viena toki.
RiMuSaS 2010-10-28 16:37
Teisingai pastebeta.
bla0 2010-10-28 17:42
Teisingai pastebėtas pastebėjimas.
enternald 2010-10-28 18:24
Visai nieko tik pats A2, benžininė versija yra mėšlas, tikiuos elektromobilį sutvarkys.
RImvizz 2010-10-28 18:58
idomu kiek kW elektros sunaudojama kol toki akuma ikrauni. Ir koks akumuliatoriaus devejimasis.
Webbus 2010-10-30 16:45
Na nezinau, per daug pesimistiskai i tai ziurit. Cmon, elektromobiliu pramone dar tik zengia pirmus zingsnius, o jus norit kad viskas butu kuo efektyviausia.
Kazi kokiu efektyvumu pasizymejo automobilis kokiais ~1920? O dabar?
Cia kazkas piktinosi, kad "mokesciu moketoju pinigais" bus remiamas elektromobiliu isigijimas. O tai kodel pvz Lietuvoje norima remti daugiabuciu renovavima? Kodel valstybes remia milziniskus projektus, kurie siaip be jos isikisimo negaletu buti igyvendinti? Tai investicija i ateiti! Paziurekim su kokiais mazais kastais elektromobilis vaziuoja... Kitas dalykas tas, kad daugejant elektromobiliu mazeja priklausomybe nuo tokiu energetiniu saltiniu kaip nafta/kuras, t.y. atsiranda alternatyvos, konkurencija, o tuomet islosia vartotojas.
Pvz. esu praktiskai uztikrintas, kad naftos kainos tikrai nebebus tokios aukstos kaip pries kokius 3 metus - 150-200 USD uz bareli. Paprasciausiai kartelininkai kaip OPEC pakele kainas iki tokiu aukstumu zenkliai paspartintu pvz elektromobiliu vystymasi
Dar skundziates del aukstu pagaminimo kainu... Tai zinoma kad jos yra aukstos! Paziurekim kiek gaminama iprastu automobiliu, o kiek elektromobiliu. Neteko girdeti tokio dalyko kaip Economy of Scale? T.y. kuo daugiau pagamini, tuo labiau krenta vieneto kaina. Zinoma kad dabar yra auksti kastai, nes tu paciu elektromobiliu pagaminama mazai. Bet ziurekit viskas vystosi akyse, kiekviena menesi pareina vis po nauja straipsni apie koki nors rekorda ar pan.
Tas pats benzininis automobilis, jei butu gaminamas tokiais kiekiais kaip elektromobiliai ir ne taip efektyviai (kaip bebutu tik gamybos pradzia, neoptimizuoti ivairus kastai ir t.t. ir pan.) butu aukstos kainos.
O atejus laikui, atpigs ir baterijos. Be to jas tikrai dar tobulins, gal ir perdirbti kada nors pavyks.
Taigi pats ziuriu i tai labai optimistiskai ir neieskau priekabiu. Rinka tik zengia pirmus zingsnius
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujas elektromobilio rekordas – 600 km