„Ateitis vyksta dabar.“ Pasirodė virš Japonijos (Foto, Video)  ()

Panašu, kad skraidantys elektriniai taksi – miesto transporto ateitis, leisianti ne tik efektyviau rūpintis aplinka, bet ir patogiau keliauti vis perpildytomis gatvėmis, kuriose daugėja automobilių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vis daugiau gamintojų išmėgina savo jėgas šioje industrijoje – astaraisiais metais girdėjome apie „Joby Aviation“, „Volocopter“, „Ehang“ ir „Archer“.

Galimo pelno perspektyva pritraukė ir daugybę gigantų, tokių kaip „Hyundai“, „Toyota“, „Airbus“, „Boeing“ ir „Uber“. Ir net dideles oro linijas, tokias kaip „Delta“, „American“ ir „United“. Ir tai vargu ar stebina, nes analitikai teigia, kad iki 2035 m. skraidančių taksi rinka bus verta 150 mlrd. dolerių.

Šaunuolis robotas-dulkių siurblys „Dreame X40 Ultra“ – siurbia, plauna ir prisižiūri save. Prisiminsite gal kartą per mėnesį (Apžvalga)
4280 5

Mums buvo pažadėta įspūdinga ateitis. Buvo teigiama, kad kada nors namuose šeimininkaus robotai-liokajai. Žmogus sėdės savo atlošiamame fotelyje, kol jo robotas tvarkys namus. „Dreame X40 Ultra“ tą ateitį paverčia dabartimi.

Išsamiau

Ir ši ateitis vyksta prieš mūsų akis – praėjusį rudenį Izraelis pradėjo eksperimentinę skraidančio taksi programą Jeruzalėje, „Hyundai“ šių metų sausį paskelbė, kad jos taksi yra pasiruoštas, o Dubajus (JAE) tikisi tapti pasauliniu šios pramonės lyderiu ir neseniai paskelbė, kad iki 2026 m. siekia sukurti skraidančių taksi tinklą. 

 

Dabar prie grupės prisijungia ir jau minėta „Joby Aviation“, kuri 2023 metais su „Toyota“ sudarė ilgalaikę pagrindinių pavaros komponentų ir valdymo sistemų tiekimo sutartį, taip vainikuojant septynerių metų bendradarbiavimą. Dabar bendrovės kartu paskelbė, kad sėkmingai atliko pirmąjį tarptautinį parodomąjį „Joby“ skrydį. 

 

Renginys vyko „Toyota“ „Higashi-Fuji“ technikos centre Šizuokoje, netoli Fudži kalno. Prstatytos, be kita ko, dvi svarbios elektrinių taksi ypatybės – mažas triukšmo lygis ir teršalų neišmetimas. Verta pabrėžti, kad tai buvo pirmasis „Joby“ skrydis už Jungtinių Valstijų ribų, o tai buvo svarbus žingsnis šios technologijos komercializavimo link.

 

„Judėjimas oru gali pakeisti mūsų atstumo ir laiko pojūtį ir atverti ateitį su nauja oro susisiekimo galimybe, kuri praturtins daugelio žmonių gyvenimus“, – teigia „Toyota Motor Corporation“ viceprezidentas ir vyriausiasis technologijų direktorius Hiroki Nakajima.

„Joby“ elektrinis oro taksi skirtas vežti keturis keleivius (neskaitant piloto) iki 320 km/val. greičiu. Jis užtikrina greitą mobilumą be išmetamųjų teršalų, o triukšmo lygis yra daug mažesnis nei sraigtasparnių.

 

 

Naująja paslauga siekiama sumažinti transporto spūstis, sumažinti poveikį aplinkai ir teikti transporto sprendimus miesto ir kaimo vietovėse. Šis sprendimas gali susidoroti su įvairiais transporto iššūkiais ne tik Japonijoje, bet ir visame pasaulyje, todėl nenuostabu, kad pirmąjį tarptautinį „Joby“ skrydį stebėjo ne tik „Toyota Motor Corporation“ valdybos pirmininkas Akio Toyoda, bet ir Japonijos civilinės aviacijos biuro atstovai. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(0)
(10)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()