Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2025-03-10 12:11
Downgreidas kurio visis taip ilgai laukė Čia aiškus pavyzdys, kad nereikia "tobulinti" tobulų dalykų. Bendrai tai variklių patikimumą sumažino kelis kartus, saugumą sukompromitavo, kainas pakėlė ir visa tai pavadino inovacijom. OMFG
Kaip gamintojam nedaėjo į galvą iš karto, kad daro genocidą prieš žmoniją (tiesiogine to žodžio prasme žudo žmones su tokiom technologijom) vairuotojas turi vairuoti ir žiūrėti į kelią, o ne žaisti su planšete akis nusukes nuo kelio. Aš ES vietoj nebūčiau homologaves nei vieno tokio automobilio kuris neturi fizinių mygtukų pagrindinėm funkcijom. Valdymas balsu jei veikia sklandžiai nebent gali būti išimtis, o daugiau nedaleisčiau jokių kompromisų kurie mažina saugumą kelyje jei tai priklausytu nuo manes.
immortallt 2025-03-10 12:37
Klimato kontrolė jei automobilyje yra, tai keiti 2-4 kartus metuose. Tikrai užtenka planšetėje. Jei mechaninis - na taip, fizinių jungiklių reikia. Vienintelis ko gali reikėti iš klimato, tai priekinio lango nupūtimas, pradedant važiuoti ar pan.
Avarinis - suprantama, kad turi būti pasiekiamas greitai.
Garsas ir pan. ant vairo būdavo visada.
O ko dar iš mygtukų reikia, ko nebūna ant vairo?
Ir "niekada niekada nepasikartos" žurnaliūgų išmislas? Ateis savavaldžiai, ne tik neliks mygtukų, bet ir vairo bei pedalų, tik emergency stop koks mygtukas ir susisiekti su helpdesk.
bahuriux 2025-03-10 15:38
Dar radija/grotuvas turi būti su mygtukais ir bardačiokas turi būti atidaromas fiziškai o ne per 5 meniu punktus grybaujant. Kaip pats rašei ventiliatoriaus padėtys ir kryptys, bei temperatūra.
immortallt 2025-03-10 20:25
Jei klimato kontrolė, kam ventiliatoriaus ką nors valdyti? Uždėjau pavasarį 22 laipsnius, rudenį uždėjai 20. Šildomos sėdynės/vairas pamiršau va ką junginėji.
Media valdyti - viskas ko reikia užtenka ant vairo.
Nu bardačiokas tai taip, net nebūčiau pagalvojęs.
Den9 2025-03-10 22:21
Klimato kontrolę 2 kartus per metus keiti? Gal važiuoji du kartus per metus?
Žiemą ryte keičiu važiuojant į darbą (atstatau atgal po 5km) ir vakare po darbo pakartoju.
Nežinau gal pas Jus mašina nedrėgsta? Ryte visada jungiu kondiškę, šildymą ir max pūtimą. Tokiu būdu greit atšildo mašiną ir per kondiškę išdžiovina orą. Taip darant niekad nešala langai iš vidaus.
Kitas reikalas kai ateis savavaldžiai tada galėsi pasakot ko nereikia. Po 30 metų mašinos pačios vairuos, o vairą šalinam ryt? Tobulas musko fašisto planas išspaust vašką iš š.
Telefono valdymas ant vairo privalo būt.
Pažiūrėk į tešlainį susukai vairą ir nebežinai kurį mygtuką spaust, kad posūkį parodyti. Negana to nėra langų valytuvo rankenėlės, ko pasekoje tešlos vairuotojai važiuoja ir keikia braukydami ekraną, kad stiklą nuvalyti. Nu čia išsityčiojimas...
bahuriux 2025-03-10 22:27
Viena mašiną turėjau su klimato kontrole, ką aš žinau kartais reikia max greit nupūsti rasą nuo stiklų kurie aprasoja pajudėjus po minutės. Netgi reikia jungti kondyškę esant šaltam orui trumpam ir duoti gazo ventiliatoriui ir nustatyti max į priekinį stiklą, ta klima nieko tokio nedaro, kad nupūstu stiklus tik palaiko užduotą temperatūrą. Dar reikia įjungti veidrodėlių ir galinio stiklo šildymą, arba jį išjungti. Dabar įsivaizduok vėluoji į darbą ryte ir eini per meniu punktus stovėdamas, arba dar blogiau važiuodamas, kol nuputi stiklus.
Ko aš laukiu iš gamintojų tai visų stiklų nutirpinimo funkcijos, ne su tinkleliu, kaip ant galinio stiklo, o pvz su kokia varžą turinčia skaidria plėvele iš vidaus, arba su kokiu mikroniniu tinkleliu ant stiklo, aišku turi netrukdyti matomumui. Ir tą padaryti be jokio meniu ir tapšnoklių.
assa 2025-03-11 08:48
tai senai jau yra šildomų priekinių stiklų - toks mini tinkliukas, kurio iš toliau nlb matosi. Man ta vienas geriausių mano auto privalumų žiemą - kol nusivalai šoninius stiklus, priekinis būna arba nutirpęs, arba atšokęs storesnis ledas, kurį tiesiog nustumi šalin
bahuriux 2025-03-11 11:06
Noriu šito kaip standartinės įrangos ir būtu gerai ant visų stiklų.
assa 2025-03-11 12:31
jo, aš jau Sostenoje klausiau, kada pradėsit ant šoninių langų šildymą daryti, tai pasijuokėm visi
immortallt 2025-03-11 16:16
Kondiškė įjungta visus metus.
Jei rasoja langai - arba filtrą salono keisti reikia, arba sniego su batais į mašiną nenešti.
Nupūtimui priekinio stiklo dažniausiai būna atskiras mygtukas, kažkuriuose modeliuose pamenu buvo ir automatinis nupūtimas, t.y. pats pamatydavo, kad aprasojęs, ir nupūsdavo.
Ai teisingai, dyzelistai čia, 5 km važiuoti reikia, kad variklis sušiltų Jei nėra žemiau -10 jau po 500m pradeda pošiltį orą pūsti, dar po 500m jau šiltas. Kadangi sekantis EV, tai iš vis šitos problemos nėra.
Šildomas stiklas fainai, bet dabar kai automobilį statau stoginėje jau berods 4-tą žiemą, tai tik nebent galinis stiklas buvo apšalęs. Keista, stoginė visiškai atvira, bet langai nebeapšala. Tai funkcija gera, bet net nebūčiau įjungęs pastaruosius 4 metus.
Tai kai klimato kontrolės nėra, tai ir sukioji ranknelėles. Kai yra klimato kontrolė, tą daro pati mašina.
Den9 2025-03-11 17:01
Leafas pas mane viskas ką darau mašinai tai tik filtrą ir keičiu taip, kad benzingalvi prašom patylėt. Langai rasoja ir drėgsta jeigu mašinos nedžiovini.
Nereikia jums jokių šildomų langų, EV viskas supaprastinta per appsa paleidi 15 min prieš eidamas važiuoti, ateini viskas atitirpę sėdi ir važiuoji. Jei žinai, kad važiuosi į darbą 7.30 užstatai mašinos pašildymą, kad įsijungtų 7:15 ir visi langai būna atšildyti. Baigi darba 17:00 užstatai 16:45 ir viskas ko reikia. Bent jau leafe tai dvi pozicijos yra pašildymui.
assa 2025-03-11 19:30
Nžn, gal jūs su auto tik į/iš darbo važiuojat, bet aš ir kitų kelionių turiu, kurių nesusiplanuosi iš anksto. Tai jeigu gad ir mieste auto ilgiau pastovi žiemą, žiūrėk langas jau patrauktas, taip sakant, tas langų pakaitinimas imho vis tiek geras dalykas.
Dar variantas, kaip kiti mačiau daro- ant apledėjusio stiklo varai langų skystį, ir per tuos ledus su valytuvais valai
tai_tu_nesinervuok 2025-03-11 19:37
tai vairuotojas ir gali ziuret i kelia. Kad yra plancete, nebutina jam naudotis ta plansete. Radija jei nori pasireguliuot - salia sedintis reguliuoja arba isvis sustoja ir reguliuojasi. Jei pasidesi iprasta plansete i masina, tai irgi neziuresi i kelia nes ten gali ziuret youtube?
tai_tu_nesinervuok 2025-03-11 19:43
klimato kontrole jei yra, keiciu ne po karta vaziuodamas.
Siaip as jau net nebandes o vos tik isgirdes kad zada daryt plansetemis tokius dalykus valdomus, tai iskart jau galvojau kad nesamone. Gal but ir sakiau jei su kazkuo kalbejom. Bet ne. Reik daryt masiskai, net neissibandzius ar tai tikrai gerai. Eilini kart as protingesnis buvau nei kiti.
tai_tu_nesinervuok 2025-03-11 19:52
kada benzo vartos bent tiek pat kiek dyzelio tada ir atsisakysim dyzelio. Drauge nusipirko audi Q3 atrodo gal kokiu 5 metu senumo. Sako o cia 4-5 l /100 kai katik nusipirkus. Veliau - realiai sako ne velnio. Vaziavom su mano dyzeliu 2009 metu didesne masina uz jos ta q3, 5 zmones lengvi. Suvalge vidurkis 5.6 litro / 100, nuvaziavom 600 km.
Pirkciau benza del garso grazesnio , bet nu nesugundo moket papildomai uz garsa.
tai_tu_nesinervuok 2025-03-11 19:54
gerai - o kodel negali idet papildomo akumo kuris butu skirtas langams atitirpint i dyzelinius, benzininius?
immortallt 2025-03-12 10:17
Jei jau VDV perki, perki hibridą, ir vartoja mažiau nei dyzelino, jei daugiausia važinėji mieste ar priemiesčiuose.
Kuro sutaupymus dyzelino vs benzino, įtraukei įsigijimo kainos skirtumą ir remonto kaštus? Įskaitant DPF ir katalizatorių? Jei per metus mini po bent 30-40k km (daugiausia magistralėse), tada gal it atsiperka. Kitu atveju tie sutaupymai tik ant popieriaus.
tai_tu_nesinervuok 2025-03-12 12:05
nezinau as tu benzino remonto kastu, tai nepalyginau. Tai DPF isprogramuoji ir tokie ir kastai del katalizatoriaus isvis nezinau, neteko problemu su juo turet.
O su hybridu - irgi ar nereiks dideliu atstumu nuvaziuot, kad atsipirktu, nes kainos tai ju didesnes.
immortallt 2025-03-12 12:24
Hibridų kainos mažesnės nei dyzelių.
Išprogramuoti=išpjauti=netvarkingas automobilis. Tokį pagavus, automobilį į presą metant, baigtųsi tokie bairiai.
Va kaip niekam neįdomūs EV - vasarį 50% parduota daugiau EV nei prieš metus:
https://www.greencarcongress.com/2025/0 ... 2-rho.html
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vairuotojai šokinės iš laimės. VW grąžina daugelio mėgstamą dalyką. „Tai buvo klaida, kuri daugiau „niekada, niekada“ nepasikartos“