Kiekvienas vairuotojas tai daro, o mechanikai trina rankomis. Taip pribaigiate savo automobilį (2)
Dažnai nesuvokiame, kaip mūsų vairavimo įpročiai gali neigiamai paveikti automobilį. Kai kurie remonto darbai gali būti labai brangūs.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kiekvienas vairuotojas tai daro, o mechanikai trina rankomis. Taip pribaigiate savo automobilį.
Mechanikai ir specialistai išvardijo 5 pagrindinius daugelio vairuotojų įpročius, kurie, nors ir atrodo nereikšmingi, deja, prisideda prie transporto priemonės gedimų skaičiaus didinimo. Štai jie:
1. Laikote ranką ant pavarų svirties. Vis dar laikydami ranką ant svirties, ją šiek tiek pajudiname. Dažniausiai tai darome nesąmoningai, tačiau taip galime sugadinti selektorių. Jis pradės strigti, o pavarų perjungimas taps vis problemiškesnis – bus sunkesnis.
2. Laikote koją ant sankabos. Vietoj kojos atramos daugelis iš mūsų laiko koją ant sankabos. Negalime visą laiką laikyti kojos ant sankabos, be to, niekada nesame tikri, koks stiprus yra spaudimas. Važiuojant automobiliu ir vienu metu spaudžiant sankabos ir greičio pedalą sankaba sugenda. Šis remontas gali būti tikrai brangus.
|
3. Grubus automobilio naudojimas. Greitas įsibėgėjimas, stabdymas, lenkimas, duobių ir kitų kelio nelygumų ignoravimas bei panašus elgesys lemia daug greitesnį automobilio eksploatacinių komponentų susidėvėjimą. Greitesnis pavaros sistemos susidėvėjimas, nesandarumas, kai kurių komponentų pažeidimai – tai tik dalis gedimų, kurie jūsų gali laukti.
4. Neprižiūrėta važiuoklė. Nedaug vairuotojų rūpinasi savo automobilio važiuokle. Tuo tarpu susidėvėjusi pakaba sumažina saugos lygį, bet ne tik. Tai taip pat veikia automobilio konstrukciją, sukelia žalą. Kai kurie komponentai taip pat gali nukentėti.
5. Per mažas variklio apsukų skaičius. Važiuodami 4 ar 5 pavara, kai automobilis pasiekia maksimalų 40/50 km/val. greitį, neišvengiamai susidursite su gedimais. Taip reguliariai važiuojant, pirmieji gedimai išryškės nuvažiavus keliasdešimt tūkstančių kilometrų. Kai kurie iš jų mums gali brangiai kainuoti. Čia, visų pirma, galime susidurti su ilgu variklio gedimų sąrašu.