Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xdmin 2011-04-21 11:28
Naudoti pasigaminta vejo ar saules energija nera finansiskai naudinga, nes tas malunelis gali ir neatsipirkti (juk jis nera amzinas), daug labiau apsimoka ta energija parduoti (zalioji energija yra brangiai superkama) o paciam imti elektra is tinklu. Bent jau taip mums aiskino seminare.
O siaip tikrai butu saunu matyti lietuvius automobiliu pramoneje, manau valstybe veliau juos galetu remti, naudodama butent ju gaminius, pvz policijai ar medikams (jiems juk nereikalingas ilgas nuvaziuojamas atstumas, bet dinamines savybes pravers).
Architektas 2011-04-21 12:17
Visi tokie "užkariavimai" baigsis, kai VW pradės spaminti elektrinius golpus, arba kitaip sakant, kai masinės gamybos brand'ai pradės leisti pigius elektromobilius dideliais kiekiais ir jokie tokio pobūdžio "garažiniai projektėliai" nepakonkuruos.
T 2011-04-21 12:49
Mokesčiais nustatyta, kad kas nuvažiuoja 100 km. turi sumokėti apie 15 Lt mokesčių.
azotas 2011-04-21 13:18
už ką aš jiem turėsiu mokėt jai aš važiuosiu ant žalios energijos.? nebent tu čia apie benzina ir kitus degalus kalbi.
ligonis 2011-04-21 13:28
keliu mokestis. buvau visai apie ji pamirses galvodamas apie elektromobilius. gal isteigs abonentini mokesti, ar kasnors vis tikrins skaitliuka :d
immortallt 2011-04-21 13:55
Lietuvoje nera ir nebus automobiliu masines gamyklos, nes nera tinkamos infrastrukturos, o ja vystyti - neapsimoka. Tik garaziniai gali buti, bet jie turi keliu metu nisa, po to arba isitvirtins kaip labai stiprus arba zlugs.
AirDog 2011-04-21 15:36
Garažiniai automobilių perdarinėtojai gyvuos tik tol kol nebus paleista masinė gamybą pagal H.Fordą.
P.S. Matau, kad tas pačias mintis prieš mane jau kiti išdėstė.
blizzard 2011-04-21 15:40
Manau atsiras entuziastų kurie į senus atomobilius montuos tokias sistemas, panašiai kaip dabar yra restauruojami, montuojami kiti varikliai ir t.t.
T 2011-04-21 16:30
Kelius reikia iš kažko išlaikyti. Jei Lietuvoje laksto vienas, kitas elektromobilis tai kelininkai paprasčiausiai į tai užsimerkia, bet jei jie pradės sudaryti gerą dalį automobilių iš karto bus pagalvota apie kelių mokestį jiems.
Manau benziną pirma pakeis vandenilis, paskui, gal net ne labai greitai ir elektromobiliai. Kol kas labai pamažu vystosi ličio baterijos, o kitų medžiagų baterijos kol kas labai silpnos ir neaišku kada pateisins save.
Gal kas žino, kodėl į elektrą neverčiama vidaus degimo variklių šiluma?
Skeleton 2011-04-21 18:32
Na... kažkada ir Hewlett-Packard buvo "garažinis" dviejų žmonių "projektėlis"
Viljamas Boingas 1916 metais pradėjo tiesa ne nuo garažo bet nuo daržinės
immortallt 2011-04-21 19:03
Taip, bet tais laikais tai buvo kompanijos kurios absoliuciai naujo kazka kure ir turejo vizija, sitie net nemano pereit prie masines gamybos.
O del keliu, tai ives abonentus ir tiek. Tuo labiau elektra varomi bus lengvesni uz benzininius.
O kad pakeis pirma vandenilis - nemanau. Vandenilio kuro kasetes ir variklis tai susidaro dar viena papildoma sistema, tada dedami elektriniai varikliai ir visa kita kaip ir elektriniuose automobiliuose. Tai kam to reikia ? Tuo labiau vandenilio kasetes platinti sunkiau nei elektra.
VDV siluma, itariu ,kad neverciama i elektra, nes tiesiog tai neapsimoka ?
bla0 2011-04-21 21:03
tik kai sulauksime lengvesnių baterijų, bene visi iki šiol pagaminti eAutomobiliai sunkesni už analogišką VDV varomą TP.
M.Mantas 2011-04-21 21:11
Ne naujiena, o kažkoks papilstymas iš tuščio į kiaurą.
"Tik esą reikia būti atidžiam – itin tyliai važiuojančio elektrinio automobilio pėstieji dažnai negirdi."
Kas čia dabar? Visi automobiliai privalo važinėti su įjungtomis artimosiomis šviesomis, o visi pėstieji privalo įsitikint, kad saugu kirsti kelią. Ir kažkam reikia labai padėkot, nes šviesą lengviau pastebėt nei išgirst garsą. Taip pat nereikia suniekint padangų skleidžiamo garso.
Jomajo 2011-04-21 21:25
o diena tu matai ijungtos ar isjungtos lempos? o siaip anokia cia beda, dauguma nauju vdv auto visiskai nesigirdi, o i elektromobilius galima ideti garsa , jei to ageidauja pirkejas. tikiuosi bent elekromobiliams nereikes sviesu naudoti diena, tai stipriai atsilieps nuvaziuotam keliui.
immortallt 2011-04-21 23:10
Jomajo - sukalsi led'us ir nelabai atsilieps tam nuvaziuotam keliui.
O del negirdejimo, as su tevo bmw galiu vaziuoti taip pat tyliai kaip ir su elektromobiliu - isibegeji ir imeti laisva.
blizzard 2011-04-22 12:30
Tiesa, bet yra ir neįgalių žmonių.. aišku čia mažuma.
niekis pradės signalus dažniau naudot, dar ką nors sugalvos..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Su elektromobiliais lietuviai planuoja užkariauti užsienio rinkas