Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2024-11-11 11:35
o realybėj... elektromobilių dalis gamina kinijoj (pvz baterijas), tai europos darbininkai lieka be darbo.
immortallt 2024-11-12 07:33
Tai kad elektromobilių dalis gamina Kinijoje, tas pačias baterijas, yra pačių gamintojų apsileidimas. Jokių apribojimų gaminti ES nėra, apart tai, kad reikia investuoti. Ką turėjome Europoje? VW aiškino, kad elektromobiliai yra nesąmonė dar visai nesenai.
Kiti biški paminkė, t.y. sudėjo elektrinį variklį ir akumuliatorių į savo esamus automobilius, dvigubindami kai kuriuos kaštus ir taip išbrangindami elektromobilius.
Kai jau pagaliau pradėjo kažką gaminti daugmaž sukurtą kaip elektromobilį, technologiškai atsilikę 5-10 metų jau yra nuo kinų, o masto ekonomija palikta toli toli. Bet pastovėjo už principus.
Kalbėti apie likimą be darbo, kai nedarbas yra istorinėse žemumose, tuo pačiu esant istorinėse aukštumose darbo rinkos aktyvumui, yra keista. Taip, autopramonėje sumažės darbo vietų poreikis, net jei visi automobiliai bus gaminami vietoje. Tuo tarpu daugėja darbo vietų energetikoje.
Nuo pramonės revoliucijos laikų efektyvumas niekada nėra daugiau tiek stipriai augęs, ir taip, tada realiai dėl pramonės revoliucijos buvo daug bedarbių, kai už kelių darbuotojų metinę algą pastatydavai įrengimą, kuris pagamina tiek, kiek keliolika darbuotojų per metus nepagamindavo. Dabar tokių pokyčių nebėra.
cave_dweller 2024-11-12 08:50
Kompanija Northvolt, viena ryškiausių Europos vilčių ir bandymų įšokti į elektrifikacijos traukinį ir vienas ryškiausių pavyzdžių, kad šioje srityje EU švelniai tariant šiknoje. Technologinę dalį gal ir galime išvystyti, bet lieka žaliavų dedamoji, o čia vistiek priklausomi nuo Kinijos.
https://www.ft.com/content/1e7ab9cc-bed ... 530e7c1002
https://www.reuters.com/sustainability/ ... 024-09-13/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Į konfliktą sureagavo pats Scholzas. Kaltinama „Volkswagen“ vadovybė