Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Absoliutas 2025-03-21 15:06
Stai dar viena pinigu skalbykla kurioje ES plove pinigus. Kur tik dursi su pirstu i ES “projektus” ten dazniausiai bus niekam nereikalinga pinigu skalbykla, o tose skalbyklose sukasi milijardai.
immortallt 2025-03-21 15:42
Tai bėda kame? Blogai suplanuotas automobilių darbas? Nepakankamos galios krovimo stotelės? Kažkas piktybiškai nejungia krautis? Primena blogą šokėją tokie skundai.
mindaugas.vaitiekūnas 2025-03-21 20:16
Ane? Įdomu kokiuose "reikalinguose projektuose" tu savo egzisteciją "plauni"?
kestutisz 2025-03-21 21:36
Jei su suvokimu problemos - tai jos tos pačios kaip ir šiaip su bet kokiu prietaisu kurį reikia krauti - jo kaip tik labiausiai reikia tada kai kraunasi. "Bild“ teigimu, kalta elektromobilių specifika – įkrovimo stotelėse, kartu su ten dirbančiais policijos pareigūnais, tenka praleisti kur kas daugiau laiko. " - t.y. jei šiaip vartotojui galima skiesti, kad jis kol krauna tai gali ten valkiotis ar kitaip "naudingai leisti laiką" tai pareigūnams bukvaliai mokama už tą darbo laiką kurį jie tiesiog sėdi ir laukia kol pasikraus. Arba jei liepsi parvežt į garažą ir krauti ten naktį - nėra su kuom važiuot naktį. Iš to ir visi afigienai išmanūs pasiūlymai - kol kraunasi nu dirbkit telefonais arba vaikščiokit aplink, keista kad dar nepasiūlė dviračių vežiotis :) O realiai gaunasi kad tiek kiek ten ekipažas sėdės krovykloj ir krapštys nosį - reikės atitinkamai daugiau ekipažų padengimui. Ir dar kokį SAP'o BI pasistatyt, kad tiksliai reguliuotų kada kas dirba, o kada kas nosį krapšto, kad nesigautų jog visi vat vienu metu ir susitiks krovykloj.
bmk1245 2025-03-22 07:20
Vienam ekipažui - du automobiliai... Kol vienas kraunasi, važiuoja su kitu... )))
donatasv 2025-03-22 08:16
HeHe
Ateina į protą, kad darbinis arklys vis dar vdv
Bet jūs pažiūrėkit įsibėgėja per 4s iki 100 tiek daug naudos iš jo.
Paspaudė autobane 200/250 km/h ir neliko energijos po 100 km?
Net stebiuosi kiek ilgai žmonės šūdą sugebėjo vadinti geru daiktu. Gerai, kad bent mūsų policija nepasigavo žalios trydos ir nepradėjo pirkt. Vienintelis Kaunas nusipirko vieną Škoda Enyaq parodai už ES lėšas ir užrišo.
gytis13 2025-03-22 10:46
Truputį ne į temą, bet panaši idėja. Turėjau kinišką akumuliatorinę barzdaskutę, netikus buvo ji. Akumas neilgai laikė, pradedi skusti barzdą ir akumas kaip tik tada ima baigdinėtis būtent tuo momentu. Sh ne daiktas. Pakeičiau akumą 600mAh į 1500mAh, kitokio tiesiog nebuvo. Barzdaskutė iš netikusios pasidarė puiki, su tokia skustis malonumas. Taigi išvada, visur gero akumo reikia. O automobilis ne barzdaskutė kad pakeistum akumą į 2,5 karto talpesnį.
spreuq 2025-04-01 13:08
Nereikia iškraipyti rinkos subsidijomis, gamintojai natūraliai prieis visas technologijas. Gerai kad biurokratai nekliudė 19a o tai ir vdv nebūtų išradę
immortallt 2025-04-01 19:53
Tai gerai, pirmiausia nutraukiam visas tiesiogines ir netiesiogines subsidijas iškastiniam kurui. Aš už.
Policijos automobiliai 24/7 važiuoja? Ar problema, kad nėra įrengtas greitas krovimas, kur jo reikia? JAV per pamainą nuvažiuoja nuo 50 km iki 200 km, priklausomai mieste dirba, ar užmiestyje. Mieste EV yra aktualiausia, nes ten daugiausia kenkia žmonių sveikatai. Tai dabar nėra EV, kurie vienos pamainos 50 km atlaikytų? Ar 200 km?
Ir policija didelio greičio gaudynes siekia ištempti iki šimtų kilometrų, ar visgi sustabdyti greitai? Ir šiaip, visi policijoje naudojami automobiliai skirti didelio greičio gaudynėse?
Bet žinoma, hater'iams svarbu viską sumalti į vieną vietą, nes nu kaip kitaip pasijausi viršesnis ir savo ego pakelsi. O koks nors hater'is gavęs didesnės įtakos vietą, tuo ir pasinaudoja dažnai.
Ir nejau policijos automobilis po pamainos net negesinant perduodamas kitai pamainai, net be 30 min petraukos? Kažkaip dvejoju. Per 30 min. didžiąją dalį EV galima pakrauti ~50-60%.
kestutisz 2025-04-01 20:11
Na tai čia spec tarnybos, o dar vokiečiai, gal jie ten kasdien Kobra 11 tempu varo. Nu gal ir nevaro, bet kažin ar turi pas mus įprastus transporto skyrius kurie galbūt pas mus užsiiminėtų kaip paspirtukų surinkinėjimu ir krovimu. Visi pripratę turėt gamintojų garantiją, gal jie net patys atvažiuoja pasiimt jei reikia. Ir nu 15min pertraukėlę degalinėje. Viskas kas daugiau jau būtent ir kelia klausimus ar ne per prabangu mokėti už specialistų bimbinėjimą kol kraunasi. Gal pigiau valet parkingą įsirengt kur nu pigus patarnautojas pakraus kiek reikia.
immortallt 2025-04-01 20:16
Nesvarbu, kokia VDV kuro kilmė - sveikatai neigiama įtaka vis tiek didelė. Miestuose neturi būti nei biodyzelino, nei dar ko.
Badaujančių Afrikos vaikų problema visai ne tai, kaip naudojame maistą čia. Afrikoje daug derlingų žemių yra, priešingai, nei daugelis tiki, ir elementarių modenrnaus žemės ūkio principų taikymas, kaip selekcija, sėjomaina, skirtingų kultūrų derinimas didina derlius kartais.
Ai, tai pareigūnai pradėjo darbą, ir baigia jį po 30-ties metų, kai išeina į pensiją, ir visą tą laiką nei pamaina keičiasi, nei protokolus surašinėja komisariete, nei dar ką daro. Ar įsivaizduoji, kad komisariate, prie areštinės ar kur bebūtų priskirti pareigūnai ir jų automobilis, negali būti įrengiamos didelės galios stotelės?
Jei pastatė 11 kW krovimo stoteles, tai kalti kas taip sugalvojo, kad debilai yra, ne elektromobiliai.
kestutisz 2025-04-01 20:31
Čia gi vokiečiai, neabejoju jog viską padarė kaip liepia koks nors EU parėdymas. Kokiam nors reglamente nurodyta jog valdiškom kontorom privaloma turėt n EV transporto, krovimo vietų ir nepagalvota apie spec tarnybas, bo nelabai tikėjosi kad kas rimtai ims ir vykdys. Ir tie raiši vokiečiai su lazda kur pagalvotų prieš vykdant - deja jau išmirė.
donatasv 2025-04-02 00:18
Iš kur lunatike skaičius trauki? Vėl pilnatis pašvietė ir prikliedėjai?
Kada nors matei kaip dirba policija apart farų laidos?
immortallt 2025-04-02 08:26
Skaičiai amerikonų.
Tai lunatike, pasakysi, kad nuvažiuoja per 8-12 valandų pamainą po 500 kilometrų visi ekipažai, ar po 1000?
vytautas50 2025-04-02 10:14
Jau metai laiko važinėju su kona ev 64kwh baterija. Realiai esu visiškai patenkintas nors auto ir iš kibirų klasės. Į vdv nekeisčiau. Prieš tai važinėjau su volvo v60 hibridu. Ženkliai kokybiškesnis auto bet elektra nuvažiuojamas atstumas labai mažas nors visumoje labai taupus ir patikimas auto. Ką rodo praktika su vien elektra. Auto rašo kad 95% važinėju eko rėžimu, likusi dalis normalus važiavimas. Autostradoje važiuoju iki 95km/h čia kad nelėktų fūros. Vasara nuvažiuojamas atstumas apie 500km. Žiema kurios beveik nebuvo 300km. Jei būtų normali žiema būtų sunku tilpti ir į 200km. Problema šildymas net ir su šilumos siurbliu kas kur kas blogiau nei važiavimas. O policininkų atveju jie daug stovi ir šildosi arba šaldosi. Tokiu būdu baterija tikrai nelaikys visos pamainos ir nuvažiuojamo atstumo nebus. VDV varikliuose šiluma kaip ir šalutinis produktas. Elektros atveju viskas iš vieno. Šiaip patiko kad žiema visi langai atšyla kažkur per 2 min nuo automobilio įjungimo. Jokio papildomo stiklų valymo. Nebent nubraukti sniegą. Tai tokia praktika.
donatasv 2025-04-02 11:31
Tu kai iš ofiso galvos neiškiši išsitrauki statistiką ir va žiūrėkit 80% tinka vadinasi visiems tinka. Nuvažiuoja daugiau nei 500 ir greitis ne 130 būna. Pagal Lietuvos tarkim įstatymus vagystė Vilniuje, vagys Klaipėdoje tyrimą atlieka Vilnius. Spėk kas būna tada? Palaukit pasikrausiu? Patikėk situacijų būna, kad 200 spaudi ir 250 kiek mašina traukia ir kiek tavo EV riedės? iš 500km liks 200? 150?
immortallt 2025-04-02 12:16
Nereikia, kad tiktų visiems, kad pakeisti pirmus 80%. Būtent tu, kaip ir daugelis hater'ių, esat su principu, kol netiks visiems gyvenimo atvejams, tol netinka niekam. Tai iš esmės turi pirkti bent autobusiuką krovininį, nes maža sugalvosiu persikraustyti, ar kokį medį išpjauti ir reikės išvežti šakas į ŽAKA.
Tai duotum ranką nukirsti, kad visi ekipažai, per 5 metus yra per vieną pamainą nuvažiavę bent 300 km ant 200km/h ar apskritai 500km?
Ar pareigūnai kasdien naudojasi tuo pačiu automobiliu? O kas jei suimti reikia ne 2 asmenis, o 12? Tai visi pareigūnų automobiliai yra autobusiukai? O kas jei reikės vytis ant 250km/h? Tai visi su sportinėmis modifikacijomis?
Esi pareigūnas?
donatasv 2025-04-02 12:37
Nors tiek gerai, kad tokių avinų kaip pats neprileidžia prie saugumo struktūrų nes tuoj ekonomiškai išspręstų problemas Tyrimas veda į sulaikymą, o mes negalim važiuot užkirst kelio nusikaltimui nes reik pasikraut. To gali prireikt 5 kart per metus, bet tas privalo būt užtikrinta. Kai patirties neturi tai dėstai marazmus.
immortallt 2025-04-02 16:01
Kodėl argumento, kad netinka visiems atvejams, nenaudoji ir VDV? Kaip man persivežti sofą su BMW 5'tu, kuriais patruliuoja autostradoje? Arba kaip 4 įtariamuosius sutalpinti? Reikia visai policijai fūras pirkti. Prikiši ten nusikaltėlių daug. Nuimti greičio ribotuvus, tai ir sustabdyti lengva bus bėgančius. Tik kad pasivyti reikia raketinius variklius įdėti.
Va čia rezultatas tavo argumentų.
Tavo įsivaizdavimas, kad visi policijos pareigūnai daro viską, ir dar kiaurą parą, niekada nesustoja.
donatasv 2025-04-02 16:11
Aš dirbau atitinkamose struktūrose ir žinau kiek važiuoja ir kaip važiuoja. Pats tamsta buhalteris sėdi ofise ir dėlioji kaip turi būt
Norėčiau pamatyt tavo reakcija kai pas tave laužiasi, o gauni atsakymą mums dar kraunasi. Čia tau ne atostogų važiuot galiu pasėdėt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Vietoj patruliavimo – įstrigom. Mums jau – gana!“ Policijos pareigūnai koneveikia elektromobilius