Pirmą kartą „Press Rally“ startuojantis Paul de Miko: tikiuosi bičiuliui nesugadinti reikalų  ()

Dauguma įpratę, kad lenktynių trasomis švilpia tik patyrę ir daug valandų treniruotėse praleidę vairuotojai, tačiau besiruošiantys 29-ą kartą organizuojamoms „Press Rally“ varžyboms šį įsitikinimą gali visiškai paneigti. Visiems anksčiau ar vėliau būna pirmas kartas, o šiemet žurnalistų ralyje pirmą kartą savo jėgas šturmano kėdėje išbandys ir tinklaraštininkas Paulius Mikolaitis, dar vadinamas Paul de Miko. Netikėtai iš ilgamečio draugo kvietimo sulaukęs vaizdo turinio kūrėjas teigė, kad iš šio starto tikisi vieno: nesugadinti bičiuliui reikalų.



© Pranešimo autorių nuotr. (Asmeninis albumas)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Sprendimą priėmė netikėtai

P. Mikolaitis tikino, jog sprendimas gegužės 31–birželio 1 dienomis startuoti „Press Rally“ varžybose buvo labiau spontaniškas nei planuotas, mat jį priėmė sulaukęs ilgamečio draugo kvietimo. Tinklaraštininkas pasakojo, kad jo bičiulis Paulius Valiukevičius jau dešimtmetį vasaros sutiktuves mini žurnalistų ralyje, todėl apie šias varžybas yra daug girdėjęs ir netgi ištiesęs pagalbos ranką organizatoriams, kai to prireikė. Savotiškos pagalbos prašymo šiemet jis sulaukė iš paties draugo, mat ankstesnis Pauliaus šturmanas pranešė, jog šiųmetėse varžybose dalyvauti negalės.

„Prieš kokį dešimtmetį jau esu buvęs žurnalistų ralyje, tiksliau – renginio aplinkoje. Tuomet drauge su P. Valiukevičiumi prižiūrėdavome trasas arba padėdavome organizatoriams transportuoti tvoras. Atlikdavome smulkius darbus, tad iki šiol tik tokios buvo mano sąsajos su „Press Rally“. Šiemet tiesiog taip pasitaikė, kad Pauliaus porininkas Linas turėjo išvykti, todėl užimti jo vietą Paulius pasiūlė man. Įspėjęs, kad jokių šiam darbui reikiamų įgūdžių neturiu, sutikau“, – pasakojo P. Mikolaitis.

Vietoj lenktynių – darbai garaže

[Vokietija!] Tik 110€ ir pasigaminkite elektros patys: 1200W, 5 menčių, S tipo mini vėjo turbinos generatoriaus komplektas - PASKUTINIAI VIENETAI
3841

Mažiausia kaina istorijoje

Iš Vokietijos

Greitas ir saugus pristatymas

Ribotas kiekis

Išsamiau

Tiesa, nors automobilių sporto varžybose Paul de Miko nėra dalyvavęs, vaizdo turinio kūrėjas prisipažino, kad automobilių kultūra jam nėra itin tolima. Jis pasakojo, kad maždaug prieš dešimtmetį buvo susižavėjęs mašinų modifikavimu, todėl garaže yra praleidęs nemažai valandų.

„Tuomet buvome įsigiję savo pirmuosius keturračius žirgus. Jie nebuvo labai brangūs: ketvirtosios kartos „Honda Civic“, trečiosios serijos BMW, „Toyota Corolla“, „Mitsubishi Colt“. Užsiimdavome visokiomis nesąmonėmis: norėdami pažeminti automobilį, pjaudavome pakabos spyruoklių vijas, montavome buferius, jų pažeminimus. Kad automobilis atrodytų dar žemesnis, paišėme kėbulus grafičiais, keisdavome standartinius vairus į skirtus automobilių sportui. Bičiuliai dalyvaudavo slalomo varžybose, todėl vykdavau juos palaikyti, kartu ir kokį trūkusį diržą padėdavau pakeisti“, – prisiminimais dalijosi P. Mikolaitis.

 

Vyras prisipažino, kad nemažai laiko praleisdavo Fabijoniškėse buvusiame senelio garaže. Jame atlikdavo įvairiausius mašinų remonto ar modifikavimo darbus. P. Mikolaitis prisiminė, jog anuomet viena iš svarbių modifikacijų buvo pakeisti standartinį dujų išmetimo bakelį į neva sportiškesnį – skleidžiantį didesnį garsą.

„Esu variklius ardęs iki pat veleno ir vėl surinkęs, tačiau pats jokiose lenktynėse savo jėgų nebandžiau“, – sakė Paul de Miko.

Lūkesčių sąraše – finišas

Pabrėždamas tai, P. Mikolaitis teigė, kad jo lūkesčiai dėl šio starto yra kiek kitokie. Nors daugelis prieš varžybų pradžią svarsto apie galimas pasiekti pozicijas, turinio kūrėjo noras – kiek kitoks.

„Paulius yra geras vairuotojas, todėl vienintelis lūkestis – nesugadinti jam važiavimo. Žinoma, jis pats sakė, kad trasos konfigūracijas įsimena gana lengvai, todėl mano užduotis bus patikslinti, jei kiltų abejonių. Tačiau, kalbant apie tikslus, Paulius galbūt taikosi į aukštesnes pozicijas, o mano lūkesčiai yra labai minimalūs“, – aiškino P. Mikolaitis.

 

Vis dėlto pats P. Valiukevičius tvirtino, kad jis didelių vilčių dėl šio starto taip pat nepuoselėja, mat pastarųjų kelių „Press Rally“ varžybų finišo jam taip ir nepavyko pasiekti dėl automobilio gedimo.

„Anksčiau tikėdavausi laimėti, o dabar viliuosi, kad viskas bus gerai, nes pastaruosiuose trijuose žurnalistų raliuose finišuoti nepavyko. Jei šį kartą pasisektų, galbūt visi pagaliau patikėtų BMW varikliais ir jų patikimumu, nes iki šiol iš manęs visi juokėsi, kad aš nepasiduodu“, – svarstė P. Valiukevičius.

Kaip seksis ekipažams, paaiškės jau artėjantį savaitgalį – gegužės 31–birželio 1 dienomis. Visi dalyviai startuos Širvintų mieste, o finišo liniją kirs Palangoje, Basanavičiaus gatvėje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: