„Audi“ krachas. Uždaroma. „Labai apgailestaujame“  (1)

Nerado jokios alternatyvos, kaip išgelbėti šį šlubuojančio automobilių milžino padalinį.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© floms (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/car-audi-luxury-car-vehicle-drive-6761801/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iki kitų metų vasario 28 dienos „Audi“ gamykla Briuselyje nutrauks veiklą. „Volkswagen AG“, kuriai priklauso prekės ženklas, nerado objekto pirkėjo ir neįsivaizduoja jo restruktūrizavimo.

Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“ išreiškė susidomėjimą pirkti „Audi“ gamyklą, tačiau sandoris neįvyko. „Volkswagen AG“ koncernas patiria finansinių problemų, o gamyklos Belgijoje uždarymas yra viena iš krizės pasekmių.

„Audi“ atstovas Briuselyje Peteris D'hoore'as patvirtino, kad nebuvo rasta jokios alternatyvos, kaip išgelbėti šį šlubuojančio automobilių milžino padalinį.

[PAPILDYMAS] Masiškai perkamas ir giriamas pirkėjų! „Naudoju jau 3 mėn. Puikus komplektas. Apšildau garažą, netgi namą. Pirksiu tokį ir draugams“ („VEVOR WF5001“ atsiliepimai)
21046

Nuostabiai gera kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Puikūs pirkėjų atsiliepimai

Išsamiau

„Mūsų tikslas buvo kartu su socialiniais partneriais užbaigti informavimo ir konsultavimo procesą, įskaitant socialinį planą darbuotojams. Deja, socialiniai partneriai atmetė šeštą, patobulintą „Audi“ vadovybės pasiūlymą. Labai dėl to apgailestaujame“, – sakoma Peterio D'hoore'o pareiškime, atsiųstame Belgijos dienraščiui „Het Laatste Nieuws“.

„Deja, nėra jokio išorinio investuotojo, kuris turėtų tvarią gamyklos ir jos darbuotojų perėmimo koncepciją“, – sakė už gamybą atsakingas „Audi“ valdybos narys Gerdas Walkeris.

 

„Tai pats sunkiausias sprendimas, kokį esu priėmęs savo profesiniame gyvenime“, – pažymėjo jis.

„Volkswagen AG“, kuriai priklauso „Audi“ prekės ženklas, kovoja su didžiulėmis verslo problemomis. Spalio pabaigoje buvo patvirtinta, kad įmonė ketina uždaryti gamyklas ir pradėjo derybas su profesinėmis sąjungomis. Gamyba vis brangsta, konkurencija iš Kinijos didėja, o brangių automobilių paklausa Europoje krenta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(20)
(13)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)

Susijusios žymos: