Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mixed 2025-01-19 11:03
nors vienas su galva ant peciu
kestutisz 2025-01-19 22:22
Nesutikčiau tik kad tik "29 iš 100 ", sakyčiau arčiau 99 iš 100. Bo jei matuoklis yra ir fiksuoja didesnius nei "saugus" greitis - vadinasi saugus greitis ir yra didesnis, t.y. jie yra tik kaip priemonė nustatyti ar galima ten važiuot greičiau. Bo jei avarijos etc - tai ir greičio nėra. Ždž jie skirti visiškai atvirkštinei funkcijai nei dabar naudojami.
HardAxe 2025-01-20 10:37
toks pasisakymas yra grynas populizmas.
jeigu radaras renka baudas reiškia jis ten tikrai reikalingas. Yra ne iš oro nukabinti greičiai ir reikalavimai keliam. Jeigu 5% laužančių taisykles laksto greičiau ir avarijų neatsitinka, nereiškia, kad taip bus kai visas srautas greičiau važiuos.
Ne autoautostradoj bus ir traktorių, ir kombainų, ir dviračių, ir motorolerių. Dabar čia visi verkia kaip blogai, geru oru galėčiau spaust ne 90 o 110 ir bus viskas ok. Pakelsi greitį, pradės verkti, o ble ten traktoriai važinėja ant 60, reikia juos drausti, eismo saugumą gadina. ir t.t. ir pan.
Greitis parenkamas ne pagal tai, kokiu greičiu Petras ar Jonas gali važiuoti, bet pagal tai, kad Petrui susidūrus su jonu ar traktorium Petro vaikas mažasis mariukas turėtų gyvą tėvą.
Tai teisingas sprendimas būtų mesti nafik tas kameras, vietoj jų nupirkti keliasdešimt trikojų, kurie daug labiau tinkami eismo kontrolei. O avaringų ruožų prevencijai vietoj momentinių naudoti zoninius radarus.
O kas baksnosit pirštu į vokietiją, pažiūrėkit ir šveicariją. Mieste viršyjus 11km/h bauda 250eur., viršyjus 16km/h šaukimas į teismą.
---
p.s. ar galima važiuoti greičiau? Tam tikruose ruožuose turbūt galima ir reikėtų įrengti išmanius ženklus geram orui. Bet "nuimkit radarus, tai galėsiu saugiai viršyti greitį" nėra argumentas.
Vardas Būtinas 2025-02-05 14:52
Pirmiausia reikia peržiūrėti greičio ženklus ribojančius greiti nuo sovietų laikų. Studentų sukurtų gatvių ir t.t Pas mus buvo gatvė po 2 juostas į abi puses. Renovavo gatvę, salelėje tarp gatvių pastatė tvorą, gatvė priemestyje, be gyvenamu namų. Prieš tbarkyma greitis buvo 70km/h, po remonto 50km/h. Avarijų ten nebūna, kas kuria tokius projektus su pasipinigiavimo vietomis? Sankryžas sumažino kad trumpas autobusas lipa ant bordiūrų ir ženklai kliudo veidrodėlius. Imkitės smegenų pagaliau su savo ligotais apribojimais.
immortallt 2025-02-05 17:26
Greičio radarai nešauna, jei viršiji greitį mažiau nei 20 km/h.
Visi aiškinantys apie tai, kaip siekia pasipinigauti, yra tie kelių gaidžiai, kuriems saugumas nė motais, kurie įsivaizduoja, kad kelyje yra vieni patys, ir kad kelias yra skirtas pramogoms.
Taip, yra atskirų vietų, kur greičio apribojimas yra per mažas, kitur gali tik taip atrodyti. Va, mano gyvenvietėje/rajone, leistinas greitis 20-40, per 3 metus du lavonai. Viena iš priežasčų, kad kelias yra platus, tiesus ir dar lygus, tai net fūros pralekia ant 80, lengvųjų yra kas pralekia ir autostrados greičiais. Praėjusią vasarą vienas davės ratais po gyvenvietę, iš posūkių, iš šalutinio kelio skersai išlėkdamas 60+, kai posūkiai 90 laipsnių ir matomumas prastas - nesustojus niekaip nematysi, ar iš šono nėra mašinos ar dviratininko.
Tai vat tokie ir rėkia, kad radarai yra pasipinigavimas. Nelaikau savęs labai ramiu ir pavyzdingu vairuotoju, dažnai važiuoju virš oficialaus leistino greičio, bet neviršiju daugiau nei 20. Bet taip pat važiuoju ir pro radarus ar pareigūnus. Esant prastoms sąlygoms ar nežinomoms vietoms, greitį laikai mažesnį nei leistiną ir esu tik už dar didesnę ir griežtesnę eismo kontrolę. Pvz. senai metas pradėti rimtai žiūrėti į laikymąsi dešinės kelio pusės.
Elementariai, net šviesoforu naudotis masės nebemoka, nesupranta kas yra šalutinis kelias, ar kad autostradoje iš įsibėgėjimo juostos išlįsti prieš nosį vos velkantis neturėtų net kilti minties.
Pirmiausia tuos, kurie nemoka baudų reikėtų pradėti griežtai kontroliuoti. Jei atėmė teises, bet pagavo vairuojant be jų, teises atimi dešimčiai metų, ir renkiesi, ant kojos apyrankė, ar į kamerą. Ir pareigūnai matytų tokių apykojų judėjimą eisma ir reguliariai stabdytų. Pagavus su apyranke vairuojant vis tiek, kalėjimas visai trukmei, kiek teisės buvo atimtos. Kokiem 5-10 čiai metų.
Jei didelių pažeidimų, kaip 50+ viršijimas, važinėjimas per ištisines ar girtam nedarei, bet vis tiek daug smulkių pažeidimų, kurių nesumoki, prisirenki - atimi teises ir pasirenki pats, apsimoki apyrankę, ar tiesiai į kalėjimą. Iškart apyrankė - nes demonstruoji, kad bausmės nevykdysi.
Ir socialinėje erdvėje visus kelių gaidžius gaudyti reikia kaip reikalas, o teorijos egzaminą panašu padaryti privalomą kas 5-is metus. Stipriai pagerėtų saugumas keliuose, atsikračius gaidžių, dingus nebaudžiamumo jausmui daliai, ir priminus ką rašo KET, o ne ką susigalvojo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nematau poreikio pasipinigavimui.“ Lietuva atsisakys greičio matuoklių