Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2011-03-28 17:39
Tai, kad Karma nėra visiškas elektromobilis. Tikriau protingai padarytas hibridas.
sz520qm 2011-03-28 20:17
Model S anyone?
immortallt 2011-03-28 20:30
Lygiai ta pati norejau sakyt, kur model S ? Nes tai sedanas, uz salyginai gera kaina ir dar pusiau sportinis!
sz520qm 2011-03-28 20:43
+pure electric, +300 miles on a single charge. Awesomnezzz.....
Kolkas rimčiausias variantas atrodo. Karma, rašo kad bus $87k, bet neseniai buvo pranešta, kad pakėlė iki $90k, plius elektra nuvažiuos tik mizernus 50km (ar mylių?), po to naudos benziną, kad suktų generatorių ir generuotų elektrą (ar tai tikrai efektyviau nei tiesiogiai naudoti benzininį variklį?). Model S bazinis modelis Amerikoj $49,900 (po $7.5k susigrąžintų iš valstybės) tempia 160 mylių, už 300 mylių modelį dar papildomai primoki $20k, kas gaunasi dar vis pigiau nei Karma.
Kolkas Model S padaro Karmą per visus galus, nebent aš kažko nesuprantu/nematau. Enlighten me.
immortallt 2011-03-28 21:37
Karma kiek pameni biski greitesnis
Arthuras 2011-03-28 22:05
Taip, tikrai efektyviau. Atkrenta nemažai dalių, plius variklis sukasi optimaliu greičiu ir taip veikia labai ekonomiškai. Ir dar, nereikia rūpintis, kur "pasikrauti" automobilį. Užpylei ir važiuoji toliau, beje, labai ekonomiškai.
SuperHP 2011-03-29 01:20
Automobilis nuotraukoje tikrai gerai atrido Puiku, kad isibegeja elektromobiliu era, bet visiskai elektriniai automobiliai turi mano manymu labai didele problema - variklio garso nebuvima. Artimiausiu metu hibridai turetu buti patraukliausi.
marazas 2011-03-29 10:47
Kur čia bėda? Tai tik privalumas, mano nuomone.
immortallt 2011-03-29 11:11
Kazkaip zmones su MP3 playeriais masiskai po ratais nepatenka...
Mortifer 2011-03-30 05:16
Aš jau ne vieną sykį pagalvojau, kad elektromobilis, kuris galėtų nuvažiuot ~30-40 km patenkintų apie pusę mano kasdieninių poreikių, nuvažiuojantis apie 150 km - apie 95% kasdieninių poreikių. Ir tik nedidelė dalis tolimesnių kelionių pareikalautų kažkokio daugiau ištempiančio transporto. Tikiuosi dar sulaukt to laiko, kai galėsiu tokį žaislą įsigyt
Apskritai tai man atrodo, kad nedidelėm šalim įpatingai apsimoka plėtot elektromobilių infrastruktūrą, nes tai patenkintų didžiosios dalies vartotojų poreikius. Daugelis juk tikrai kasdien nuvažiuoja mažiau, negu 50 km, net tarpmiestiniam susisiekimui retai reikia daugiau nei 200-300 kilometrų ridos... Ir apskritai, rašau čia, galvoju ir pykstu. Juk iš esmės reikia tik noro, investicijų, protingos strategijos šiuo klausimu ir nereikėtų taip baisiai sukt galvos dėl priklausomybės nuo naftos ir t.t.
Tarkim, vėl imu save kaip pavyzdį, nuvažiuoju per dieną apie 50 km, tokiem poreikiam elektromobiliai jau tikrai yra. Na, reikia pavažiuot į kitą miestą iš Vilniaus, retai kada sukariu daugiau negu 200-300 km pirmyn-atgal. Ko trūksta? Elektromobiliai brangūs, nes nėra vieningos strategijos jų gamybos ir infrastruktūros plėtros atžvilgiu. Jeigu pvz padarytų keičiamų baterijų "degalines", tokioj šaly kaip Lietuva dauguma žmonių galėtų kuo patogiausiai važinėt elektromobiliais. Reikia pavažiuot kažkur toliau? Kodėl gi neišplėtojus benzininių automobilių nuomos paslaugos? Kurios galiausiai neprireiktų, jei visos šalys vieningai sukurtų infrastruktūrą visuotiniam elektromobilių eksplotavimui. Eeeeeh... Žodžiu, pikta dėl vangumo, bet gerai tiek, kad kažkas kažkur juda. Tikėkimės sulauksim laikų, kai benzininiai automobiliai bus retenybė. Arba žmonės atsitokės, kai mokės 10 Lt už benziną ir pagalvos, kad brangus elektromobilis gal ne toks jau ir brangus.
Nerkashis 2011-03-31 15:08
Išvaizda to Karma tai saldainiukas Man tik kliūna veidrodėliai. Nejaugi kameros vietoj jų ima daugiau el. nei įveikiant pasipriešinimą su jais?
Nightbringer 2011-04-04 17:49
Na, ar toli pabėgsim nuo meškos, be savo atominės elektrinės? Deja, bet mums ta infrastruktūra dar tolima svajonė. Reikia laukti, kol lietuviai galės sau leisti masiškai pirkti ,ES, kompensuojamus elektromobilius.Tik tada būtų prasmė kurti kokią nors infrastuktūrą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektromobilių gamintojų planai artimiausiems metams