Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2024-03-20 19:36
Aš nuo tokių variklių bėgu ir neatsisuku.Tie mažalitriai nei ekonomiški ryja vistiek daug nežiūrint į gamintojo deklaraciją, ne patvarūs, o jų ekplotacija vistiek brangi.
Kas man pasakys kuom blogi buvo paskirstymo diržai, jei grandinės keitimas dabar 500€ ir kai kuriem varikliam jis reikalingas kas 50kkm.
Kuom blogi buvo 1,6-2l atmosferiniai varikliai be turbinos su suspaudimo laipsniu 10-10,5 ir ekonomiški buvo ir milijoniniai. Užmiesty bulka valgė tik 5l/100km, mieste 10l benzo 2.0E įpurškimas krabas, arba 1,6d 3,6l dyz kuro už miesto ir 5,1 mieste. Mašina sukurta 1987m su nerudijančiu kėbulu, nes gerai nucinkuotos skardos. Varikliai išvis apie 1980-85m sukurti. Ar jums nekeista žiūrint iš 2024m perspektyvos? Mus išdūrė su suplanuotu nusidėvėjimu, o kadangi mašinos tapo mažiau nuvažiuojančios, tai ekologijos balansas netgi į minusą, nes reikia gaminti kitą (vienkartinę) mašiną.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Miesto iššūkiai automobilio varikliui: kaip apsisaugoti?