„100€ daugiau už baką. 5 kartus.“ Kas darosi Lietuvos degalinėse

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-01-28 17:57
Kai politikai pradės asmeniškai nešti atsakomybę už priimtus blogus sprendimus, tada tokių dalykų ir nebeliks (ir tik už gerus sprendimus galima permijas dalintis). Kokiu asilu reikia būti, kad to nenumatyti, verslas visada optimizuoja viską iki smulkmenų jei tai galutinėj sumoj didina pelną bent 0,1%. Nu OK priėmė nesamonę gavo pamoką efektas neigiamas, taisyti padėtį gal jau laikas?
AurLab 2025-01-28 23:26
O tai ko jie tikėjosi? Ir prie ko čia kaimyninės šalys? Ten gal biški protingesnių yra ir supranta, kad keliant zyzelio kainą kyla viskas į dangų. Bet čia kaip visada persėsim gi į EV, autobusus .
immortallt 2025-01-29 09:22
Dyzelis Švedijoje rašo 1,59€/l. Lietuvoje, net Circle K 1,57€/l (brangiausia vieta), o kur dar nuolaida ~10ct/l. Lenkijoje rašo dyzelino kaina 1,56€/l, Latvijoje 1,62€. Tai kol kas ant vidurkių nesimato to dramatiško skirtumo. Jokioje šalyje Europoje nematęs, kad taikytų tokio masto nuolaidas kurui, kaip Lietuvoje, net fiziniams asmenims. Kad efektas bus neigiamas visiems aišku. Klausimas to efekto mastas ir priežastys. Kyla viskas į dangų... Kuro kainą pakeli 5% kyla viskas į dangų, nors sąnaudose sudaro kelis procentus, keli MMA 20%, tai kainos nekyla Tad pakeli 75% per 3 metus ir aiškini, kad elektros energijos tiekimo liberalizavimas kaltas. O šiaip fūroms senai apmokestinti normaliai kelius. Būtent fūros labiausiai išmala magistralinius kelius, ir labiausiai juos užkemša.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-29 11:29
Kur cia lietuvoj uzkemsa fyros kelius labiausiai? Autostrada vazineju kas du mrnesius, yra tu furu, bet kad uzkrmsa nebent kokia avarija arba kai vaziuija sakia viens kito bet cia tragedijos nematau. Vilnius kaunas autostrados irgi retas atvejis kad fura trukdytu, kartais tenka pavaziuot is paskos letai kol randi proga nu bet irgi ne tragedija
immortallt 2025-01-29 11:46
O kur sakiau, kad tragedija? Pralaidumas sumažėja, pats tą įvardinai, nes jų greitis mažesnis. Nesant fūrų, eismas vyktų greičiau.
vardasas 2025-01-29 12:56
Tik apmokestink furas ir busi dar vienas seimo saunuolis kuris iskele kainas i dangu, eksporto baveik nera tik importas ir salyje gamyba apgailetinai maza tad viskas keliauja is uzsienio, spek kas nutiks kai apmokestinsi?
immortallt 2025-01-29 13:05
Ai, tai fūros tik eksportas ir importas? Tikrai ne tranzitas? Tai ir degalų apmokestinimas mažai įtakos turės. Ir jei negali susimokėti už savo infrastruktūrą, bet reikia subsidijuoti, kad tokia išliktų, tai kam tokia gamyba? Šalyje gamyba apgailėtinai maža Skambi kaip vata. Gal susipažink su šalies gamyba ir kaip jinai keitėsi per pastaruosius 30 metų. Dar vertėtų pasižiūrėti, iš ko susideda šalies pajamos, ir ne tik Lietuvos, bet turtingiausių šalių pajamos.
vardasas 2025-01-29 13:39
Tai gal ir pradek kalbeti apie tranzita o ne tiesiog furu apmokestinima, daugelis net nemato kad net mokesciai lietuvoje jau apmokestinti, o tu savo tipo dar apmokestinti, bet ka cia su tavimi bekalbeti jei tau vata skamba tai kogero ir garsus matai.
vardasas 2025-01-29 13:39
Tai gal ir pradek kalbeti apie tranzita o ne tiesiog furu apmokestinima, daugelis net nemato kad net mokesciai lietuvoje jau apmokestinti, o tu savo tipo dar apmokestinti, bet ka cia su tavimi bekalbeti jei tau vata skamba tai kogero ir garsus matai.
immortallt 2025-01-29 14:50
O kaip tu išskirsi, kas yra tranzitas, o kas ne? Niekaip. Ar kelius tranzitas ir ne tranzitas dėvi skirtingai? Ne. Apmokestini visus. Ir taip, apmokestinta yra. Tik tų surenkamų sumų neužtenka kelių išvažinėjimams tvarkyti, t.y. nepakankami mokesčiai. Ir apmokestinimą sutvarkyti sakau, ne kad ant viršaus naują uždėti, o pertvarkyti esamą, kai ne metinę vinjetę pagal kategoriją nusiperki, o pagal pravažiuojamus šalyje kilometrus skaičiuoji, kad būtų susieta su realiu kelių naudojimu. Ir ne, akcizas tam netinka. Dabar dar šlanga apsimetinėsi, kad nežinai ką reiškia "vata"? Čia prie to paties, kad gamyba Lietuvoje "apgailėtina"? Tokie apgailėtini, kad ES vidurkį prisivijome, ir ne vieną šalį, kuri anksčiau buvo svajonė, jau aplenkėme, pagal gyvenimo kokybę. O su keliais susideda viskas į vieną faktą, atmetus šalis, kurios yra autonomijoje (salos visokios su gyventojų ir po 2k), Lietuva yra antra pasaulyje pagal asfaltuotų kelių ilgį tūkstančiui gyventojų. ANTRA PASAULYJE. Negana to, dar ir šalčio ciklų turime itin daug, kas kelius veikia labai neigiamai. O tai kartu sukuria begalę problemų, įskaitant kelių išlaikymą.
tai_tu_nesinervuok 2025-01-29 19:05
o kaip tuos kilometrus suziuresi? bus tada tie kurie nusuka, moka maziau, o tie kurie saziningai - nekonkurencingi. Siaip tai jei butu imanoma susekt kilometrus, tai kaip ir sazininga butu pagal pravaziuojamus.
Kyborg 2025-01-29 20:40
Apie tachografus nieko nesi girdėjęs? Viskas jau seniausiai yra fiksuojama.
immortallt 2025-01-30 08:27
Be tachografų, elementariai kameras galima sustatyti. Jau dabar yra eismo stebėjimo kameros, kurios stebi eismų srautus (jokių baudų nerašo, tik skaičiuoja pravažiuojantį eismą), ir tų stotelių yra bent jau šimtais. Senokai duomenų jų nereikėjo, manau išsiplėtė nuo to laiko.