Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2024-12-14 13:28
Na penktas punktas paaiškintas tikrai profesionaliai.
Nieko nesuprasi.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-14 14:32
o ko cia nesuprast. Tokiu greiciu apkrova per didele varikliui tokiomis pavaromis. Tai nuo apkrovos devis variklis. Yra ne karta sake servisuose kad reik vaziuot ant 2k apsuku minimum. Ant 50 2k man rodo trecia pavara. Apie jokia 5 ne minties.
90 vaziuojant net 5 pavara nesiekia 2k. Bet 5 pavara jau virs 2k ir triuksmas yra, nemalonu vaziuot. Tai biski virsiju, apie 100 vaziuoju kad 5 pavara butu 2k, nu dar gal ant spidometro 100, realiai maziau yra.
Nesuprantu tik tu automatiniu deziu, jos daznai rodo maziau nei 2k. Bet gamintojui gal svarbiau kad greiciau susidevetu ir keistum masina?
Gal tik biski ner logikos kad ant bet kurios pavaros 2k. Nes sakykim vaziuojant 6 pavara ant 2k apsuku bus varikliui daug sunkiau nei 2 pavara 2k apsukomis. Tad gal antra pavara ir maziau tinka jei negazuoji. Antra buna vaziuoju ir mazai, jei reik ant 20 vaziuot irgi pirma pavara nemaloniai daug tu apsuku, bet labai lengvai ji truakia 2 pavara. Tai cia riektu dar pasiaiksint sita logika.
Beje jei yra DPF filtras tai vazinejant mazom apsukom aukstom pavarom tai greit uzsikis, o jie brangus. Mane nuo tada ir mokino jau kokiais 2015 servise nebijot tu apsuku, nes tada ir degdavo man ta lempute to suodziu filtro ir serviso rezimas isijungdavo.
O dar ant aukstesniu apsuku nauda vaziuot yra tame kad jei matai kad mirksi sviesoforas, gali paspaust, masina greiciau isibeges
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kiekvienas vairuotojas tai daro, o mechanikai trina rankomis. Taip pribaigiate savo automobilį