Prasčiausi naudoti automobiliai. „Nustebsite.“ Naujausia vokiečių 2025-ųjų ataskaita  (3)

TÜV 2025 ataskaita paskelbta ir, deja, nelabai džiugina.


Tesla Model 3 (2023)
Tesla Model 3 (2023)
© Alexander-93, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tesla_Model_3_(2023)_Auto_Zuerich_2023_1X7A1313.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nerimauti gali ne tik pigių automobilių („Renault“, „Dacia“) savininkai, bet ir tie, kurie naujam automobiliui išleido kur kas daugiau. Ypač prastai sekasi „Teslai“ su savo „Model 3“, o BMW patikimumo požiūriu taip pat nelabai sekasi.

Naujausia vokiečių TÜV 2025 ataskaita, analizuojanti per 10,2 mln. techninių apžiūrų, atliktų 2023 metų liepos – 2024 metų birželio laikotarpiu, rodo, kad kas penktam automobiliui (lygiai 20,6 %) Vokietijoje neprireikė atlikti techninės apžiūros dėl rimtų ar pavojingų gedimų.

Tai 0,1 procentinio punkto padidėjimas, palyginti su ankstesniu laikotarpiu. Bet, nerimą kelia tai, kad automobilių su smulkiais defektais procentas išaugo iki 11,5 %, tai yra 0,3 procentinio punkto daugiau nei per metus.

Prasčiausi naudoti automobiliai pagal TÜV

2-3 metų amžiaus

Jauniausioje amžiaus kategorijoje didžiausią staigmeną kelia „Tesla Model 3“ lyderystė, kuris, nepaisant trumpo veikimo laikotarpio, rodo net 14,2 % rimtų gedimų. Tai prasčiausias rezultatas šioje automobilių amžiaus kategorijoje, todėl gali kilti susirūpinimas dėl amerikietiško elektromobilio kokybės.

[Vokietija!] Tik 29,3€. Belaidis aukšto slėgio plovimo įrenginys - su 2 baterijomis. Paskutiniai vienetai
5914 5

Mažiausia kaina šiais metais!

Iš Vokietijos sandėlio

Ribotas kiekis

Išsamiau

Antroje vietoje liko „Ford Mondeo“, surinkęs 13,2 % reikšmingų defektų, o pirmąjį trejetuką uždaro „Škoda Scala“ su 11,8 %.

Aukštą „Tesla“ vietą lemia pakaba, kuri greitai susidėvi dėl didelio automobilio svorio, problemos su elektronika ar šildytuvu. Tačiau pavaros sistema pasirodė esanti atspari eksploatacijos sunkumams.

4-5 metų amžiaus

4-5 metų senumo automobilių grupėje vėl pirmauja „Tesla Model 3“, šįkart su dar prastesniu rezultatu – 19,7 % rimtų gedimų. Tai rodo, kad šio modelio kokybės problemos nėra atsitiktinės.

Antroje vietoje „VW Sharan“ ir BMW 5/6 serija, abu su 17,7 % reikšmingų gedimų. Deja, tai įrodo, kad mokėdami didelę kainą už naują ar naudotą net ir premium segmento automobilį, ne visada galime būti tikri dėl jo patikimumo.

 

6-7 metų amžiaus

6-7 metų senumo automobilių kategorijoje negarbingą dominavimą perima „Dacia“. „Dokker“ modelis pirmauja, surinkęs 26,5 % rimtų defektų, tada „Duster“ su 24,3 %, trečioje vietoje liko BMW 5/6 serija su 23,6 %.

Tęsinys kitame puslapyje:




8-9 metų amžiaus

8-9 metų senumo automobilių grupėje vėl dominuoja „Dacia“ modeliai. „Dokker“ jau siekia 30,9 % rimtų defektų, „Duster“ 29,7 % ir „Sandero“ 28,6 %. Tai nerimą keliantis rodiklis ir stiprus požymis, kad ieškant 8-9 metų (ir vyresnio) „Dacia“, reikėtų didelį dėmesį skirti automobilio techninei būklei ir nuodugniai jį patikrinti patikimam meistrui.

 

10-11 metų amžiaus

10-11 metų senumo automobilių kategorijoje prasčiausias – „Dacia Logan“ – 39,6 % rimtų gedimų. Antroje vietoje yra „Dacia Duster“ (34,1 %), o trejetuką užbaigia „Renault Twingo“ su 33 %.

Aiškiai matosi, kad „Renault-Dacia“ modeliai nelabai atlaiko laiko išbandymą ir sulaukę tam tikro amžiaus pradeda panašėti į „pinigų balas ant ratų“, kurių savininkams tenka daugybę išlaidų remontui.

12-13 metų amžiaus

Tai įrodo ir tai, kad šių dviejų markių automobiliai pateko į paskutinę TÜV analizuotą kategoriją – 12 ir 13 metų senumo transporto priemones. Čia atsidūrė „Renault Twingo“ – 41,5 % rimti defektai, „Dacia Logan“ 41 % ir „Renault Clio“ 39,8 %.

Išvados

Analizuojant TÜV 2025 ataskaitos rezultatus, pastebimos kelios tendencijos. Visų pirma, didelis palyginti jaunų „Tesla Model 3“ modelių gedimų procentas verčia suabejoti šio populiaraus elektromobilio darbo kokybe – per daug vairuotojų susiduria su problemomis.

 

Antra, „Dacia“ modeliai, nors iš pradžių buvo pigūs, ilgainiui gali lemti dideles priežiūros išlaidas.

Trečia, net aukščiausios kokybės prekės ženklai (geras pavyzdys BMW) nėra be techninių problemų, juolab kad daugelis jų yra susiję su elektronika ar pažangiomis sistemomis, kurios tampa vis labiau paplitusios ir platesnės.

TÜV specialistai taip pat atkreipia dėmesį, kad pandemijos metu pastebėta teigiama tendencija, kai savininkai turėjo daugiau laiko pasirūpinti savo transporto priemonėmis, nesitęsė. Bendra automobilių techninė būklė Vokietijoje grįžo į priešpandeminį lygį, o tai rodo, kad nėra ilgalaikio transporto priemonių priežiūros pagerėjimo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(20)
(1)
(19)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (3)