Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ERo-T 2011-05-28 13:30
Grazus automobilis
immortallt 2011-05-28 13:58
Litis yra vienintelis budas kaupti elektra ? - Ne.
Litis galima ir perdirbti, tuo labiau, kad jo kainos stipriai kyla, tai parduot vis didesne motyvacija.
Vandeniliui gaminti reikalingos naujos gamyklos. Kadangi jos greiciausiai butu varomos elektra - reikia ir elektriniu, nuo to kencia efektyvumas, nes atsiranda dar tarpine busena. O gabenimui reiktu logistikos, kuri nera pigi + gadinami keliai, kamsciai ir t.t.
VDV ilgiau tarnauja, bet su kokiu efektyvumu ?
blizzard 2011-05-28 22:37
Jo litis neturėtų būti vienintelis elementas kurio pagalba galima kaupt elektrą. Jau logiškai mastant jeigu atsargos tik tokios mažos kaip tu sakai, tai neužsiimtų su juo išvis, na jeigu tik jis vienintelis būtų.. Tas pats kaip dabar iš kokio aukso ir tik iš aukso pradėtų gamint kokias lemputes.. per mažos atsargos
beje o kokios yra alternatyvos ličiui?
Kažkokiam video mačiau kaip vandeniliu varomą mašiną pildė vandeniliu ir komentavo, kaina 5 doleriai už kilogramą vandenilio, o pagaminti kilogramą kainuoja kažkur 50 dolerių. Nepaaiškino kodėl 10x pigiau kainuoja, bet čia turbūt bandoma populiarinti taip arba koks nors finansavimas yra.
Vienu žodžiu dar labai brangus reikalas..
O elektrinis variklis mažiau tarnauja nei VDV? ir man atrodo kad elektrinis variklis turėtų būti pigesnis..
beje kad anglų mokat tesla motors svetainėje galima šiek tiek apie technologiją paskaityt
http://www.teslamotors.com/roadster/technology
http://www.teslamotors.com/roadster/specs čia specifikacijos
visgi naudoja ličio baterijas.
dar įdmus dalykas
čia turbūt viena iš rimtesnių problemų, nors manau tiek pravažiavus jau atsipirktų ta baterija..
Buvau kažkur dyno kreives radęs, jų tinklapyje, dabar nerandu. Gana įspūdingos, nes pilnas galingumas nm išgaunamas beveik pirmu variklio sūkiu.
technologas 2011-05-28 23:17
Elektros variklis ilgai tarnauja Nors Roadster gal ir nemažai nuvažiuoja, bet
immortallt 2011-05-28 23:29
Is dalies vandenilis gali buti naudojamas kaip elektros kaupejas, kai per gardele paleidziamas, o ne deginamas VDV principu. Taciau vandenili kol kas labai sudetinga gaminti.
Taigi kalbama, kad grafenas gali buti potencialiai naudojamas akumuose ir talpinti iki 10x daugiau energijos nei licio jonu akumuliatoriai. O del temperaturu, tai viskas su laiku issispres, gi VDV irgi pradzioje turejo daug daug problemu, dabar irgi turi problemu, kai pvz. ziema akumai nusesta ? Dyzelis uzsala, jei neuzsipylei su zieminiais priedais ir pan. Tiesiog reikia laiko istobulinti technologijai. Be to, sakyti, kad brangi tesla roadster masina, tai ziurint su kuo lygini... Tesla roadster yra sportinis zveris, o ne golf'as, tai atitinkamai ir lyginti su tokiom masinom reikia.
Beje del galios, tai taip, elektromobiliai galingiausi tik pradedant vaziuoti ir ju pranasumas yra startas vien del to, kad pasiekiamos dideles apsukos ir dar neturi pavaru.
Xdmin 2011-05-29 00:04
Ne del apsuku, o del maksimalaus sukimo momento nuo pat sukiu pradzios. Ir kai kuriuose elektromobiliuose deda pavaras, 2 pavara skirta vaziuoti jei neklistu virs 120 ar 150km/h (cia sportiskesnese versijose, nes dauguma apriboti iki tokio greicio). buvo ideju ir deti 5-6 pavaras kaip siuolaikiniuose automobiliuose, atseit tai sutaupytu kelis % energijos, kiek tiesos nezinau
technologas 2011-05-29 13:07
Iš kur tokie duomenys apie grafeną? Iš jo padarė greičiau pakraunamų automobilių elektrodus. Dar galima superkondensatorius gaminti, bet jie neprilysta akumuliatoriams pagal energijos tankį.
blizzard 2011-05-29 17:09
Na jo nekaip skamba bet manau ateityje sugalvos ką nors o ir vis tiek jeigu jau gyveni ten kur šalta, tai dažnai turi kažkokį garažą ar garažą namuose, tai tokių problemų gal ir nekiltų labai
na reikia manyt ateityje pagerės situacija..
svarbiausia kuo galima pakeist litį
immortallt 2011-05-29 18:46
Del grafeno turejau omeny, tik kad gali buti naudojamas akumuliatoriams kurti ir kad prototipo dar nera.
Apsukos, sukimo momentas - panasiai
Na pavaros kiek skaiciau, tai labai neisvystytas reikalas elektromobiliams, efektyvumo, kad prideda irgi neradau vieningos nuomones.
O del vandenilio kaseciu, tai 101% sutinku
blizzard 2011-05-30 12:48
Va ką radau apie grafeną ir superkondensatorius, taigi turim alternatyvą
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/f ... 83&l=2&p=1
Indigo89 2011-05-30 20:36
""... Superkondensatoriai pagaminti iš tokios medžiagos pasižymi energijos saugojimo talpa (energijos tankiu) artimu energijos tankiui švino rūgštinėse baterijose, ..."
Neatrodo pernelyg gerai. Cia geriausias dalykas tas, kad greit atiduodama energija is svino baterijos dydzio elemento. Energijos tankis mazesnis uz licio bateriju.
Pagal mane vandenilis yra geresne energijos saugojimo forma. Nors ir dalis elektros energijos butu prarandama verciant medziagas i vandenili, bet uztai vandenilio uztektu bent jau tiek kiek dabartiniams automobiliams uztenka iprastinio kuro. Ir cia dar klausimas ar verta ta vandenili verst i elektra ir varyti automobili elektra, ar geriau ji naudoti panasiau kaip dabartini kura.
Xdmin 2011-05-30 21:28
Kaip man aiskino destytojas, tai norint naudoti vandenili, reiktu ji atsaldyti, kad uzimtu mazesni turi, arba labai stipriai suslegti, bet kuriuo atveju tokia iranga kainuotu brangiai. Jei vandenilis saldomas, tai pries deginant ji reiktu dar ir pasildyti. Vandenilis degdamas/sprogdams isskiria daugiau silumos, todel ir metalai turetu buti kiti, cia vel kaina kyla. O ir pati vandenili pagamint kainuoja. Lygtais kazkada buvo straipsnis kad magnis gali buti kaip alternatyva, bet dometis daugiau neteko tuom.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Eksperimentinis elektromobilis vienu pakrovimu įveikė 333 kilometrus