„Beprotiškiausias elektra varomas automobilis pasaulyje.“ Įsibėgėti iki 100 km/h užtenka dviejų sekundžių  ()

Turbūt žinomiausias ir svarbiausias automobilių grožio konkursas yra kasmetinis „Pebble Beach“ renginys Kalifornijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Dauguma automobilių gamintojų ten stengiasi atvežti ir parodyti kažką išskirtinio ir unikalaus, todėl šių metų konkursas nebuvo išimtis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, „Rimac“ kompanija atvežė dar beprotiškesnę savo elektra varomo superautomobilio „Nevera“ versiją.

Jeigu paprasta „Nevera“ yra sportinis, tačiau kelionėms skirtas automobilis, tai „Pebble Beach‘e“ buvo pristatytas turbūt pats beprotiškiausias elektra varomas automobilis pasaulyje – „Nevera R“.

Jis turi visiškai naują priekinę kėbulo dalį su pagerinta aerodinamika, dideliu priekiniu splitter‘iu ir daug didesniu galiniu oro aptaku bei nauju difuzoriumi.

Daug agresyvesnė aerodinamika leidžia automobiliui būti gerokai stabilesniu važiuojant dideliu greičiu. Gamintojas teigia, kad važiuojant 350 km/h greičiu, automobilis prie kelio slegiamas papildoma 400 kg siekiančia jėga.

[Pasaulinė premjera!] EU+kuponai+dovanos. Ypatingai galingos graviravimo staklės, kurios tiesiog daužo konkurentus (Video, „Mecpow X4“, „Mecpow X4 Pro“)
3801 3

Pasaulinė premjera!

Specialūs kuponai

Dovanos

Galioja iki 2024-09-03

Iš Europos sandėlių

2 metų garantijos

„Mecpow X4“ ir „Mecpow X4 Pro“ modeliai

Išsamiau

Prispaudimo jėgos jam labai reikia, nes šis modelis turbūt yra pirmas serijinis automobilis, kurio maksimali galia siekia daugiau kaip 2000 arklio galių, tiksliau – lygiai 2017 arklio galių ir net 2 360 niutonmetrų.

Kaip ir paprastoje versijoje, „Nevera R“ turi keturis elektros variklius, kurių kiekvienas varo po vieną automobilio ratą. Įdomu, kad šis ekstremalus automobilis turi net mažesnės talpos bateriją negu paprasta versija. Vietoje 120 kilovatvalandžių, naujoji versija turi 108 kilovatvalandžių talpos bateriją. Taip buvo padaryta siekiant sutaupyti bent šiek tiek svorio.

Elektromobiliai nėra lengvos transporto priemonės, „Nevera R“ sveria 2 277 kg, tačiau dinamika daugiau nei įspūdinga – iš vietos iki 100 km/h automobilis įsibėgėja greičiau nei per dvi sekundes, iki 200 km/h užtrunka keturias sekundes, o pasiekti 300 km/h reikia per 8,5 sekundės.

 

Dėl saugumo konstruktoriai apribojo maksimalų greitį iki 350 km/h riba, tačiau vidinių bandymų metu automobilis sugebėjo įsibėgėti iki 412 km/h, bet labiausiai iš šio automobilio privalumai atsiskleidžia lenktynių trasoje.

„Rimac“ kūrėjai net neslepia, kad sieks naujo rekordo Niurburgringo lenktynių trasoje ir yra užtikrinti savo galimybėmis. Aišku, „Nevera R“ yra gerokai brangesnė nei paprastoji versija be magiškosios raidelės R pavadinime.

Šio automobilio tiražas – apribotas, bus pagaminta tik 40 šių automobilių, kurie kainuos nuo 2 300 000 eurų. Beje, ponas Mate‘as Rimac‘as jau anonsavo ir dar vieną specialią „Nevera“ versiją, kuri nebus homologuota eismui bendrojo naudojimo keliais, ja bus galima važinėti tik uždarose lenktynių trasose.

 

Toks automobilis turės vieną sėdynę, keleiviams vieta nenumatyta, o vairuotojas sėdės automobilio centre, o M.Rimac‘as teigė, kad naujas modelis lenktynių trasoje bus greitesnis už „Formulė-1“ bolidus.

Be to, su pirmuoju „Nevera“ modeliu jis turės labai mažai bendro. Jį parodyti visuomenei žadama dar iki šių metų pabaigos, o pirmieji pirkėjai savo garažuose galės juos turėti jau nuo kitų metų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(5)
(0)
(5)

Komentarai ()