Kaip parduoti rusams, bet nebūti Rusijoje? „Škoda“ rado sprendimą ()
Vykstant karui daugelis automobilių gamintojų pasitraukė iš Rusijos rinkos, tačiau tai lieka didelė šalis ir viliojantis rinkos kąsnis, todėl vis dažniau pasigirsta naujienų, kad vienu ar kitu būdu gamintojai Rusijoje vis dar yra. Yra ir gudrių ėjimų, vienas tokių – Čekijos „Škoda“, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Škoda“ nutarė, kad Rusijoje negražu turėti savo gamyklos, todėl statys ją Kazachstane, vos 160 km nuo Rusijos sienos. Grynas „atsitiktinumas“, kad pastaraisiais metais iš Kazachstano į Rusiją importuojamų automobilių srautas išaugo kelis kartus.
Naujoje gamykloje, kuri savo veiklą pradės jau kitais metais, bus gaminami keturi naujausių „Škoda“ modeliai. Visai neseniai debiutavęs naujas „Škoda Octavia“ ir trys krosoveriai: „Kamiq“, „Karoq“ ir „Kodiaq“. Automobiliai bus renkami iš gatavų komponentų, tačiau kėbulai bus gaminami ir dažomi Kazachstane.
Čekai pabrėžė, kad Kazachstano rinka yra labai perspektyvi ir smarkiai auga. Žinoma, kurgi ne, kai vien per praėjusius metus Kazachstane buvo parduota 60 proc. daugiau naujų automobilių negu prieš metus ir tai sudarė beveik 200 tūkst. vienetų. Neva rinka sprogsta ir ekonomika vystosi pašėlusiais tempais, o su Rusija tai niekaip nesusiję.