„Negaliu apsikęsti.“ Jau darosi masiškai. „Tesla“ automobilių savininkai spjaudosi

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2024-12-10 13:51
Seniai rašiau apie tai, kad taip bus. Nes tai akivaizdu. Yra svarbu ne tik mašina, bet ir ką remi prikdamas. Muskas pasikeitė per kelis metus 180 l. Tie kas turi daugiau pinigų turi ir daugiau smegenų ir daugiau yra už demokratus.
kestutisz 2024-12-10 14:54
Na.. tai gali parduot, ir pageidautina netgi žemiau nei rinkos kaina kad labiau atkeršytų! Va už VDV kainą gal jau ir paimčiau iš snofleikų kokį 4x4 X'ą arba Y'ką.
immortallt 2024-12-10 15:15
Šiaip nemanau, kad jis pasikeitė, atsiskleidė. Matyt bandys Tesla padaryti vos ne monopoliu, po valstybės sparneliu globojamu. Kitu atveju, tiesiog neužtenka jam pasiekimų EV ir kosmose, tai sugalvojo, kad politikoje pasieks pasitenkinimą, tad viską už savęs negaila ir sudeginti.
Kyborg 2024-12-10 19:27
Jei žmogus turi vertybinę poziciją tai jau "snowflake'as"? Tu kaip suprantu kerti Vici silkę, užgeri Borjomi, šikną nusišluostai Gritės šikpopierium ir po to dar užrūkai Minsk. Nes tu juk ne "snowflake'as". Teisingai?
kestutisz 2024-12-12 17:58
Jei taip svarbu jau tos "vertybės" tai gal nereikėjo pirkt gamintojo kainą? Taigi kaip tik pirkusieji "vertybininkai" jį ir iškėlė, ir eilinį kartą susimovė bandydami kitus badyti savo "žaliomis vertybėmis" - ir rezultate aišku nei tik planetos neišgelbėjo, bet dar ir užsiaugino kažkokį "antivertybininką". Ždž kaip visada, visiškai nenustebino. O dabar triukšmaut tai hm, kokia prasmė - gali va tik dirbtinai numušt naudotų kainą, ir aš absoliučiai sveikinu tokį žingsnį :)
Andraika 2024-12-12 22:05
Blokuokit šitą debilą
immortallt 2024-12-13 08:37
Tau reikia įrodinėti, kad azoto, sieros junginiai ir kietosios dalelės kenkia sveikatai ir didina šimtų, jei ne tūkstančių ligų rizikas kartais, o kai kuriais atvejais yra ir pagrindinis sukėlėjas? Čia net ne apie CO2 kalba pirmiausia eina, kai kalbame apie automobilius. Musk'as nuo ko pradėjo, kad norėjo būti katalizatorius pradedant elektromobilių gamybą ir specializuotis ties akumuliatoriais. Tik va niekas nesimetė labai elektromobilių gaminti masiškai. Išplėtojo savo gamybą ir pagaliau įvyko pilnas startas. Visi gamintojai pradeda gaminti bent kažkokius elektromobilius, EV rinka kasmet auga bent po 20%, VDV rinka traukiasi. Taip kad šitą savo tikslą pasiekė. Man keistos benzingalvių vertybės, oro ir triukšmo taršą pateikiamos kaip gerovės, nes prie to įpratę. Nu kaip vadeliotojai prie šūdo ir myžalų kvapo įpratę buvo. Tesla kaip įmonę numarinti yra net keli būdai, o ją numarinus, didžioji dalis ir jo turtų dings. Paprasčiausias ir greičiausias - parduoti įmonės akcijas. Susidaro kritinė masė - įmonė užsilenkti gali ir per dieną. Įmonės akcijos stipriai pervertintos jau senai, vertė iškilusi ant nerealių lūkesčių. Kitas būdas yra nepirkti naujų jo elektromobilių. Ilgesnis kelias, bet jei visi jo klientai būtų prieš jo vykdomą politiką - užsilenktų. Taip deja nėra. Ir nesvarbu jo politiniai pasirinkimai, jo veiksmai su Tesla pakeitė pasaulį ir į gerą. Paankstino EV plėtrą turbūt dešimtmečiu, nes tai ką kiti sakė neįmanoma padaryti apskritai, perspjovė. Ir žinoma, ne pats viską darė, bet organizavo, kad tai įvyktų. Tai dar sunkiau, nei sukurti kažką. Lietuvoje irgi turime daug mokslininkų ir inžinierių, kurie sukūrę technologijas geresnes nei bet kas pasaulyje kitas gali pasiūlyti. Ir kas iš to? Nesugeba išleisti į rinką, praguli stalčiuje 10-15 metų ir kažkas visgi padaro geriau, net nežinodamas apie tai, kas pas mus Lietuvoje guli stalčiuose.