Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2024-04-26 07:38
Na prieš 20+ metų, prieš važiuojant į didesnę kelionę, maršrutą ir su vidaus degimo varikliu planuodavaisi, nes retas turėjo GPS navigaciją. Ir tada daugiau laiko reikėjo skirti pasiplanavimui, ypač jei nesi toje šalyje buvęs - klausinėdavaisi pažįstamų, kuriuos kelius geriau rinktis, reikėdavo dar žemėlapį prieš tai nusipirkti. Greit pamirštama.
HardAxe 2024-04-26 09:51
kaži ar pigiau gavosi nei važiuot su 2.0tdi?
beje, traukinys turi pliusų - nereikia vairuoti visą kelią.
kestutisz 2024-04-26 11:29
Bet tas orientacinis sportas nėra kažkoks pliusas. Ypač šiais laikais kaip pavyzdyje Lenkijoje kur nusukimas nuo autostrados glai reiktši kelias dešimtis kilometrų vingiavimo po, šalia, virš autostrados kol galų gale pasieksi kažkokį visai šalia esantį miestelį kad jei ką pavyktų pasikrauti (jei tos pora vietų kur yra šalia autostrados būtų užimta). Žodžiu nu gal kaip trečias šeimos automobilis į artimiausią miestą - nu ok, gal ir ok, bet tik kol jam ten nemokamas parkingas ir kitos neįgaliųjų privilegijos :)
immortallt 2024-04-26 11:38
Tai sakai aplinkybė, kad kur nori nuvažiuoti, turi įvesti į kitą navigacinę programėlę, kuri tau suskaičiuos ir kur stoti krautis, ir kiek laiko krautis, jau verta kurui per mėnesį vidutiniškai išleisti ekstra 100-200€. Buržujus, o po to dar skundžiasi, kad algos mažos.
Pasaulyje kas šeštas naujas automobilis pernai elektrinis. Šįmet panašu bus kas penktas.
Norvegijoje jau per 90% naujų automobilių yra elektromobiliai. Taip, tikrai, elektromobiliai niekam tikę, visi idiotai. O gal tiesiog savo kompleksų nereikia spręsti technologijos sąskaita?
kestutisz 2024-04-26 18:28
Nagi nagi, koks čia kompleksas norėti jog nauja technologija būtų geresnė/greitesnė/patogesnė? Automobilis pakeitė arklį nes buvo patogiau ir gal net pigiau (heh, norėčiau kad dalis būtų likusi, vistiek labai gražu, bet tik tiek). EV kol kas nėra niekaip patogiau, čia labiau žingsnis atgal - apie planavimą kaip jį ten reguliariai šerti kaip arklį. VDV irgi aišku reikia planuot, bet tam pačiam kelyje į Krokuvą tai nu ok kokie 4 trumpi sustojimai, ir tai labiau dėl kavos - kol vienas pila kurą kitas ten renka snacksus. Nematau jokių pliusų papildomoj orientacinio sporto atrakcijoj. Gal kokiem kemperiam kur pats važiavimo procesas ir yra tikslas, nu gal...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilnius – Krokuva: greičiau traukiniu ar elektromobiliu?