Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
unytas 2011-05-20 12:57
o kur seniu nepirkti kai reiketu visus metus nieko nevalgiti ir nepirkti gal ir 2-3metu reiketu.o taupiti 10metu an autmobilio neapsimoka
andriulis 2011-05-20 13:09
Bla bla bla, siaip pirmas dalykas, kad pirkti nauja automobili reikia tureti nemazas pajamas. Plius jei jaunas zmogus, tai pries tai masto apie busta, o tik tada apie masina. Antras dalykas, lietuviai vis del to ziurint i dauguma gudresni nei vakarieciai. Masina nusiperki salone ir tik ja priregistraves, masinos verte krenta apie 15proc. Tai jau geriau geros bukles, kazkur 30proc pigesne masina, bet ne is salono. Dabar pasipils komentarai, kad perki kate maise ir t.t. Bet laikui begant atsiras saugikliai, zmones ipras pirkti masinas turguje su sutartimi. Ir trecias dalykas, kaip gali Lietuvoje masinu dar zymiai padaugeti, kai is Lietuvos per metus isvaziuoja apie 40tuks. zmoniu? Pensininkai po kelias masinas isigys?
kestutisz 2011-05-20 13:43
Labai jau tendencingas straipsnis, į vienus vartus. "vidutinis naujas automobilis į biudžetą įneša 12 tūkst. Lt – per PVM, pardavėjų sumokamus mokesčius, mokesčius “Sodrai”. Tuo tarpu sena transporto priemonė į biudžetą įneša 600 Lt – 20 kartų mažiau." - iš ko gi tie mokesčiai paimami, gal ne iš to paties piliečio? Gerai, jei įmonė, "optimizuodama mokesčius" gali tuos mokesčius padengti kitais (burtai su pvm, "investicijos į ilgalaikį turtą" ir t.t. ir pan) ir į minusą kristi mažiau nei tiesiog paprastas keistuolis perkantis už savo pinigus.
jawnelis 2011-05-20 14:05
pritariu kolegai, straipsnis labai tendencingas. Siaip labai idomiai cia jie skaiciuoja ir vel bando siek tiek monopolizuoti rinka, sutelkiant visa autmobiliu sektoriu ir nauju automobiliu pardavejus (kazkas uzsiimineja lobizmu).
Nusipirkus sena autmobili ekonomikos ciklas tuo neuzsibaigia. Gi vartotojas vaziuoja i ivairiausius smulkius servisus ir remontuoja transporto priemone. Tokiu budu yra kuriama daugiau darbo vietu, perkama daugiau verslo liudijimu ir t.t. sita apskaiciuoti nera taip paprasta, bet dziugu, kad pinigai nenusesta vienose arba keliose rankose, bet issidalina per visa lietuva. cia vadinama smulkiuoju verslu prekybos centrai maisto produktu smulkuji, ir net tik, versla sugriove, tai dabad matomai uzsimane auto versla sutvarkyti kaip priklauso
siaip, kad ir kaip beskaiciuotum, kad ir kaip bevartytum, niekada neapsimokes pirkti naujo automobilio, nebent del patikimumo ir grantijos, bet dabar jau ir draudimo rusys yra tam tikros, kurios issprendzia sitas problemas.
Nauja autmobili gali pirkti tada, kai neskaiciuoji pinigu
Wolfy 2011-05-20 18:14
Tai be abejo pirksime devetus automobilius,gal truputi naujesnius,nei dabar perkame.Juk is kur paimti pinigu tam apynaujui auto,kai uzdirbti standartini Lietuviska atlyginima?Tai taip ir gaunasi,kad vazinejame,kolkas su senomis auto.
namaste 2011-05-20 18:48
Kitas dalykas kuo toliau tuo automobiliai daros nepatikimesni, pries 20 metu pagamintas vokiskas automobilis vazineja gatvemis ir dabar ir vazines dar tiek pat, o nauji vargu ar bent 10 metu atlaikys. Juk dabar viesa paslaptis, kad automobiliai gaminami mazdaug 5 metams. O poto pirk kita. Taip pat eiliniam zmogeliui kad ir isigijus ta nauja automobili, remontuoti pinigu jau gali nebeuztekti. Naujuose modeliuose prikista daugybe elektronikos, visokiu protingu siurbliu ir elektroniniu purkstuku kuriu remontas kainuoja baisiai daug.
sigun 2011-05-20 19:28
Parašysiu kitokią prognozę - automobilių gatvėse nedaugės. Priežastys:
1. Emigracija
2. Kamščiai gatvėse (jos ne guminės, ir jei priemiesčiuose dar galima sunaikinti žalių plotų ir šaligatvių, kad praplatinti gatves, tai senamiesčiuose tektų griauti namus)
3. Kamščiai kiemuose. Jei prieš 10 m. mano kieme vietos buvo pakankamai, tai dabar kiek pažiūriu ne tik daugiabučiuose sunku rasti vietą, bet net senesniuose privačių namų rajonuose nemažai automobilių jau stovi gatvėje. Nelabai matau kur galėtų tilpti dar daugiau.
4. Sveikata. Kuo toliau tuo daugiau žmonių pradeda rūpintis fizine forma, o sumažėjus algoms dalis iš mano bendradarbiu jau renkasi nebe sporto salę, o ėjimą į darbą pėstiems arba važiavimą dviračiu. Visus metus. Lietuvos miestai yra palyginti maži ir koncentruoti tad tai nėra kažkas ypatingo.
5. Europos sąjunga rengia iniciatyvines programas kaip sumažinti automobilių skaičių bent jau miestų centruose. Įvedami mokesčiai už automobilių statymą, įvažiavimo į miesto dalį mokestis, greičio apribojimas iki absurdiško (pvz. Suomijoje miestelis panašiai Panevėžio dydžio: miegamuosiuose rajonuose 50 km/h, centre 30km/h) ar kai kuriais atvejais išvis uždraudžiama automobilių eismas miesto centre.
6. Didėjanti degalų kaina (buvo atliktas tyrimas, Vilniuje automobilių sumažėtų dvigubai, jei litras degalų kainuotų 17Lt/l).
7. Įvedamas ar bent jau planuojamas įvesti automobilio mokestis.
Statistika straipsnyje pateikiama labai jau paprasta - 2000m ir 2010m. Įdomu ar įdėjus ir 2001-2009m statistiką nepasirodytų, jog augimo dinamika neigiama, t.y. su kiekvienais metais prieaugis vis mažėja?
Wolfy 2011-05-20 19:48
Viena is pagrindiniu priezasciu,kodel artimoje ateityje automobiliu skaicius tikrai nemazes yra ta,kad su savo automobiliu vaziuoti yra pigiau,nei su viesuoju transportu.Be to, be pigumo yra zymiai patogiau nuvaziuoti i reikiama vieta,plius vairuoti yra malonumas daugeliui zmoniu.
Strong_Bad 2011-05-20 20:51
Del viesojo transporto: vis maziau zmoniu vazinejasi, o vazinet pagal grafika tenka kad ir su tusciu, tai norint nebakrtuot tenka tuscius reisus kompensuot uzkeliant bilietu kainas, zinoma nevisur, kitur buna sausakimsi, bet yra ir kone tusciu. Kas link "pigiau su savo automobiliu", tai drysciau nesutikti, nes visad imama tik degalu sanaudos, o servisaas ir pats automobilis i kaina neiskaiciuojamas.
Dar, kiekvienas naujai iskeptas "vairuotojas-pacanas" nori turet savo auto, ar tai tevai neturi ar neduoda, o pinigu dar neturi, tai ir perka grabelius uz 2-3 tukstancius ir maziau. Dar, algos apsurdiskai mazos (imkim vidutine), kad pirkt naujus automobilius ir zmones taupus tokiems dalykams.
Nieko, lauksim indisku automobiliu po 5000lt, tik kad neveza dar
batistis 2011-05-20 21:01
kaip tai pigiau, benzino kainos tarkime 4.7Lt/l, bilieto kaina 2Lt (vilniuje) tai būtų 0.42l, su tiek gali nuvažiuoti imant vidutinę auto, kuri valgo 8l/100km ~ 5km. Atstumas nepasakyčiau kad didelis Vilniuje, kuriame autobusų maršrutai apie 10km. O kur dar automobilio amortizacija? tik tiek kad patogiau, bet tikrai pigiau nebus!! ir pritariu nuomonei, jog tokia tendencija automobilių kilimo nebus su tokiomis kuro kainomis, ir pasaulinė naftos kaina dar nepasiekė net ankstesnės savo kainos... dauguma LT gyventojų uždirba ~1000LT ir trečdalį padėti ant kuro ryšis?
TLas 2011-05-20 21:21
Varo propoganda kad daugiau per pvm'a butu surinkta is nauju, taciau parduodant senus automobilius yra sukuriama daugiau darbo vietu. Pinigai is niekur neatsiranda ir niekur nedingsta, tai gi mazdaug 11400Lt (12000Lt-600Lt) reiskias nuseda perpardavinetojam. Kitaip sakant atitenka tiesiai zmogui, o ne valstybiai per mokescius, kuriuos ji veliau labai abejotinai skaidriai paskirstys.
Mano manymu tikrai yra geriau leisti zmonem uzsidirbti.
Kitas dalykas pirkdami naujus automobilius, palaikome masinu pramone. Bet lietuvoje nei viena marke nera gaminama, tad tiesiogiai kaip lietuviam mum geriau leisti zmonem kalti pinigus is senu automobiliu varymo ir perpardavimo, negu krauti (salyginai cia, nes LT rinka maza) pinigus tom salim kurios gamina automobilius.
Visiskai nematau kazkokio rimto argumento kodel reikia pereiti butinai prie nauju masinu. ekologija? saugumas? nu is dalies teisinga... taciau kas is to jei lietuviai pasiims 5-10 metu lizingus naujiem automobiliam, tos bapkes nueis i visokias, vokietijas, prancuzijas, lenkijas ir t.t. O mes toliau zopoj sedesim, nei ekonomikos nepakele, nei geriau gyvendami...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuviai ir po dešimtmečio pirks senus automobilius