Stiklo pluošto kėbulas ir medinis vairas. Sukūrė neįprastą elektromobilį (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2024-05-31 12:36
o dabar parodykit crash testą nes bus kaip su povandeniniu laivu...
bmk1245 2024-05-31 13:08
Yeap. Kol nebus pigių, didelės talpos ir didelės energijos/masės santykio akumų (artimų degalams), visas šitas EV haipas tebus savęs apgaudinėjimas. Dar didelis klausimas, kiek tie EV sumažina CO2 lyginant sutradiciniais ICE, turint omeny visą gamybos procesą, plius padidintą apkrovą kelių dangai (ir padangoms).
kestutisz 2024-05-31 13:38
O kam crash testas paspirtukui? :) (nu tiek paspirtukas, tiek net niekuom neypatinga riedlentė 40kmh važiuoja ir nu labai extra atvejais dar įmanoma nušokt kur pakelę ir nelabai susižeist) Nu tiesiog gražus golfcar'as, galiu pagirt vien už netipinės formos dizainą, nesirišta prie to, kad jei jau "kaip automobilis" tai būtinai ilga nosimi.
bmk1245 2024-05-31 13:45
Jei priekinis ratas kaip paspirtuko, bus daug kraujo...
immortallt 2024-05-31 15:49
Hype'as? Jau dyzeliniai automobilai likęs hype'as tada, palyginus su įkraunamais, t.y. dyzelinių parduodama mažiau, nei įkraunamų. Na bent jau ES. Kinijoje įkraunamų parduodama daugiau nei iš viso VDV. Artimo degalams santykio akumuliatorių niekada nebus. Tiesą pasakius, net jei pasieksi 0,25 akumas : degalai santykį, jau tada turėsi tokį patį nuvažiuojamą atstumą per degalų svorį, nes EV energiją naudoja ~4x efektyviau, nei VDV. Tik kažkodėl pamiršti, kad VDV su savimi turi visą eilę dar sunkių komponentų, kurių arba apskritai nėra EV, arba jie yra ženkliai lengvesni. Ir dar įdomi dalis tai, kad akumuliatoriaus konstrukcija greičiausiai pataps automobilio kėbulo dalimi, taip sumažinant EV svorį, nemažėjant akumuliatoriaus svoriui. O absoliučiai daugumai žmonių, jei yra infrastruktūra, EV jau tenkina visus poreikius, ir per metus 1-2 kartus 10 minučių ilgesnė pertraukėlė tikrai nėra verte ekstra 1-2k€ didesnių išlaidų.
bmk1245 2024-05-31 20:38
Pirma, jeigu dyzeliams teiktų tokią pačią finansinę paramą, dyzeliai būtų pigesni. Antra, neteko matyti lengvesnio EV, nei tos pačios kategorijos auto su VDV. Trečia, sunkesniam auto reikia daugiau energijos išnaudoti. Ketvirta, kaip akumai "jaučiasi", tarkim, prie -20C? Akumų pašildymas=papildomai išeikvota energija. Penkta, ličio išgavimas kelia daug aplinkosaugos problemų.
donatasv 2024-05-31 20:58
Plačiau papsakok kaip tau sekasi ev eksplotuot.
bmk1245 2024-05-31 21:06
Aš dar paklausčiau kas yra "-10 takšų"....
mixed 2024-05-31 21:25
sunkiu komponentu? variklis, deze, duslintuvas, generatorius. visa kita tas pats plius el variklis/iai..