Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gintarinis 2024-09-22 16:43
Visa Vokietijos ekonomika smunka. Ne elektromobiliai žmonėms galvoj. Pasirodo, Merkel pakviesti inžinieriai nesugebėjo išgelbėti Vokietijos ekonomikos. Gal per mažai įsileido?
gytis13 2024-09-22 16:49
Ką darysim po 10 metų, kai ateis laikas pirkti dabar pagamintus padėvėtus automobilius?Nebus elektromobilių?
immortallt 2024-09-23 10:21
Pasaulyje EV pardavimai toliau auga ~20% (Year-to-date figures show that nearly 10.6 million EVs have been sold globally as of July 2024, marking a 16.3% increase compared to the same period last year.)
Straipsnį šiaip reikėtų pradėti nuo to, kad Vokietijoje 2024 m. rugpjūtį, naujų automobilių pardavimai krito 28%. Taip, BEV patyrė didesnį kritimą, bet kai kalba apie gamyklų uždarymą, tai kalba daugiausia eina apie VDV, ne EV.
Ir prie ko čia "inžinieriai"? Problema perdėtos socialinės garantijos, "tradicijos" ir stovėjimas vietoje. Daugelyje pramonės sričių vokiečiai atsilieka tiek nuo tų pačių kinų, tiek ir jau nuo JAV. Sudėtingiausia mokestinė sistema nepadeda. Inovacijas diegti, ieškoti geresnių tiekėjų prispaudžia tik krizės, iki tol net susitikti neįmanoma.
O šiaip dabar ir siekiama ES lygiu perbalansuoti rinką, t.y. kad VDV brangtų, EV pigtų. Daugiau orientuojamasi į mokestinių lengvatų suteikimą gamintojams, kad jiems atlaisvinti daugiau pinigų plėtrai ir perkelti kainos konkurenciją be subsidijų, kad nebūtų tokių šuolių. Lygiagrečiai, kiniškiems EV įvesti muitai pakėlė kainas. Daug pokyčių, kurie visi turi trumpalaikį neigiamą poveikį EV pardavimams, plius ant viršaus bendras automobilių rinkos žiaurus kritimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vokietija nusisuka nuo elektromobilių. „Dar niekada nebuvo taip blogai“