„Stellantis“ nestabdo. Investuos šešis milijardus dolerių į vidaus degimo variklių kūrimą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mixed 2024-04-04 11:46
6jardai israsti tai kas jau israsta?
immortallt 2024-04-04 12:13
Patobulinti variklį - sumažinti svorį, padidinti efektyvumą, pagerinti patikimumą, sumažinti taršą, sumažinti gamybos kaštus. Patobulinimus padaryti, kai tau nebėra naujas dalykas darosi vis brangiau, bet iš esmės manau, kad čia "Šilelio" strategija. Kai jau LCD pas visus, Šilelis suinvestavo į LCD, kai parodose jau LED'us pristatinėjo. Pastatė naują įrangą, gamino pigiausius TV, kur kiti su atsipirkusia įranga gamino (pigiai), o jie jau nebegalėjo konkuruoti ir atidirbti investicijų.
kestutisz 2024-04-05 11:22
Labai gerai, šviesi baterijų ateitis vis ne tai kad neateina, o iš vietos praktiškai nejuda jau senokai. Aišku smagu būtų Mr. Fusion reaktorius, bet jis kažkaip irgi vėluoja.
Stebėtojas 2024-04-05 20:03
Šiaip, tai, man regis, ne "Šilelio", o Panevėžio "Ekrano". A, la gyrėsi, kad naujas linijas gavo beveik už dyką, bet pasirodė, kad kažkas tiesiog atsikratė nereikalingo laužo, kad galėtų gaminti LCD ir LED. Na, o rinka parodė kas teisus. P.S. Žinoma, kad maloniau, kai televizorius pusės kambario neužima.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-04-05 20:46
Apie ką jūs čia?
Simplicity 2024-04-05 21:47
Panevėžio Ekranas užsidarė nesulaukęs LCD. Gavę eilinę (bet paskutinę) pinigų injekciją iš Lietuvos vyriausybės modernizacijai, nusprendė ne investuoti į LCD gamybą, o modernizuoti kineskopų gamybą. Berods dar porą metų pagyveno ir užsidarė. O Šilelis, tai berods buvo Kauno Bangos prekės ženklas, kurį turkai nusipirkę kiniškus tv renka ir Šilelio pavadinimą lipdo.
gytis13 2024-04-06 09:41
Kai pirkėjui reikėjo rinktis tarp LCD ir kineskopinio televizoriaus, tai pasirinkimas buvo gana aiškus. Kai dabar reikia rinktis tarp VDV ir elektromobilio, tai kaip čia pasakius...
immortallt 2024-04-06 10:20
Per kurią vietą tau nejuda? 18% pasaulinės naujų automobilių rinkos, 40% metinis augimas. Akumuliatoriai toliau pinga, 14% per 2023 metus. Kobalto naudojimas mažėja. Energijos tankis po kažkiek auga. Realiai esami akumuliatoriai pakankami patenkinti 90-95% lengvųjų auto poreikius be kompromisų. Ir tik nepradėkite apie 1000 km važiavimą be sustojimo ir šeimyninį myžalų butelį.