Lietuvoje aušta elektromobilių era?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AirDog 2010-11-15 13:45
Šaunuolis Mindaugas, taip ir toliau, sėkmės!
RiMuSaS 2010-11-15 14:06
Vat cia tai geros zinios. Lietuvius turetu tikrai domint toks dalykas. Mazesnes islaidos
mobilunkas 2010-11-15 15:05
paskaiciuokim- akumuliatorius 15k lt kas 5 metai, o masinos korpusas ir visa kita kaip daznai keiciama? irgi mazdaug kas 5 m, tai dar 15k kas 5 m. nes nevazinesi gi kokiu elektromobiliu su 1985 m ford sierra korpusu ar moskvitch 412 korpusu bet elektros varikliu, tad megejiski bandymai yra gerai bet jie nepaplis. kad paplistu vistiek reikia pramonines gamybos automobiliu uz prieinama kaina, tai yra turtuolis pavazinejo, masina paseno, parduoda vidutines klases turtuoliui, tas pavazinejes dar maziau turtingam ir t.t.. o kad pirkt elektromobili visam gyvenimui tai nelogiska siais laikais- viskas juk tobuleja
titas 2010-11-15 15:20
Man atrodo nusisnekejai visai,kaip su elektromobiliais taip ir su paprastom masinom keiti kai jau genda ir turi pinigu geresniai , nieks korpuso nekeis kad graziau atrodytu kas penkis metus , akumuliatorius jai dabar kainuoja 15k tai po penkiu metu lyginai toks pat gali ir 8k nekainuot , o uz penkiu metu uz ta pacia suma jau gal galesi bendrai visa geresny elektromobili nusipirkt .
kionig 2010-11-15 16:07
Man atrodo del lyderiavimo gali buti riesta. Dabar gal ir lyderiai tame perdaryme is paprastu i elektromobilius, bet po to, kai prasides konkurencija gali buti visai nieko gero musu tautieciams. Kazkoki universalu moduli ir varikli galima perdaryti, bet kas juos perdarines ? O, jei ir butu tokiu, tik ar zinos kaip reikia perdaryti, kad atitiktu visus reikalavimus.
immortallt 2010-11-15 16:09
Reikia dideliu investiciju, bet gamyba vargei ar gali prasideti Lietuvoje, nebent elektroniniu sistemu tyrimai ar kas panasiai.
Arns 2010-11-15 16:18
Svajoti niekas nedraudžia, bet pripažinkim, Lietuva neturi visiškai jokios automobilių gamybos infrastruktūros. Taip, turint išmanymą apie elektrą, perdirbti mašinas ar kokį elektrinį karuti galima sumontuoti. Tačiau, kai kalbame apie elektromobilį, mes pirmiausiai galvojama jog gausime šiuolaikinius standartus atitinkantį automobilį, tik varomą elektros. O va tokiam surinkti jau reikia išmanymo ir važiuoklės gamyboje, ir salono išdėstymo, ir aerodinamikos o ką jau bekalbėti apie saugumo sistemas...
mygatukas 2010-11-15 17:10
Tai kaip supratau nieks naujų mašinų negamins. Bus taip, kaip dabar dujų įrangą įsidėt.
immortallt 2010-11-15 18:10
Naujas masinu gamybos fabrikas, tai ne tik surinkti ar kebulus islieti. Eina kruvos smulkiu detaliu, kuriu gamyboje specializuojamasi. Mes galetume tik apsiimti R&D elektromobiliuose, bet ne daugiau. Na arba kitas variantas, lietuviu kompanija nusiperka fabrika viename is cluster'iu. Tad visiskai pritariu Arns cia.
zfroidas 2010-11-15 20:18
reik elektrinius variklius gamint ir det i golfus uzvaldys ir lietuva ir rusija tokie greit tik reik kad akumas kainuotu ne 15k o 1500 lt taip kad palaukt dar reik...kuria ten mokslininkai kazka tikrai geresnio...
kionig 2010-11-16 13:28
Prazilsi, kol uz tokia kaina sulauksi Akumu kainos dar ilgai laikysis tokiose aukstumose. Pagrindine kinai turi didelias atsargas metalu, tai jie kaip ir monopolininkai.
Nerkashis 2010-11-17 10:07
Iš straipsnio supratau, kad niekas ir nežada Lietuvoje gaminti variklius ar elektronines dalis. Manau čia norėta pasakyti, kad reiktų surinkinėti reikalingas dalis. Atseit pardavinėti idėją kaip patentą arba surinkti kitų gamintojų detales į vieną ir pardavinėti kaip produktą. Panašai kaip su kompais, susikomplektuoji kokio nori. Tokiu atveju visai realu kad galime tapti lyderiais. Tokias sistemas juk galima tobulinti iki begalybės. Našesnis en. vartojimas, didesnė galia, važiavimo rėžimų pasirinkimai, ....
Arns 2010-11-17 10:37
Elektromobiliai tik pradžia, tad dauguma kompanijų tikrai nepermes surinkti automobilių kur pigiau. Nedidelės firmos neturės lėšų, o didelės plėš didesnę kainą, atkreipdamos dėmesį į tai, jog ekologiškumas kainuoja. Plius dabar ekonominė krizė, net ir po jos, spėju daugelių prielipų įmonės neskubės auginti, kurie šiuo metų pirmiausia ir nutrupinami jog motininės kompanijos nebankrutuotu. Beje, čia ūkio ministras Kreivys yra minėjęs jog Lietuva galėtu gaminti elektromobilius ar bent svarbius komponentus(beje ir pastariesiems gaminti nelabai yra vietos, plius Lietuvoje nėra robotikos, tad ar mes gamintume pigiau nei kokie vokiečiai, dar klausimas).
Nerkashis 2010-11-17 11:08
Tai ir sakau kad ne gaminti mum reikia, o surinkinėti. Arba "pardavinėti" patentus. Panašiai kaip dujų įranga, skirtingų firmų, bet panaši: dujų balionas, reduktorius, šlangos, vožtuvai, elektroninė dalis. Galima pridėt visokių saugiklių nuo sproginėjimo ir t.t., galima imti kitos firmos reduktorių, balioną... Čia irgi panašiai. Kam tau ieškoti kur gauti variklį, akumuliatorius, valdymo elementą. O dar kur paskaičiuoti kokių parametrų kiekvieno reikia. Jei galima viską gauti jau suskaičiuotą, surinktą, tik reikia mašinon susidėt. Lietuviai gali tobulinti regeneraciją, efektyvesnį en. panaudojimą, galbūt sistemos monitoringą....
Arns 2010-11-17 11:36
Kaip matai, dabar kainos didelės. Kiekvienam automobiliui viskas individualiai perdirbant(skirtingai nei dujų įranga, ir beja, ar lietuviai ją gamina, tobulina?). Plius aš kiek abejoju dėl elektromobilio saugumo(tiksliau ar avarijos atveju jis "slys" po mašina ar ne į saloną). Manyčiau daug naudingiau būtu lietuviams ne patiems kažką meistrauti, o kurti el. kolonėles, kalbinti kad visokie Mini-e, Nissan Leaf ir t.t. būtu bandomi mūsų šalyje. Gal būt bandyti prisivilioti tas įmones čia kažką steigti.
Nerkashis 2010-11-17 12:56
Čia irgi variantas.
AirDog 2010-11-25 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=M0SB5psrVCM
emca 2010-11-25 23:56
RESPECT !!! Už tokius darbus!!! SUPER!!! SĖKMĖS!!!