„Tai pragaištinga žinia. Vairuotojai masiškai grįžta prie dyzelino ir benzino“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2024-10-18 07:57
Keista apklausa, nes faktiniai pardavimai neatitinka krypčių naujų automobilių rinkoje. Bendrai auotmobilių pardavimai Vokietijoje rugsėjį krito 7%, elektromobilių pardavimai augo 9% lyginant su praėjusių metų rugsėju ir sudaro 16,6% naujų automobilių rinkos. Bendrai naujų automobilių rinka patiria iššūkių, subsidijų elektromobiliams nebuvo, ir kiek žiūrėjau anksčiau, augo pigiausių modelių pardavimai. Tai gal priežastis ta, kad dalis ieško pigiausio CAPEX, nes neturi iš ko įsigyti, o su didesnėmis eksploatacijos sąnaudomis susitaikė?
HardAxe 2024-10-18 09:26
čia kalba apie tuos, kurie jau turėjo elektromobilį, ne naujus pirkėjus. Įdomu kaip atrodytų rinka, jeigu nebūtų dirbtinio elektromobilių pušinimo. Ir dar labiau kaip ji atrodytų, jei nebūtų papildomo akcizo naftai. Šiai dienai nafta su savo akcizu išlaiko kelių infrastruktūrą. Bet elektromobiliams tapus pagrindine transporto priemone dings lengvatos ir pigumas, kelius visvien reikės prižiūrėti...
immortallt 2024-10-18 10:02
Jei akcizo bent centas skiriama keliams, tai nėra akcizas. Akcizai yra skirti bent dalinai kompensuoti visuomenei daromą žalą. O Vokietijoje keliai išlaikomi iš Elektromobilių pigumas niekur nedings. 100 km įveikti VDV reikia 70 kWh/ 100km, elektros reikia ~20 kWh. 10 kWh benzino be akcizo kainuoja dabar kažkur 0,95€, 10 kWh elektros kainuoja 2,1€/10 kWh jei perki fiksuotu tarifu, 1,4€/ 10 kWh perkant kintamu tarifu ir kraunant kai pigu ir 0,8€/10 kWh gaminantis elektrą. O dabar padaugink iš 7. Įsigijimo kaina EV bus žemiau pardavimo. Mažai tikėtina, kad EV rinka toliau auga, o VDV krenta, kai trečdalis EV savininkų grįžta prie VDV. Greičiausiai vėl bus klausimai suformuluoti kiek kitaip, nei padaryta išvados.
kestutisz 2024-10-18 15:24
Ir vėl tu su savo "žala". Nėra čia jokios žalos, vieni pliusai ir reketas, kad pernelyg patogu nebūtų.
HardAxe 2024-10-18 16:23
Kol EV/VDV rinka smarkiai finansiškai reguliuojama, tol negalima kalbėti apie pigumus ir pliusus. Kai bus laukinių vakarų laisvos rinkos sąlygos, tada bus matyt žmonių pasirinkimas. O dabar... kas dabar? dabar skaičiuoji subsidijsa ir žiūri kas čia labiau apsimoka konkrečiu atveju. 21ct/kwh čia kai namie krauni? o kiek viešoj vietoj pasikrauti? Elektra yra gerai, bet tikrai ne visiem. Lygiai taip pat kaip dyzelis/benzinas turi savo privalumus.
kukulis4 2024-10-18 17:38
Tikrai taip! Va, mano tevukas gyvena kaime, masina visada laiko garaze, tai nusipirko EV ir labai patenkintas, nes range'o pakanka, o kraunasi namie su birzos planu, tai vasara daznai moket reikia tik uz elektros energijos perdavima. O as gyvenu Vilniuj senamiesty, garazo ar nuosavos parkavimo vietos neturiu, siuo metu pasikeisdami su zmona suvazinejam po 2-2.5k km per menesi, tai dyzelis it iz, ir net klausimu nekyla keist i EV. Tureciau galimybe isirengt vieta krovimui, tikrai galvociau apie koki maza EV kaip antra auto vazinejimui mieste...