Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gedis 2010-12-15 09:40
Siųlau šitam saitui nerašinėti apie tokius dalykus,pats pavadinimas-technologijos-su tokiais straipsniais ryšio nelabai turi
zfroidas 2010-12-15 09:44
Ne, normalus is blokeliu +apsildytas, puse metro siena... 2 aukstai su rusiu 3.
jei pats statai ir samdai 2 pazystamus po 1500 lt i men o ne uz 5000 kaip nesveiki galvoja. Aisku.
Seip www. markuciai.lt pries pora metu reklamavo nesveikai namai nuo 75k iki 105 000. Per 2 sav pastato ten betono liejimo firma islietus blokus kartu su apsiltinimu atveza pastato sumontuoja. Tiesa dabar kainas paslepe gal pristabde.... bet imanoma reiskias. Ta vandentieki isirengsi be problemu ne aukso vamzdziai visgi. +malkom kurenamas katilas apsildymui...
Simplicity 2010-12-15 10:00
Per šešis metus neturėjau nei vienos nuobaudos už KET pažeidimus. "Vaikystėj" kažkiek sėkmė padėjo, dabar padeda protingas vairavimas. Nematau problemų su didelėm baudom- pareigingi vairuotojai dėl to nenukenčia. Su finansiniais sunkumais susiduria lenkiantys iš dešinės ar per ištisinę juostą ar per perėjas nepraleidžiantys. Nepykit, bet Lietuvoj išvis daug kamikadzių visose transporto kategorijose. Teko iš Šiaulių į Vilniaus oro uostą autobusu važiuot, tai vienu metu net delnai pradėjo prakaituot- lenkimas į įkalnę, per ištisines juostas. Vieną kartą autobusui nepavyko aplenkt vilkiko ir teko grįžt atgal į savo juostą, nes vilkiko vairuotojas nesileido aplenkiamas. Žinoma, už kelių šimtų metrų sekančiu "užėjimu" autobusas sunkiai 80 km/h beišspaudžiantį nuplyšusį vilkiką vis gi aplenkė Kai pasiekiau Vilnių, tai lyg akmuo nuo krūtinės nuriedėjo. Man, pripratusiam prie airiško vairavimo būdo Lietuvoj buvo labai sunku. Tiek vairuojant nesijaučiau saugiai, tiek ir pėstute vaikščiodamas labai atsargus buvau. Labai bijojau nereguliuojamų perėjų, nes prie jų niekas nestoja, o pėstieji dažnai jas įveikia greitu žingsniu ar bėgte. O kur dar tas vaizdas, kai matai automobilį, čiuožiantį drėgnu asfaltu taip, lyg ledu
Aš nesuprantu kodėl dauguma Lietuvos vairuotojų yra tokie agresyvūs. Net moterys, ir tos važinėja lyg čigonai tarybiniais laikais- "gazas-dugnas, staigus stabdymas, gazas-dugnas, stabdymas, gazas-dugnas". Čia taip lygiuojamasi į Egiptą, Turkiją?
Dėl automobilių stovėjimo aikštelių verkt lyg ir nereikėtų. Suprantu, vietos automobiliams nedaug, bet užtat turit daug vietos šuniukams paganyt ir kakučiams pamėtyt Jei jums tos žalios vejos per daug, tai kodėl aikštelės nepasididinat? Butai gi visų yra išpirkti, ne "valdiški", tai kodėl valdžia turėtų JŪSŲ turtu rūpintis? Aš gi neprašau, kad mano mamai kiemą trinkelėm išklotų, nes senos plytelės jau neišvaizdžiai atrodo Turit namų bendrijas, kooperuokitės su gretimais namais ir susimetę pasiplatinkit tas aikšteles. Tai darant keliems namams iš karto ir kaina mažesnė bus, ir darbai greičiau baigsis. Žinoma, būtų geriau, kad "valdiškai" (kaip prie ruso) viskas būtų padaryta ir savų pinigų sąlygoms pasigerint mokėt nereikėtų. Dar būtų gerai, kad valdžia prieš kiekvieną automobilį po barstytuvą paleistų, kad būtų galima saugiai važiuot pagal kelio ženklus (ar bent jau kelio ženklas + 20km/h), nes važiuot užmiesčio apledėjusiu keliu "ant 50 km/h" yra ne lygis, kai automobilis apautas naujomis naudotomis žieminėmis padangomis iš Vokietijos:))
mental1ty 2010-12-15 10:01
Čia su tuo reikalavimu duoti kelią kam buvo neaiškumų, tai mano supratimu viską teisingai paaiškino Atlast. Bent aš iš karto kaip Atlast pagalvojau.
Ir dar, ko čia visi užsiciklino su tais 300Lt.? Už pirmą pažeidimą juk tik 100 litų bauda bus, paskui tik už pakartotinius kils. 100 litų tikrai nėra baisi bauda, o jei jums pasirodytų baisi - tai dar geriau, gal privers susimastyti ir nebenorėsite pažeidinėti taisyklių, todėl ir tų 300 nebereikės mokėti
alkaponas 2010-12-15 10:18
snekutis tu snekutis kalbant apie parkavima
jei gyveni ten kur sociai vietos parkuoti masina tai lengva tau sneketi,
pas mus kaune gryzus i silainiu miegamaji rajona po 19 val. yra vos keliu procentu tikimybe kad rasi kur pasistatyti masina.
ziema viskas puiku ir grazu zoles nesimato, aikstele kaip ir padideja. bet po ziemos ateina pavasaris ir budrieji kaimynai ishsitraukia savo fotoaparatus, bei pradeda bendradarbiauti su pareigunais.
zfroidas 2010-12-15 10:28
teks atvaziuoji pastatai masina numerius nusiimi ir viskas ryte ateini isvaziuoji i kiema numerius uzdedi ir i darba D
seip vienas saule ispjove tai gavo 2k baudos ir 2m. teises ateme cia normaliai jum?
kestutisz 2010-12-15 10:39
O "airiškas vairavimo būdas" tai čia ta prasme su legaliom <0,8 promilėm?, "paėmę" žmonės paprastai neskuba Nematau jokių bėdų dėl gazas-dugnas/stabdymas, jei tai padeda greičiau pasiekti tikslą apvažinėjant antraeilininkus (didžiąją LT kelių bėdą) ir automobilis lieka kontroliuojamas. Žinoma tai nereiškia, kad dabar reikia laktstyt plikomis padangomis, griuvusia važiuokle, nupuvusiais stabdžiais (vėlgi tipinis antraeilininkas) - tokie geriau išvis autobusu važiuotų.
Ar_as? 2010-12-15 10:49
Na, aš visada buvau už proporcines baudas: baudos tikslas yra ne valstybei pasipelnyti, bet priversti pažeidėją apsigalvoti. Prieš paskutinį baudų kėlimą ir auto nutempinėjimo pradžią keli advokatai buvo, kurie statydavosi ramiai bet kur ir ramiai mokėjo tas juokingas baudeles. Bauda turi vienodai "sužeisti" tiek turtingą, tiek ubagą. Aišku, like problema kaip tą turtą pamatuot, bet čia jau technika.
Antra: su gyventojais kurie vairuoja buvom sutarę, kad tvarkom, plečiam aikštelę (savo lėšom, tik savo). Savivaldybėje tiek projektų projektėlių paprašė... vien dėl jų sąnaudos padvigubėjo. Negana to, atsirado dvi babanės name, kuriom labai žolytės pagailo (nors visas miškas santariškėse už 50 m. nuo namo) ir dabar su visom procedūrom užsi3,14sim ir dar kažin ar nebūsim lėšų projektėliam be reikalo sukišę.
O tiem kas patarinėja dėl viešo transporto naudojimo:
Tikrai norėtumėte, kad rytoj pusė vairuotojų pabandytų viešuoju į darbą važiuot? Prieš metus antakalnyje gyvenau, tekdavo po 2-3 pilnus trulikus praleist i darba norint nuvažiuot, tik į trečią galėdavai įsispraust ir prisiglaudęs prie česnakinio pensininko keliaut. Būtų normali viešo transporto sistema, būčiau pirmas paliekantis auto namie.
Pumper 2010-12-15 11:00
Ir kaip ta tavo palikta auto išspręstų prikištų kiemų problemą? Kol mokesčio už mašinas nebus, nieks ir neišsispręs. Vat kai pradės už mašinas mokesčius rinkti, tada ir geldų apmažės nenaudojamų, ir bus galima savivaldybių reikalauti už tuos surinktus pinigus aikšteles didinti.
Spirgs 2010-12-15 11:12
Andrulis duoda snekos cia
Siaip tai jei nera, kur statyti masinos, tai nereiskia, kad reikia nusizengti istatymui ir statyti kur pakliuvo. Europoje, Amerikoje, na zodziu visur, kur gyvena zmones , neturedami salygu laikyti masina, jos neperka. Arba keicia gyvenamaja viena, keliasi i uzmiesti ir t.t. Negalima taip elgtis ir daryti ka nori, jei nera tam sudarytu salygu. As siulyciau uz tycinius DAUGKARTINIUS nusizengimus, tokius kaip masinos statymas ant vejos ar draudziamose vietose bausti didelemis piniginemis baudomis ar visai visai atimti teises. 20-a bauda mokedamas zmogus tik parodo, kad yra naglas ir durnas. Sumazetu "as cia karalius" asmenybiu.
Andruli, pas mus baudos kol kas yra kuklios. Nuvaziuotum tu su savo poziuriu kur i Skandinavija, ten per kelias savaites baudomis paleistum masina, nama ir paskutines kelnes.
Jei zmogu gamta neapdovanojo gerai besisukancia sarmanke, pinigu nugrezimas yra pati efektyviausia priemone. Kai pradeda teketi pinigai is kisenes, tik tokiu atveju sarmanke galvoje pradeda suktis ir zmogus pradeda galvoti, kad jis kazka daro ne taip. Ir jeigu dasunta, kad cia problema su taisykliu nesilaikymu, valio. Dar uzaugo vienas padorus pilietis. Ir tai Europa isbande dar pries mus, ir tai padejo! Lietuva neturetu buti isimtis.
Ar_as? 2010-12-15 11:27
Kažkaip jaučiu, kad tamsta labai piktas, nes jam ant tos geldos neišeina niekaip...
Ir kaip minėjau - ne pinigai problema, problema sąlygos.
Ar_as? 2010-12-15 11:39
Iš dalies su Jumis sutinku. Visgi, tas lyginimas atrodo juokingai. Jei mes kalbame apie senamiestį ir pan. aš irgi visada sakau: turi pinigų būstui senamiestį, tai turėk ir 1000 litų per mėnesį požeminiam garažui arba nelaikyk automobilio.
Bet mūsų situacija kiek skiriasi nuo vakarų:
1. Vietos pastatyti nėra dažniausiai prie senų sovietinių namų, kur gyventojai ir taip ne milijonieriai. Jie ten gyvena ne dėl to, kad taip patogiau, bet todėl, kad neturi už ką į tą užmiesčio namą išsikraustyt.
2. Nėra alternatyvų: bent 1 km atstumu, kad ir mokamos aikštelės.
3. Visuomeninio transporto sistema yra tragiškos būklės, išsivystymo (tiek mieto, tiek tarpmiestinė).
4. Automobilių nuoma toli gražu ne vidutinio gyventojo kišenei.
Nepateisinu pažeidinėjimo, niekad nestatau ant šaligatvių, akivaizdžiai ant žolės. Tačiau nemėgstu, kai vairuot mieste nebandę asai pradeda aiškinti. Palauksiu, kol tokie patys vaiką į darželį autobusu veš, o tada į darbą suspės, o savaitgalį su visa 4 asmenų šeima ir jos manta pas tėvus autobusu važiuos.
Pumper 2010-12-15 11:41
Išeina man daug geldų, bet kam man šūdą pirkti?
O jei pinigai ne problema, tai statykis namą miesto centre ir galėsi kiek nori ir kur nori savam sklype geldų pasistatyti.
alkaponas 2010-12-15 11:43
prasidejo beverciai sapaliojimai ir komentarai tokiu kaip spirgs
Simplicity 2010-12-15 11:47
Taip, taip... Išgėrę niekur neskuba, važiuoja atsipalaidavę, o nusilengvint po medžiu eina ne pėsti, o važiuoja automobiliu. Čia aš apie Lietuvą Dėl tokių "gazas-dugnas, stabdžiai" nardytojų su kelių metų stažu ar šviežiai užlipintų klevo lapų Lietuvos keliuose 2009 m. buvo žuvo 370 eismo dalyvių, 4459 buvo sužeisti. ( http://m.lrytas.lt/-1262954746126287646 ... metais.htm )
Airija, savo ruožtu, leidžianti išgerti net iki 0.8 promilės per 2009m. prarado tik 240 gyventojų ( http://www.rsa.ie/Utility/News/2010/200 ... on-Record/ ) ir net sugebėjo apdovanojimą gaut, kaip viena iš sėkmingiausiai su žūtimis keliuose kovojančių valstybių ( http://www.etsc.eu/documents/06%2022%20 ... 0FINAL.pdf ). Man dabartinė airiška tvarka labai patinka, jie ruošiasi sumažint leistinų promilių skaičių nuo 0.8 iki 0.5, o taksi, vilkikų ir jauniems vairuotojams iki 0.2. ( http://www.etsc.eu/documents/07.07_Irel ... Climit.pdf )
Taip, kad nėra čia dėl ko pūstis ir rodyt tos labai įgrisusios lietuviškos savybės- pasipūtimo ir bandymo apsimest geresniais už kitus. Dėl tokių pilnos pakelės žvakučių ir krepšelių- lenkė ir nespėjo grįžt ar žvyro pagavęs į medžius nulėkė. Tada vėl visi aplinkui kalti- valdžia, kelininkai ar dar kas nors, bet tik ne tas, kuris prie vairo sėdėjo. Džiaukitės, kad Lietuvoj dar galit savo BMW'us ir GOLF'us su 1.6l+ darbinio tūrio motorais klevo lapais apklijuot ir draudimą gavus pakelių medžius ramstyt Airijoj "snargliai" važinėja su Citroen Saxo ar Peugeot 107 ir turi tenkintis 0,8 - 1,2l darbinio tūrio agregatais. Ne kiekvienam pavyksta turbintus Starlet'us apsidraust Nusipirk automobilį su 2.0l motoru, kai tau nėra 25 metų ir atitinkamo stažo, ir galėsi verkt krokodilo ašarom, nes niekas jo nedraus. Jei nedraus, tai negalėsi susimokėt kelių mokesčių ir registruotis tech. apžiūrai. Turėsi automobilį, kurio negalėsi net gatvėj numesto palikt:) Praeis pareigūnas pro šalį, pamatys, kad kelių mokesčio disko už lango užkišto nėra ir iškvies "recovery" Tada bus 125 eurai + 50-75 eurai parai Jei pasiseks, tai dar ir į teismą reiks keliaut, o po to ir kalėjime parų pasėdėt. Beje, sakydamas "stažas", turiu omeny realų vairavimo stažą, kurį galima įrodyti dokumentais- oficialus laiškas iš buvusio draudėjo, kad toks ir toks savo vardu draudė tokį ir tokį automobilį. Jei automobilis pirktas tėvų vardu, o tavo vardas polise neįrašytas (buvo tik varnelė padėta prie "vairuos jaunesni nei 25m), tai iškart gali pradėt dairytis į "žvėris" su 0.8-1.2l agregatais Sugebėsi taškų prisirinkt (pakanka neužsisegt diržo ar kalbėt telefonu) ir galėsi pėsčias vaikščiot, nes draudimo arba neįpirksi, arba neatsiras draudžiančių.
Neįsivaizduojat kiek Airijoj niolikinių lietuvių, latvių ir lenkų su padirbtom teisėm, kuriose ne tik kategorijos realybės neatitinka, bet ir niolikiniai trisdešimtmečiais tampa
Ar_as? 2010-12-15 11:56
Ar bent suvokiate, kas yra argumentas?
Čia maždaug, jei negali nusipirkti ekologiškos marmurinės jautienos, tai nesiskųsk, kad tenka valgyti nuodų prikimštą maitą? O jei nepatinka, tai visai nevalgyk?
Atsipeikėk, normaliam pasaulį automobilis seniai nebėra milijonierių, dvarininkų privilegija.
špokas 2010-12-15 12:09
. Ir kur tai matyta kai puse studentų plius 11,12tokų važinėjasi su automobiliais ? Kaip blogai toj lietuvoj...
andriulis 2010-12-15 12:52
Lyginti su kitomis salimis kiekvienas atsiprasant zioplys gali. Ir kodel mes turim buti i kazka panasus? Viska darom, kad tik panasus tam tikrais atvejais butumem i kitas salis, bet niekaip nesulygina darbo uzmokesciu.
Jei darai kaip skandinavuose, tai isvystik infrastruktura dviraciams, autobusams, metro ar dar ten ka sugalvosi, o tik tada keli kainas nuosavo transporto islaikymui, kad pilieciai pradetu naudotis tavo sukurta infrastruktura, kuri bus subalansuota,patogi,iperkama.
Ka noriu pasakyti, jog eilini karta Lietuvoje ne nuo to galo sprendziamos bedos.
Problemos sprendimo budas - keisk busta. Na atsiprasau, bet persisviesti tikrai reiketu.
Kazkas ten minejo, jog mes priprate viska nasarum gauti(prie ruso priprate), tai atleisk, bet man mazu maziausiai pyktis ima, nes moku visus mokescius iki vieno, o kur nepasisuksi paciam uz viska dar karta moketi?
Zergas 2010-12-15 13:15
nu cia grynai mentams uzsidirbti pakele baudas nes atvaziuos mentai vakare i koki zirmunu ar justu kiema ir oplia,pilna masinu ant vejos.ir ka,visiems baudas rasys?aisku kad ne,susirinks po 50 nuo kiekvieno ir ramiai sau isvaziuos.ar dabar baudos nepakankamai dideles?mano galva kad ju dydis tikrai proporcingas zalai,taigi koks tikslas didint bauda?vadovaujantis tokiu principu visa BK reiketu suvienodint-30metu griezto rezimo pataisu kolonijoj,neziurint ar nuzudei zmogu ar pavogei masina,gal tai zmones privers laikytis istatymu?
Sa 2010-12-15 13:19
Tada tokių geldų kaip visokių treninginių „civikai“ ir „golfai“ sumažėtų, nes tiesiog negalėtų išsilaikyti jų. Pagalvotų tada ar tikrai reikalingos tos geldos jiems. Nes dabar kiekvienai jaunajai atmatai vos tik sukanka 18 metų, tai iškart prireikia teisių ir mašinos už 1000Lt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje pakeistos nuobaudos už kelių eismo taisyklių pažeidimus