Draugai klausia, kaip sutaupiau kuro. Užteko įgyvendinti šias tris taisykles

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

zemapavara 2024-12-11 12:27
debilai ir durniai jus gal tokius straipnius publikuoti, Vidaus degimo variklis ir taip neturi kur tos silumos deti, o kad ijungtas ventiliatorius apkrauna nestipriai generatoriu tai kiek cia sutaupysi to kuro 50gr 100kilometru. Ar verta taupyti del tiek . Jai tokie durniai esate straipnio publikuotojai tai ir taupykita tuos kelis centus.
immortallt 2024-12-11 12:40
Kurioje vietoje sakė mažiau naudoti šilumos? P.S. straipsnis tai tikrai vis tiek briedas.
Dannas3 2024-12-11 13:14
Pamirso svarbiausia fakta, kad reikia gerai nukratyt pistoleta baigiant piltis ))
HardAxe 2024-12-11 14:11
ten kur garaže laikyt. Tame yra tiesios, šiltesnis variklis/tepalai/akumuliatorius bei lango negramdymas tikrai sutaupys šiek tiek kuro. Tik kėbulas labai rūdyja važinėjant minuse ir parkuojantis pliuse. Idealiausia būtų salono ir karterio šildytuvas arba webasto.
immortallt 2024-12-11 14:48
Tai šiltesnis variklis/salonas ir visa kita aišku, kad sutaupys energijos, bet tai nereiškia, kad salone reikia mažesnę temperatūrą palaikyti. Dėl rūdijimo, bent kai nėra geros ventiliacijos, tikrai taip.
Simplicity 2024-12-11 16:26
Priekinį langą su veidrodėliais galima su tuo 10€ kainuojančiu užklotu pridengt. Būna pas apynaujus automobilius ir elektrinis langų šikdytuvas, tai nereikia birbint ir grandyt. Dar, pasak interneto, puikiai ledą nuo langų kambario temperatūros vanduo nutirpdo. Webasto nemažai kuro suvalgo bešildydama, tai čia aktualiau sunkiasvorėms. Yra sprendimas su elektriniu tenu į variklio aušinimo sistemą nuo 220V- neblogas dsiktas, bet man tokios negamyklinės modifikacijos ne prie širdies.
HardAxe 2024-12-12 01:08
pats variklis jeigu jis įšalęs iki -10C daug suvalgo pradžioj, kol sušyla. Nu kaip tas daug. Nedaug. Bet trumpai kelionei sąnaudos ženkliai pakyla. Pas mane nei šalčių dažnai būna, nei aš rūpinuosi kiek webasto valgo. Ir nevalgo jis taip baisiai, žinok. Reikia važiuoti, įjungiu ~10min prieš ir nereik gramdyt ir/arba langą uždengiu kai prisimenu. Galima būtų elektrinį teną įsidėti (jis karterį šildo ir salone pečiukas), bet kai yra webasto neatsipirktų instaliacija. Dėl garažo ir rūdžių, bjauriausia dalis, kad viduj visas ledas ištirpsta, mašina skęsta šlapioj druskoj, ir taip kas naktį. O sūraus vandens su ventiliacija tiap lengvai neišdžiovinsi. man mašina su benzininiu šildytuvu sušyla iki pageidaujamos temperatūros per 10-15min. Čia sakykim nuo -10..-0 iki +7C p.s. labai keista, kad nėra webasto tipo šildytuvų elektromobiliuose kaip ekstra opcijos. ilgoj kelionėj suvalgytų ten 0,5l/h, bet sutaupytų 25% baterijos esant šalčiam. Ir kainuotų ne brangiau, negu šilumos siurblį montuoti.
immortallt 2024-12-12 11:14
Automobilis stoginėje. Per 4 žiemas kol kas grandyti ledą teko 1-2 kartus. Porąkart po pūgos sniegą nusistumti reikėjo. Dėl webasto ar ko panašiai į elektromobilį ir aš buvau pagalvojęs, gali net daryti su ala biometanu. Aišku, realiai aktualu ten, kur šalčiau žemiau minus 5-10 laipsnių reguliariai būna. Kad net pas mus tiek nebebūna reguliariai. Kitas dalykas, jei iš namų išvažiuoji, mašina būna pašildyta prieš išvažiuojant. Trąsoje, šilumos dažnai užtenka ir tiek didelės įtakos nėra (jei akumas apšiltintas).
Simplicity 2024-12-12 13:54
Turiu garažą, bet laikau ant kiemo, nes visų pirma, tai ten papildomas hemorojus rytą/vakare parkuojantis + visas purvas, kurį mieste susirinkai, ant grindų pasilieka balų pavidalu ir turi konkrečiai viską plaut. Na, o webasto elektromobilyje negali būti, nes tai kertasi su visa ta žaliojo kurso beprotybe.
immortallt 2024-12-12 16:16
Nesikerta, priklausomai kokį kurą naudoji. Elementariai biodyzelinas yra, kad ir už 2€/l, kai tiek tereikia, tai reikšmingos įtakos nesudaro. Tiek kad aktualu būtų tik itin šaltiems kraštams, bet ten įprasta net VDV prie tinklo prijungti.
Simplicity 2024-12-12 16:50
Kertasi, nes bet kokio kuro deginimas yra CO² išmetimas į atmosferą- Greta ir Co. supyktų (how dare you!). Šiaip, Neste rašo jog tas jų sintetinis MY dyzelinas šalčius laiko geriau už įprastą.