„400 AG + 500 Nm + 2,5 litro TFSI.“ „Audi“ sukūrė tikrą monstrą. Sulaužytas Niurburgringo rekordas  ()

„Audi RS 3“ pagerino savo klasės Niurburgringo rekordą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiemet prekyboje pasirodysiantis atnaujintas „Audi RS 3“ modelis bandymų metu pasiekė naują Niurburgringo lenktynių trasos rekordą kompaktinių automobilių klasėje. Lenktynininko Franko Stipplerio vairuojamas priešserijinės gamybos „RS 3“ su legendiniu penkių cilindrų varikliu trasos ratą įveikė per 7 minutes ir 33,123 sekundės, net penkiomis sekundėmis pagerindamas ankstesnį geriausią klasės rezultatą. Pasaulinė naujojo „Audi RS 3“ premjera įvyks šių metų rugpjūčio pabaigoje.

F. Stippleris pažymi, kad rekordą pasiekti pavyko dėl optimizuoto automobilio valdymo posūkiuose, leidžiančio naujajam „RS 3“ dar efektyviau išnaudoti savo veržlumą ir tiksliau reaguoti į vairuotojo komandas.

„Tai ir buvo mūsų raktas į sėkmę. Naujasis „RS 3“ dėl ypač tikslaus suderinimo dar veržliau įvažiuoja į posūkius. Sukimo momento vektorius naudojant stabdžius leidžia automobiliui anksčiau ir geriau pasiruošti išvažiavimui iš posūkio ir pradėti greitėti nuo pat aukščiausio jo taško. To rezultatas – mažesnis vairo pasukimo kampas nuo posūkio viršūnės iki išvažiavimo iš jo. Tai lemia mažesnę trintį, todėl į kiekvieną tiesiąją galima įvažiuoti didesniu greičiu ir išvystyti didesnį pagreitį“, – aiškina F. Stippleris.

 

Išskirtinę „RS 3“ važiavimo dinamiką lemia sukimo momento skirstytuvas su kintamu sukimo momento paskirstymu tarp galinių ratų, elektroninė stabilizavimo kontrolės sistema, sukimo momento vektorius, neleidžiantis ratams slysti spaudžiant stabdžius, ir nepriklausoma sportinė pakaba su adaptyviu amortizatorių valdymu. Modulinis transporto priemonės dinamikos valdiklis dėl patobulinto algoritmo dar tiksliau įvertina visų šoninei dinamikai svarbių komponentų duomenis.

Kaip ir jo pirmtakui, galios naujajam „Audi RS 3“ suteikia jau legendiniu tapęs penkių cilindrų variklis, išvystantis 400 AG ir pasiekiantis 500 Nm sukimo momentą. 2,5 litro TFSI variklis drauge su pusiau slidžiomis „Pirelli P Zero Trofeo R“ padangomis, 19 colių keramine stabdžių sistema, RS sportine pakaba ir optimizuota važiuoklės sąranka posūkiuose naująjį „Audi RS 3“ į priekį varo dar energingiau. Viską dar labiau paryškina išskirtinis gilus variklio riaumojimas, kurį lemia firminė variklio uždegimo sistema, kuomet degimas cilindruose vyksta ne paeiliui, o 1-2-4-5-3 seka.

 

Atnaujintą serijinį „Audi RS 3“ modelį pirkėjai galės užsisakyti vėliau šiais metais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(2)
(0)
(2)

Komentarai ()