Geriausios ir blogiausios automobilių markės. „Tai nesėkmė po nesėkmės“ ()
Didžiausia JAV automobilių naudotojų vartotojų organizacija „Consumer Reports“ ką tik paskelbė transporto priemonių ataskaitą.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Reitingas įdomus tuo, kad, priešingai nei Europos ADAC ar TUV reitinguose, jame nekoncentruojamasi tik į veiksmingumo be gedimų klausimą – duomenis iš techninių apžiūrų ar mobiliųjų mechanikų įsikišimo. Panašu, kad amerikiečiai turi daug platesnį požiūrį.
Bendras balas, skiriamas konkrečiam prekės ženklui, yra kelių bandymų, avarijų testų, duomenų apie defektus ir, galiausiai, plačiai suprantamo pirkėjo pasitenkinimo rezultatas.
Be apsilankymų prekybos atstovybėje dažnumo, atsižvelgta ir į: eksploataciniai įspūdžiai (pvz., girgždantis interjeras, stringanti elektronika) arba aptarnavimo po pardavimo lygis.
Šių metų ataskaitoje buvo klasifikuojami 32 prekių ženklai. Pirmasis penketukas per metus pasikeitė nežymiai. Lyderio poziciją užėmė „Subaru“, aplenkdama praėjusių metų nugalėtoją BMW. Trečioji vieta ant prizininkų pakylos atiteko „Lexus“. Į geriausių penketuką taip pat pateko: „Porsche“ (4 vieta) „Honda“ (5 veta).
|
Geriausių prekių ženklų reitingo dešimtuką užbaigia šios markės:
- „Audi“,
- KIA,
- „Hyundai“,
- „Toyota“,
- „Infiniti“.
„Consumer Reports“ rezultatai tikrai yra kosmopolitiškesni nei, pavyzdžiui, Vokietijoje. Naujausiame reitinge pirmasis „pagaminta JAV“ automobilių gamintojas – „Chrysler“ – buvo klasifikuojamas 16-oje vietoje. Tačiau amerikiečiai neslepia, kad jo „aukšta“ pozicija yra „pasiūlos sumažinimo tik iki dviejų modelių – „Pacifica“ ir „Voyager“ – rezultatas. Paprasčiau tariant, įmonę gelbsti tai, kad ji parduoda nedaug automobilių, kurie negali suerzinti didesnio skaičiaus vairuotojų.
Ne ką geresnė situacija ir su kitais Amerikos gamintojais. Iškart už „Chrysler“ – 17 vietoje – „Buick“. Tolimoje 18 vietoje buvo naujasis Amerikos automobilių pramonės karūnos brangakmenis – „Tesla“.
Ataskaitos autoriai įspėja dėl neintuityvaus veikimo, prastos surinkimo kokybės ir didesnio nei vidutinės gedimų dažnio, kad „naudotos Teslos pirkimas gali būti loterija“.
Aštuoni iš 32 reitinge klasifikuotų prekių ženklų bendras balas buvo mažesnis nei 61 taškas, o tai parodo juos ypač blogoje šviesoje. Tarp taip „pasižymėjusių“ gamintojų pateko tik JAV ir Europos atstovai.
Aštuonios blogiausios automobilių markės šiuo metu, pasak amerikiečių, yra:
- „Chevrolet“,
- „Volkswagen“,
- „Alfa Romeo“,
- „Dodge“,
- GMC,
- „Land Rover“,
- „Rivian“,
- „Jeep“.
Net 6 iš jų šiuo metu nesiūlo nė vieno „Consumer Reports“ rekomenduojamo modelio. „Lincoln“ taip pat buvo įtrauktas į šią „elitinę“ grupę, nors bendras 61 taškas jam suteikė 24 vietą reitinge.
Negalima nepastebėti, kad tik „Rivian“ ir „Land Rover“ teigia, kad jų žema padėtis yra pažangios, todėl linkusios į defektus, sudėtingos transporto priemonių konstrukcijos rezultatas. „Chevrolet“, „Volkswagen“ ir „Dodge“ yra populiarių automobilių gamintojai, o pavyzdžiui, GMC mėgsta gana paprastus pikapus.
Pasak amerikiečių, „Jeep“ laikomas prasčiausiu prekės ženklu, nors jo pozicijai įtakos turėjo tokios problemos kaip: prasta „Wrangler“ kokybė ir prastas valdymas, degalų sąnaudos arba labai vidutiniai rezultatai, kalbant apie veikimą be gedimų.